![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe dit gaat tever. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote:rofl ![]() ![]() |
|
Ik had vroeger twee van dei jasjes een heb ik heel af en toe nog wel eens aan! ik heb er een met en AC/DC backplate. een met eem SODOM - In The Sign Of Evil backplat en heb ook nog een MOTORHEAD backplate met die skull erop.. heb legio patches van Slayer..Sodom..Voivod, AC/Dc..Tankard..Anthrax..helloween...Running Wild, sabbat, etc etc...vroeger spaarde ik die dingen... Ik doe mijn mouwloze spijker jack nu wel eens over mijn leren bikerjack staat wel cool! maar ik moet zeggen dat ik hem niet zo veel meer draag, vroeger woonde ik erin! ![]() |
|
quote:OMFG! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb hier nog een patch van Kreator liggen volgens mij.... Alleen het hoofd (is ook de vorm van de patch) van Coma Of Souls. Ziet er echt beestachtig gaaf uit ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Heb ik ook, ik vind hem lelijk ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-11-2003 22:07] ![]() |
|
Ik heb even snel gekeken, en ik heb hem hier inderdaad nog liggen. Ziet er als nieuw uit, zitten zelfs geen stikselgaatjes in. Het gaat om een back-patch.... ![]() Sterker nog het is een orginele uit 1991!!! ![]() Ik doe er verder helemaal niets mee, en hij is niet vaal/vuil en ongebruikt. Iemand interesse? Hij is 34cm lang en28 cm breed. En het is alleen het hoofd, dus geen rechte rand eromheen. Er staat ook geen logo van Kreator op. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 11-11-2003 22:36] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Kijk, das dan wel mooi, dat van mij is de "normale" uitvoering, maar ik vond die backpatch een pagina van "Pleasure to Kill" toch ook wel erg gaaf (jammer dat hij in het echt een stuk valer is) ![]() ![]() |
|
Ik ben pas geleden begonnen met patchesjas bouwen, gaat wel aardig. Ik woon onderhand in dat ding ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Niemand die dat weet??? ![]() (patch van My Dying Bride (de nieuwste) bedoel ik dan) [Dit bericht is gewijzigd door Necronynke op 13-11-2003 17:50] ![]() |
|
Iemand nog interesse in een Kreator back-patch.... kijk even vijf en drie "postjes" terug... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 13-11-2003 17:52] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: wel leuk, maar ik zoek even verder. Iemand een Hell Awaits backpatch over? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Haha, veel geluk met zoeken ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Different souls, same thought, same moment ![]() ![]() |
|
Heeft er iemand king diamont / mercyful fate patches die ik niet heb ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Ikke wel, als ik em had dan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ik heb nog en oude Cradle of filth patch. Ik denk dat ik hem maar op mijn tas bevestig. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik heb ook nog wat van die stoffenlapjes voor de liefhebber, post morgen wel een lijstje. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Heb je nog bijzondere in je verzameling? I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: interessant ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
hmm, weinig baanbrekends maargoed. Slayer - Live Undead Obituary - Logo Immortal - Damned in Black Cannibal Corpse - Butchered at Birth Twee van Cradle one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Die slayer is wel geinig, de rest is een anti-climax ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
1 van Manowar, 1 van Immortal en 1 van de Vlaamsche Leeuw. Daar ga ik het bij houden, ik houd van minimalisme. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |