|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb jij niks te doen? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
jij dan? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
stuur uw adres nog ff voor de zekerheid (mail zie profiel) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: U heeft mail.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hè ik moet nog een keer patches gaan kopen of bestellen ofzo, vergeet het alleen steeds |
|
Mischien heeft iemand nog een leuke DM patch voor je... iemand? |
|
quote: Depeche Mode KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb nog een Obituary patch in de aanbieding. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
als hij van slowly we rot is wil ik hem wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gewoon het logo one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hmmm kleur grijs of groen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Van geel naar paars verlopend, en dat draakachtige beest of iets erachter is groenig. Heb ook nog Slayer Live Undead Twee van Cradle en Immortal Damned in Black one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik zoek een (back)patch van janis joplin, hoewel ik denk weinig van jullie haar kennen, maar als jullie er iets van hebben of iemand kenne wie het heeft en die wil hem weg doen geef ff gil naar mij |
|
http://www.zenial.nl/logo/obituary.gif Zo dus met dat beest in het groen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hmmm wat mag dat ding kosten? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: yeah zkr ... tof, heb er zelf 1 nu maar zoek meer.. hehe thanks |
|
quote: Wat heb je ervoor over? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: wie weet... ik heb alleen een backpatch nodig in principe |
|
quote: een dikke tût Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Het lijkt mij dat iedereen Janis Joplin wel kent. Wat ik alleen niet begrijp dat je met zo'n lelijk wijf op je rug wil lopen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: haha, mwa het gaat nie bij mij precies om het uiterlijk ofzo maar de muziek, het heeft mij veel geholpen, het steekt ook uit van de muziek waar ik naar luister maar ze heeft iets wat mij iets doet:D zo heeft iedereen of bijna iedereen wel wat |
|
quote: Heb je een Mercedes van God gekregen omdat jouw vrienden in Porsches rondrijden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: eerlijk gezegt vind ik dat een ontiegelijk klere nummer. ik zet dat nummer altijd weg |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |