IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Patches? Vorige pagina | Volgende pagina
HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-03-2004 17:12 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 16 maart 2004 0:23 schreef karnivoor het volgende:
he homeau!!

doe je msn eens aan ofg waar je ook bent enzo en je moeder!!!

veel nieuws namelijk hehe


wat dan? eternal heeft zelfmoord gepleegd en nu is vazal cult ende evil zonder dat hij ook maar een keer gedrumt heeft?

bel me anders maar je moeder aids en cholera enzo ja...


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-03-2004 17:50 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl



op zich is dit een kunstwerkje al zeg ik het zelf


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-03-2004 17:52 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat staat er?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-03-2004 17:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Immortal.


deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 16-03-2004 18:03 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

heeft er iemand ooit een patch van exhumed gezien?


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-03-2004 18:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2004 17:09 schreef HgarrothwulfF het volgende:
goll lapje van nachtvorst, was zijn enige en hij deed er verder niks mee dus...

hij heb nog wel tapes...

sodompatch: ik zie em nie...

Heb beiden al, vroeg me alleen af waar jij em vandaan had...

Die Sodompatch staat er inderdaad niet meer in. Mijn fout.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 16-03-2004 21:19 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2004 17:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:


op zich is dit een kunstwerkje al zeg ik het zelf


tja kunst? is gelukkig een groot begrip


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-03-2004 21:31 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 16 maart 2004 17:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:


op zich is dit een kunstwerkje al zeg ik het zelf


Goed gelukt!

quote:
Op 15 maart 2004 22:59 schreef HgarrothwulfF het volgende:





weet iemand waar ik die Sodom shaped logo patch vandaan kan halen?


Heersch jack.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-03-2004 21:32]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-03-2004 10:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Eerst wachten op mn nieuwe lading patches voordat ik mijn jack hier neer zet. Heb dat ding no niet zo lang, veel te weinig patches en ivm winter heb ik de mouwen er nog niet afgehaalt . Vorige week gescoort: Bolt Thrower patch


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-03-2004 11:06 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb enkel een Slayer "Hell Awaits" patch en een Obituary "Slowly we Rot" patch op de mouwen van mijn jas. De meeste patches vind ik graflelijk.

De meest succesvolle patch vind ik ook een patch met enkel het bandlogo, en dan niet te groot. Daar hoop ik er nog een stel van te vinden, liefst van wat obscuurdere bandjes uit mijn collectie.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 17-03-2004 11:06 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

die obituary patch is heerschend ja, waar heb je die gekocht?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-03-2004 11:07 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik heb ook alleen een Carcass en een Mortician patch op mn tas. Komt misschien wel meer op zodra ik weer mooie vind.


Subtiel kamerolifantje


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-03-2004 11:12 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 11:06 schreef SiQDiZ het volgende:
die obituary patch is heerschend ja, waar heb je die gekocht?


Die zie ik de laatste tijd overal opduiken! Ik heb hem op de beurs in Utrecht gekocht (die is trouwens 18 en 19 april weer. Is zo'n standje met alleen maar stickers, patches, buttons, enz).


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-03-2004 11:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

eej ga jij er ook heen deze keer??!
ik ben er wel , moet die klap van weert nog even te boven komen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-03-2004 11:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 11:19 schreef Orion het volgende:
eej ga jij er ook heen deze keer??!
ik ben er wel , moet die klap van weert nog even te boven komen


Ja, mentaal heeft Weert behoorlijke psychische wonden achtergelaten ja...

Ik hoop alleen dat ik tegen die tijd nog geld heb...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-03-2004 20:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb nog maar enkele maanden patches op mijn spijkerjack, en fok het dat het geen gebleekte is. Dat boeit me namelijk geen reet. En ik weet dat het weinig patches zijn... aanvullend epatches van Morbid Angel, CC, MDB en Finntroll zijn in bestelling




HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 21-03-2004 0:24 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 16 maart 2004 21:31 schreef Leviathanica het volgende:
Goed gelukt!



Heersch jack.


dank dank enzo...

armagedda logo is een beetje mislukt onderaan, maar alas, 't had ergher gekund...nu nog kijken of die stift watervast is, her en der een whiteboard stift gebruikt

iemand enig idee waar ik wél een sodom shaped logo patch vandaan kan toveren? heb nog een zwart spijkerjack waar ik andere patches op wil sticken, zodoende....heb al:

Mayhem - legion norse backpatch
Motörhead - England klein
Girlschool - logo
Darkthrone - logo
bathory - logo rood
burzum - logo
Baphomet shaped (uit mystic circle patch geknipt , wat een kutband is dat zeg...)


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-03-2004 12:08 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

mouwen eraf, roestige pinnen en kettingen erop, meer patches ipv standaard stuff en het word nog wat



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-03-2004 16:59 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Mouwen haal ik er van de zomer af. patches zijn ondderweg (moet trouwens ooknog ergens een Borknagar patch vandaan halen, iemand een idee?) en spikes/kettingen doen me niet zo veel


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-03-2004 18:07 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 21 maart 2004 16:59 schreef Tormented soul het volgende:
Mouwen haal ik er van de zomer af. patches zijn ondderweg (moet trouwens ooknog ergens een Borknagar patch vandaan halen, iemand een idee?) en spikes/kettingen doen me niet zo veel


Ík heb er een.
Gekocht op Wacken 2003.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-03-2004 18:47 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

grrr gvd... iemand nog een goede mailorder voor patches? Ik ken alleen www.goddess-of-desire.info


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-03-2004 18:49 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

was maar geintje man
ff kijken:
metalboerse.de en hoz-records.de hebben wel tof spul
speedy ook en dan heb je hellion en The Sword Of Deluge nog



Curunír
Usericon van Curunír
Posted 21-03-2004 19:21 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 18:47 schreef Tormented soul het volgende:
grrr gvd... iemand nog een goede mailorder voor patches? Ik ken alleen www.goddess-of-desire.info

Hier hebben ze momenteel ook wat aardigs in de aanbieding:
http://www.stores.ebay.nl/changingspirits/plistings/list/all/dept8/?dir=1&col=4&sotimedisplay=2
Tussen de Slipknot-patches zit nog wat aardigs.

Vraagje van mijn kant: wie weet er goede winkels waar ze patches verkopen (liefst black metal) in België?

[Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 21-03-2004 19:23]


"I find your lack of faith disturbing."


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 21-03-2004 19:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Boehoehoe, ik mag mn patchjas niet meer aan van mn fraulein, ze vind het een lelijke ouderwetse duitse nep-jas


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 21-03-2004 19:55 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 21 maart 2004 19:53 schreef Dunne_Hein het volgende:
Boehoehoe, ik mag mn patchjas niet meer aan van mn fraulein, ze vind het een lelijke ouderwetse duitse nep-jas


en jij luisterd daarna?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen