IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Patches? Vorige pagina | Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 31-08-2004 1:09 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 30 augustus 2004 17:45 schreef morthvarg het volgende:
Nou het klinkt voor jou mischien raar maar ik neem aan dat je wat black/metal logo´s erop wil toch!
Ik zie dat je een jaar of 16 bent en ik stel een aantal voorwaarden aan het beschilderen van jassen één ervan is de leeftijd, vooral als er bm logo's op moeten.
Ik denk namelijk niet dat je al vanaf je 6e jaar naar bm luisterd.

Spijtig maar helaas.





Ik ben 17, luister sinds m'n 14e naar bm, is dat niet true genoeg? In je voorwaarden stond niets over leeftijd. Dus iedereen die minder dan 10 jaar naar black metal luistert mag z'n jas niet beschilderen?
Ben je niet zelf stiekem een klein kindje, aangezien je je geboortedatum niet invult?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 31-08-2004 1:10]



holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 31-08-2004 1:13 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

hehe mortvarg ik snap wat je bedoelt, goeie keus


valfar
Usericon van valfar
Posted 31-08-2004 1:15 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Achja, laat ook maar, ik doe het zelf wel



holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 31-08-2004 1:17 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

niet wat betreft jou, maar meer zn standpunt dan.

maar zelf doen is een stuk 'intenser' vind ik zelf, is het meer eigen ofzo, moeilijk uit te drukken even uhm ah fuck it

maar mortvarg, geloof dat je ook op een verkeerd forum zit als je dat soort mensen wil weren


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 31-08-2004 8:20 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
damn wat een handel, kan dan niemand meer wat zelf

quote:
Op 31 augustus 2004 1:17 schreef holtor het volgende:
maar mortvarg, geloof dat je ook op een verkeerd forum zit als je dat soort mensen wil weren


Wat ben je weer elite...


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 31-08-2004 13:02 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 31 augustus 2004 0:33 schreef holtor het volgende:
damn wat een handel, kan dan niemand meer wat zelf



Ach het is wel geinig om te doen en als het dan nog wat opbrengt ook nog is het mooi meegenomen.
Zo Lopen er zo hier en daar wat kleine kunstwerkjes van je rond.
Je kunt het idd ook zelf doen maar veel mensen vinden dit toch lastig vooral als het uit de hand moet.
Ik bied gewoon de mogelijkheid.

Ps op welk forum doel je dan Krieg en dergelijke, dat is internationaal en dus lastig met versturen ect.


morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 31-08-2004 13:09 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 31 augustus 2004 1:09 schreef valfar het volgende:
Ik ben 17, luister sinds m'n 14e naar bm, is dat niet true genoeg? In je voorwaarden stond niets over leeftijd. Dus iedereen die minder dan 10 jaar naar black metal luistert mag z'n jas niet beschilderen?
Ben je niet zelf stiekem een klein kindje, aangezien je je geboortedatum niet invult?


Luister ik heb hier gewoon mijn redenen voor en ben daar heel content mee.
Ik heb jaren lang een tering hekel gehad aan kleine lui die zichzelf heel stoer vonden dit valt tegenwoordig wel mee het went wel(wil niet zeggen dat jij dat ook bent).
Omdat ze fijn ook een cd'tje van mayhem hadden maar niet de echte 1e of zelfs 2e golf hebben meegemaakt van af de start. Luister het is gewoon simpel ik gun de mensen die dezelfde tijd hebben meegemaakt als mij, de mogelijkheid dit te doen het is gewoon persoonlijk.


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 31-08-2004 14:21 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 13:02 schreef morthvarg het volgende:
Ach het is wel geinig om te doen en als het dan nog wat opbrengt ook nog is het mooi meegenomen.
Zo Lopen er zo hier en daar wat kleine kunstwerkjes van je rond.
Je kunt het idd ook zelf doen maar veel mensen vinden dit toch lastig vooral als het uit de hand moet.
Ik bied gewoon de mogelijkheid.

Ps op welk forum doel je dan Krieg en dergelijke, dat is internationaal en dus lastig met versturen ect.


bijvoorbeeld, of fmp. maar hier heeft iedereen bij voorbaat al een hekel aan bm


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 31-08-2004 14:22 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb hier nog een morbid angel, covenant backpatch liggen...iemand interesse?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 14:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:22 schreef she_devil het volgende:
heb hier nog een morbid angel, covenant backpatch liggen...iemand interesse?


of er iemand interesse heeft om ernaast te liggen?


spelfout weggehaald...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 14:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 13:09 schreef morthvarg het volgende:
Luister ik heb hier gewoon mijn redenen voor en ben daar heel content mee.
Ik heb jaren lang een tering hekel gehad aan kleine lui die zichzelf heel stoer vonden dit valt tegenwoordig wel mee het went wel(wil niet zeggen dat jij dat ook bent).
Omdat ze fijn ook een cd'tje van mayhem hadden maar niet de echte 1e of zelfs 2e golf hebben meegemaakt van af de start. Luister het is gewoon simpel ik gun de mensen die dezelfde tijd hebben meegemaakt als mij, de mogelijkheid dit te doen het is gewoon persoonlijk.
Hehehe, ik ben pas 20 hoor . En ik ben een infantiele HM-luisteraar, alvast bedankt though


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 31-08-2004 14:26 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 31 augustus 2004 14:23 schreef varanus het volgende:
of er iemand interesse heeft om ernaast te liggen?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 14:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:26 schreef she_devil het volgende:




Hehe



spelfout weggehaald...


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 14:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 13:09 schreef morthvarg het volgende:
Luister ik heb hier gewoon mijn redenen voor en ben daar heel content mee.
Ik heb jaren lang een tering hekel gehad aan kleine lui die zichzelf heel stoer vonden dit valt tegenwoordig wel mee het went wel(wil niet zeggen dat jij dat ook bent).
Omdat ze fijn ook een cd'tje van mayhem hadden maar niet de echte 1e of zelfs 2e golf hebben meegemaakt van af de start. Luister het is gewoon simpel ik gun de mensen die dezelfde tijd hebben meegemaakt als mij, de mogelijkheid dit te doen het is gewoon persoonlijk.


Wat een onzin...t'is toch niet omdat je te jong bent om een bepaalde muziek periode meegemaakt te hebben dat je die muziek niet goed vind.
De beste muziek die er is is van voor m'n tijd, dat stopt me niet er naar te luisteren.
Voor de rest is stoer doen omdat je een bepaalde CD hebt zowiezo stom, dat maakt niet uit hoe oud je bent.


morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 31-08-2004 14:57 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 31 augustus 2004 14:29 schreef campske666 het volgende:
Wat een onzin...t'is toch niet omdat je te jong bent om een bepaalde muziek periode meegemaakt te hebben dat je die muziek niet goed vind.
De beste muziek die er is is van voor m'n tijd, dat stopt me niet er naar te luisteren.
Voor de rest is stoer doen omdat je een bepaalde CD hebt zowiezo stom, dat maakt niet uit hoe oud je bent.


Natuurlijk mag je die muziek goed vinden geen probleem.
Alleen ik heb meer op met mensen die er toen ook al naar luisterden.
Beetje ouwe jongens krentebrood idee alleen dan erger.
De cultuur was gewoon anders.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 15:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 14:57 schreef morthvarg het volgende:
Natuurlijk mag je die muziek goed vinden geen probleem.
Alleen ik heb meer op met mensen die er toen ook al naar luisterden.
Beetje ouwe jongens krentebrood idee alleen dan erger.
De cultuur was gewoon anders.




Tja,ik geef je daar wel gelijk in,al ben ik niet iemand die strikt naar black luistert,maar idd,de huidige generatie blekkies zijn meer een stel gothic kneusjes....


spelfout weggehaald...


Sater
Usericon van Sater
Posted 31-08-2004 15:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:05 schreef varanus het volgende:
de huidige generatie blekkies zijn meer een stel gothic kneusjes....

que?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 31-08-2004 16:18 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:28 schreef Sater het volgende:
que?


Ja, jij dus!


Op je knie en pijp voor genade!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 16:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 15:28 schreef Sater het volgende:
que?


Man,je had op dynamo moeten kijken wat vooraan stond bij Dimmu borgir.Een hele grote bult wanna be blekkies met immortal en marilyn manson patches op hun jas.....


spelfout weggehaald...


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 16:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 16:25 schreef varanus het volgende:
Man,je had op dynamo moeten kijken wat vooraan stond bij Dimmu borgir.Een hele grote bult wanna be blekkies met immortal en marilyn manson patches op hun jas.....


Jammer...want Immortal heerst verschrikkelijk hard.


Sater
Usericon van Sater
Posted 31-08-2004 18:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 16:18 schreef JuronymouS het volgende:
Ja, jij dus!


Je moeder!
quote:
Op 31 augustus 2004 16:25 schreef varanus het volgende:
Man,je had op dynamo moeten kijken wat vooraan stond bij Dimmu borgir.Een hele grote bult wanna be blekkies met immortal en marilyn manson patches op hun jas.....

Ah ok, wannabe. Ik dacht dat je het over blackmetal liefhebbers in het algemeen had.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 19:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 18:37 schreef Sater het volgende:


Ah ok, wannabe. Ik dacht dat je het over blackmetal liefhebbers in het algemeen had.



Nee,ik bedoel het meeloopvolk,die nog geen eigen identiteit hebben gevonden,en die maar cradle en dimmu gaan luisteren omdat dat nu eenmaal de meest truie black metal bands zijn naast marilyn manson en within temptation zeg maar...


spelfout weggehaald...


ToXiC
holocaust
Usericon van ToXiC
Posted 31-08-2004 20:55 by ToXiC Wijzig reactieProfiel van ToXiCQuote dit bericht

varanus, geen van de bands die je noemt zijn bm, allemaal top 40 troep...

die ''blekkies'' van tegenwoordig begrijpen niet wat black is, dus ze komen zichzelf (en anderen ) nog wel een keer tegen

[Dit bericht is gewijzigd door ToXiC op 31-08-2004 20:56]


An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 21:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 20:55 schreef ToXiC het volgende:
varanus, geen van de bands die je noemt zijn bm, allemaal top 40 troep...

die ''blekkies'' van tegenwoordig begrijpen niet wat black is, dus ze komen zichzelf (en anderen ) nog wel een keer tegen


Euhh,begrijp mijn ironie aub.....


spelfout weggehaald...


ToXiC
holocaust
Usericon van ToXiC
Posted 31-08-2004 21:44 by ToXiC Wijzig reactieProfiel van ToXiCQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 21:34 schreef varanus het volgende:
Euhh,begrijp mijn ironie aub.....
ja hoor


An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen