|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
had je beter een foto kunnen maken |
|
Ik heb op mijn motörjack Het King Diamond logo gemaakt. Hier ben ik nog bezig: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ahhhhh....da's KUNST |
|
Dank u. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: teken je ze na of maak je een soort mal ofzo iets ziet er erg goed uit ? |
|
Gewoon op de goeie grootte uitprinten, de achterkant zwart maken met een 6B potlood en dan overtrekken. Dan zie je het logo dus in potlood op je jas en kan je hem met een verfpen/stift overtrekken en inkleuren. De jas van Verval is van grof leer, en daar lukte het niet, dat Botulistum logo heb ik dus wel nagetekend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
laatst backpatch van obituary op mn jas genaaid |
|
Hoe bevestig je patches eigenlijk op eel leren jack? Ik zat zelf aan lijm te denken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
zou kunnen alleen zou ik hem er dan niet emer afhalen. ik heb zelf een mail gemaakt en dit met witte lederverf bespoten.[kreator] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Mja maar ik heb hier al drie patches liggen voor op m'n aankomende jas en verf gaat er net zo goed niet meer, mooi, af. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
tuurlijk wel dat slijt best wel snel je kunt het ook rustig en voorzichtig afschrapen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Gewoon met de hand erop naaien, doe ik ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
dat is bruut ploegen door dat leer hahah, maar goed wat wilde ik zeggen. binnenkort mijn jack es laten airbrushen ergens, dat is godverdomme gaaf zeg! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ja en duur ken wel een vent die het met olieverf kan *wel supermooi en niet zo duur maar ja airbrushen is natuurlijk 10X mooier Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Klopt, ik wil het Desaster logo achterop mijn lederen jack! Weet alleen nog niet hoe ik dat ga aanpakken... |
|
quote: Haha dat is inderdaad verschrikkelijk. Moest er hier een patch op naaien van 6 x 6 cm. Daarna had ik ook een dikke vinger van 6 x 6 cm |
|
Ik ga morgen eindelijk mijn backpatch ophalen Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: ik heb met het kreator logo , eerst een mail gemaakt. deze hem ik gemaakt dmv van het logo zo groot mogelijk uit te printen. Daarna op een dik stuk(stevig) karton te plakken en het dan uitsnijden. zodat je een mal overhoud. en dat dit met lederverf bespuiten. en klaar is kees. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Lekt het er dan niet langs heen? Geen zin dat zodadelijk heel mijn jack verneukt is... |
|
quote: Dat probleem heb ik ook. Weet iemand een goede zaak voor spijkerjassen? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Mijn jack They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Zoek een kringloopwinkel op, voor 5 a 10 pleuro heb je een spijkerjack. Scheurtje hier of daar maakt niet uit, die komen er toch wel in They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Een of andere afgeragde Morbid Angel patch (1990) gekregen van een vriend van mij, word weer eens tijd dat ik wat meer op m'n jasje ga naaien. I am the 1%. |
|
Vandaag een Unleashed patch gevonden Like Some Snow-white Marble Eyes |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |