|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: als backpatch kan je hem zo bestellen (zie link op het plaatje) |
|
ik naai ook bijna overal patches op, ben nu bezig met een legerbroek vol te krijgen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
De Diablo II patch 1.10 moet ook maar eens uitkomen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik heb ooit een Osdorp Posse patch van iemand gekregen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
wow, die zijn true ende evil want die zijn nergens te verkrijgen!!! Ik zoek er al jaren naar!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: haha, een vriend van mij heeft een New Kids On The Block patch op zn jas zitten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ken er eene met een COLD LAKE patch gvd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik heb een bewerkte amerikaanse vlag patch op mn jas Je moeder. |
|
quote: ik ga m'n nederlandsche vlaggetjes d'r weer opnaaien, maar dat wist je al |
|
quote: Maar goed dat je niet aan hem refereerde als 'vriend' want dit zijn geen grappen meer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
precies! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Heb ik ook I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik krijg em binnenkort binnen! |
|
Die backpatch van Destruction hebben ze voor 5,11 euro bij Nuclear Blast |
|
Jaaaaa, ik heb ze allemaal op m'n tas. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
toch wicked, zo'n vijf jaar terug liep niemand nog met patches rond (ok behalve ik) en nu loopt elke halve metaln00b met een lapkesvest rond. eigenlijk wel grapig nu ik heb er ook op vsl jasjes ik had ze beter allemaal op 1 gehangen. Wat zit er tussen: allemaal oude ntl Motley Crue, Kiss, death SS, Onslaught, Maiden, Venom, Sodom, Death, Morbid Angel, Samhain, Metallicrap eva ... maar ik teken(de) altijd liever zelf op mn vest zo hield ik me bezig met dat Scepter logo of living death of TS of priest of testament etc over te tekenen, en op mn oudste vest staat (ben ik odtss niet meer trots op) Ride The lightning heel de hoes nagetekend. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
vroeger met een backpatch rondgelopen van Megadeth - Killing is my business...: Vic Rattlehead met een bijl on de operatietafellamp; beetje stijl van autopsy's Severed Survival's re-release cover The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik hem die ook "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nou, ik kan niet zeggen dat ik ze hier dagelijks tegen kom (lees=nooit) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nouja zeg... gister is mijn jasje gejat altijd als ik een mooie patch zie dan heb ik geen geld... jezus ik ben echt triest. maarja een marker is ook wel leuk gewoon tekenen op je jas fijn & leerzaam damn... mijn jas is weg! loop nu dus rond in het spijkerjasje van me pa op zich wel te doen I am the 1%. |
|
quote: Argh, dat is erg! Als je de dader vindt, moet je hem doodtrappen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
een nieuwe jas zal het probleem niet zijn voor mij, eerder de patches "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
idd, zelf tekenen is ook erg leuk, heb logo's van emperor, beherit, altar, dismember, wigrid en venom er ooit op gekalkt en erg goed gelukt zeg ik zelf Je moeder. |
|
Ik heb m'n hele schooltas met zilverpen volgekalkt. Maar hoe zorg je dat dat blijft zitten? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |