|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit gaat over de backpatch van Kreator in de vorm van het hoofd van Coma Of Souls... Orion, ik heb nog steeds geen enveloppe van je ontvangen. Moet je hem nou nog hebben, anders gaat hij naar andere die hem willen. Dus mocht hij niet reageren.... iemand interesse?!?!?!? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hahaha! Laat die fucking rip off eerst zn geld maar eens terugbetalen!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Nog steeds niet gedaan? al gedacht aan mailen? Dat is ook z'n MSN adres btw.. |
|
wat een homo...is het familie van Inside-Lie toevallig? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 16-12-2003 15:52] |
|
quote: Nog steeds niet nee, alhoewel hij het al 100 keer beloofd heeft. En nee, hij stuurd geen emails terug. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:lol, nee, en hij heeft inderdaad een reputatie van laat terugbetalen...maar dit is wel wat overdreven niet terugmailen...hmmm...het is dat ik hem ken maar anders zou ik zeggen: Mailbomb maar dat zeg ik dus niet |
|
Ach ik tref hem vast nog wel een keer en dan zorgt hij maar dat hij betaald.. belachelijk... al anderhalf jaar op m'n geld lopen wachten, dan raakt m'n geduld ook wel eens op. Zulke mensen verpesten de hele scene. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Oh oh quote:Wel een beetje jammer ja *ga jij nog naar Graspop, krijg je wel een biertje van me! *vorige keer vergeten |
|
Op de festivalplanning staat: Keep it True, graspop, Headbangers Open Air en Wacken dus dat zit wel snor haha... Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Mooi mooi, ik ga naar Wacken, waarschijnlijk Graspop en HOA moet ik nog even kijken ivbm geld! o..patches... Ik zoek nog een Slayer of Exodus backpatch..vast niet te krijgen.. |
|
K 'heb nog wel een forbidden backpatch liggen Ik, Wil Schuurman |
|
Hmm..nee, dan hou ik het toch nog even op m'n Agent Orange patch |
|
quote: hoeveel?(euro) en welk album? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: welk msn adres bedoel je van dave? |
|
coroner-logo,sodom-obssessed,megadeth-rip,megadeth-toxic vic,sod-sod,sacred reich-voilent,sacred reich-surf,testament-disciples ruilen tegen cd;s/shirts enz tradelijst naar dennis.weessies@wanadoo.nl het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: oeps helemaal vergeten deze week heeft u hem *sorry heb de laatste tijd zoveel dingen gekocht/verkocht die ik moest opsturen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik zoek patches van - Bolt Thrower - My Dying Bride - Katatonia wie kan me helpen? |
|
quote: Toppie, wacht ik nog even... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
bist een skat moesten er ook postzegels bij ofuuh? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hey ik heb nog een Bal Sagoth patch liggen (klein. Groen logo) iemand geinteresseerd? le mag hem zo hebben Bruce Banner |
|
quote: ...reedsch vergeeven Tom, hij komt er aan! Bruce Banner |
|
quote:en nou op naar school! |
|
quote: mail je adres nog even door, wil je Bruce Banner |
|
ik heb nog een zeer obscure patch liggen van New Kids on The Block... echt heel erg cult en oud.... iemand interesse? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |