|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe mortvarg ik snap wat je bedoelt, goeie keus |
|
Achja, laat ook maar, ik doe het zelf wel |
|
niet wat betreft jou, maar meer zn standpunt dan. maar zelf doen is een stuk 'intenser' vind ik zelf, is het meer eigen ofzo, moeilijk uit te drukken even uhm ah fuck it maar mortvarg, geloof dat je ook op een verkeerd forum zit als je dat soort mensen wil weren |
|
quote: quote: Wat ben je weer elite... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ach het is wel geinig om te doen en als het dan nog wat opbrengt ook nog is het mooi meegenomen. Zo Lopen er zo hier en daar wat kleine kunstwerkjes van je rond. Je kunt het idd ook zelf doen maar veel mensen vinden dit toch lastig vooral als het uit de hand moet. Ik bied gewoon de mogelijkheid. Ps op welk forum doel je dan Krieg en dergelijke, dat is internationaal en dus lastig met versturen ect. |
|
quote: Luister ik heb hier gewoon mijn redenen voor en ben daar heel content mee. Ik heb jaren lang een tering hekel gehad aan kleine lui die zichzelf heel stoer vonden dit valt tegenwoordig wel mee het went wel(wil niet zeggen dat jij dat ook bent). Omdat ze fijn ook een cd'tje van mayhem hadden maar niet de echte 1e of zelfs 2e golf hebben meegemaakt van af de start. Luister het is gewoon simpel ik gun de mensen die dezelfde tijd hebben meegemaakt als mij, de mogelijkheid dit te doen het is gewoon persoonlijk. |
|
quote: bijvoorbeeld, of fmp. maar hier heeft iedereen bij voorbaat al een hekel aan bm |
|
heb hier nog een morbid angel, covenant backpatch liggen...iemand interesse? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: of er iemand interesse heeft om ernaast te liggen? spelfout weggehaald... |
|
quote:Hehehe, ik ben pas 20 hoor . En ik ben een infantiele HM-luisteraar, alvast bedankt though |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hehe spelfout weggehaald... |
|
quote: Wat een onzin...t'is toch niet omdat je te jong bent om een bepaalde muziek periode meegemaakt te hebben dat je die muziek niet goed vind. De beste muziek die er is is van voor m'n tijd, dat stopt me niet er naar te luisteren. Voor de rest is stoer doen omdat je een bepaalde CD hebt zowiezo stom, dat maakt niet uit hoe oud je bent. |
|
quote: Natuurlijk mag je die muziek goed vinden geen probleem. Alleen ik heb meer op met mensen die er toen ook al naar luisterden. Beetje ouwe jongens krentebrood idee alleen dan erger. De cultuur was gewoon anders. |
|
quote: Tja,ik geef je daar wel gelijk in,al ben ik niet iemand die strikt naar black luistert,maar idd,de huidige generatie blekkies zijn meer een stel gothic kneusjes.... spelfout weggehaald... |
|
quote: que? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ja, jij dus! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Man,je had op dynamo moeten kijken wat vooraan stond bij Dimmu borgir.Een hele grote bult wanna be blekkies met immortal en marilyn manson patches op hun jas..... spelfout weggehaald... |
|
quote: Jammer...want Immortal heerst verschrikkelijk hard. |
|
quote: Je moeder! quote: Ah ok, wannabe. Ik dacht dat je het over blackmetal liefhebbers in het algemeen had. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nee,ik bedoel het meeloopvolk,die nog geen eigen identiteit hebben gevonden,en die maar cradle en dimmu gaan luisteren omdat dat nu eenmaal de meest truie black metal bands zijn naast marilyn manson en within temptation zeg maar... spelfout weggehaald... |
|
varanus, geen van de bands die je noemt zijn bm, allemaal top 40 troep... die ''blekkies'' van tegenwoordig begrijpen niet wat black is, dus ze komen zichzelf (en anderen ) nog wel een keer tegen [Dit bericht is gewijzigd door ToXiC op 31-08-2004 20:56] An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: Euhh,begrijp mijn ironie aub..... spelfout weggehaald... |
|
quote:ja hoor An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |