![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ken een "persoon" en die heeft een lichtweerkaatsendgele morbid angel patch...ziet er ook niet uit ![]() ![]() |
|
ik heb zelf een ronde MA patch met alleen het logo, beetje mislukt ook maar dat zie je niet van een afstand ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik heb er 1 van Gateways To Annihilation, ziet er op zich ook niet slecht uit ![]() ![]() |
|
zo ik heb *HET sodom logo er morgen ook weer bij ![]() * die iedereen wel heeft bijna dat logo uit de large Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: nee hoor, ik heb de Persecution Mania patch ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Ik heb geen patches! ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: sterf ![]() |
|
ik Obsessed By Cruelty ![]() *hoe kom je aan die patch? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ik heb een baby sized shirt met "Nice to meat you" boven een vette steak staan. Erg true en ideaal voor een baby. ![]() |
|
quote: geen idee waar ik die vandaan heb I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
m'n destruction backpatch is nog steeds niet binnen ![]() ![]() |
|
quote: kreeg je die gratis bij een krat HJ ofzo ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: heb je die bij goddess weg? zoja ik heb mijn spul altijd de volgende dag ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: als dat zo zou zijn zou dat meteen verklaren dat ik het niet meer weet ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
LOL ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Persecution Mania en dat logo heb'k ook hange, maar zeker neit uit de large. Weet ook niet meer van waar maar zeker neit van een krat HJ aangezien die heir niet onmiddelijk te vinden zijn heb een tijdje lang een etiket van een Jupilerfles als patch gebruikt maarja....;papier gata neit lang mee Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
ik heb die ''tapping the vein'' ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 25-03-2003 17:19] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
vandaag ook gekomen samen met mijn sodom patch me nieuwe zomerjas. jas hierover doe ik nog mijn spijkerjasje met patches ![]() p.s hoort die rits zo? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 25-03-2003 17:29] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ja die rits hoort zo, iedereen loopt met die jassen Je moeder. ![]() |
|
quote: grom die zoek ik ook nog om mn jas aan de voorkant symetrisch te maken met mn dismember shape patch aan de andere kant ![]() Je moeder. ![]() |
|
kopen ? 10 euro ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
flikker op ![]() Je moeder. ![]() |
|
9 euro dan ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: het gaat niet om het verleden maar om het heden. punt is dat neonazis wel discrimineren en communisten niet. zo simpel is het waarom extreem rechts verboden is en extreem links niet. die doden hebben er niet zoveel mee te maken. hoewel neonazis wel achter de holochaust staan staan communisten niet achter de doden die gevallen zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |