|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: o.a. mijn kogelriem komt daar vandaan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Doe maar want op die vorige foto was echt niets te zien. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hehe, niet echt mijn soort bestelling maar ze verkopen inderdaad veel leer met punten en dergelijke. |
|
wAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Bram! 7 februari is het bottom marathon in Enschede en ik ga daar lekker naar toe!!! |
|
Bottom Heerscht! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Leviathanica! U bent echt wel eng! Leviathan is een nickname die ik jarenlang gebruikt heb, pijnlijk verleden deed er me afstand van nemen. (Misschien kent u ook wel de god Leviathan uit de Hellraiser mythologie. Kleine obsessie van me.) Uw site is bangelijk lekker. Waaaaa Braindead uw favo film! Nintendo, goed goed meid. Sega zuigt. Hm, ik moet ook zo een siteje hebben! Cheers. |
|
Tuurlijk ken ik Hellraiser. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Feit is dat die Sedusa patch gewoonweg niet in de lijst van die site staat... Verrek. |
|
Hoe post ik hier weer een picie? Help? Sorry, die html opmaaktaal zit al ver weg. Zal eens mijn vestje tonen. |
|
gewoon de link tussen [ img] en [ /img] zetten, zonder de spaties. |
|
[ img ] url van plaatje en dan [ /img ] (zonder spaties.) *Hehe, tegelijk!* [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 04-12-2003 17:01] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ok, even kijken of dit gelukt is, ik vrees ervoor. Ik zal me schamen. Oh lordee lord. Ok, ik spreek nu een banvloek uit over mezelf. Moet ik nu iets met target zetten of moet ik dubbele aanhalingstekens plaatsen... brrr wat tering. Ik ben een forumleek! Ok, vierkante haakjes bah wat slecht. Oeps, sorry kuikentjes, het is een megacrasher van een picie. Vergiffenis. [Dit bericht is gewijzigd door Leventhal op 04-12-2003 17:08] |
|
[ En geen < Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hm die vesten met patches... Blijkbaar heeft de wrede moeder die ergens op zolder gestockeerd. Ik zal dus een queeste moeten verrichten. The quest to bring back the stolen patches... |
|
quote: Bruut! Waar in Enschede is dat? |
|
Ik zal even kijken, man! |
|
Doe dat! |
|
Twee Britse losers die elkaar om het minste de schedel inslaan, elektrocuteren of voor de kloten schoppen. Klinkt bekend hè? Dat is natuurlijk Bottom! En voor alle fans hebben we heel goed nieuws. Want op 7 februari 2004 kun je Richie (Rik Mayall) en Eddie (Adrian Edmondson) tijdens het Laughing Matters festival in Enschede vanaf 14.00 uur alle 18 afleveringen bekijken! Een superfeestje gepresenteerd door Patrick Lodiers. Laughing Matters is trouwens 'n splinternieuw cabaretfestival. En daar ga je de komende tijd op bnn.nl nog veel meer van zien. Na afloop van de Bottom-marathon kun je je stem uitbrengen voor de beste aflevering ooit. De hoogtepunten worden op 17 maart bij BNN uitgezonden. Daarna begint de slotdag van het Laughing Matters festival, zodat je je in drie zalen je nog eens helemaal gek kan lachen met cabaret, stand-up comedy en nog meer gieren en brullen. Daar moet je als echte Bottomfan bij zijn. Reageer snel want er is maar plaats voor 200 man! De prijs is ook 'n lachertje: 20 euro voor de Bottommarathon en de laatste dag van het Laughing Matters Festival. Kijk op http://www.bnn.nl/view/1029937/955019/1598741 Ik ben van België en dacht echt dat ze die 'vuile Belgen' niet gingen toelaten, zeker als er maar 200 man mag komen. But my friend and I are in! Natuurlijk gaan wij als Richie en Eddie gaan. We lijken er zelf een beetje op. ONDERTUSSEN BEETJE RECLAME MAKEN: Ik verkoop drie videobanden van Bottom. Een live show, en twee banden met de episodes uit series 1. Britse import. [Dit bericht is gewijzigd door Leventhal op 04-12-2003 18:12] |
|
In dat geval ga jij vast en zeker als Richie! Het klinkt erg gaaf, ik moet maar eens op zoek gaan naar mensen die mee willen! |
|
quote: Let me know when you get the Kill 'Em All patch !!! Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
Neen, ik ben Eddie! Den eddie man! Hahahahaha! Check foto in het midden. Ik wil anders wel met jou afspreken ginds bollocks broer! Maar denk je dat je nog binnen ga mogen? Je moet je ingeschreven hebben... Nu ja, laat me weten als je er bent, dan laat ik Mr Rotweiler ermee moeien. Gaaaaaaaasmaaaaaaaaaaaaaaaaaan! |
|
quote: Echt een super jas. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ooit bewerkt door een artiest in Engeland, dan overgekocht van een Brit voor stukken van mensen. Hier laten signeren door Doug Bradley (Pinhead) op de FACTS beurs te Gent. Vorige zomer bood een Waal mij 750 euro ervoor. Ik lachte hem uit. Ik doe mijn juweeltje niet weg zolang ik student ben! Als ik de vest al weg doe... |
|
Dat jack is inderdaad gaaf!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |