|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: In een plastic tas doen en nooit meer gebruiken. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
zonder lullen: haarlak erover Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
De zanger van enfeeble (einsatzkommando) heet nu Enfeeble op de rug van zn jas staan dat ziet er best heersch uit ik heb 1 patch, op mn tas: morbid angel |
|
ik heb er 1 op mijn boekentas, gegen nazis |
|
hmmms de gitarist van de band doncker heeft zelf een patch met logo gedrukt/laten drukken [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 24-03-2003 15:00] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:triest zeg ik loop toch ook niet met tegen sp ofzo. |
|
quote: erg zielig Je moeder. |
|
wat is daar nu mis mee, het is gvd een misdaad, hé... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
niet zielig, maar wel misschien aanleiding tot discussie (als het een verstandige nazi is dan) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb er een paar op mijn schooltas zitten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
verstandige nazi's bestaan niet maar waarom is het communisme wel geaccepteerd? volkomen hypocriet... vielen bij allebei de systemen immers veel doden en dat is toch juist het gevoelige en o zo medelijden opwekende gedeelte waar iedereen over struikelt? Je moeder. |
|
quote: nazis? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: dat is simpel te verklaren. in de communistische ideeen zitten geen rasistische dingen, en de aanhangers van de communistische partijen zijn ook niet hatelijk tegen alles wat een andere ras heeft. de enige reden dat daar doden vielen was omdat de leiders het communisme misbruikten. tja en bij de nazis zijn die rasistische ideeen helaas wel aanwezig. ik vraag me af waarom mensen dit nooit zien "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik heb een Pink Floyd patch weten te bemachtigen uit 1989 het russische concert |
|
quote: Heb ik al geprobeerd, helpt niet |
|
slechte haarlak, werkt goed hier Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
wat doen jullie allemaal moeilijk?? vraag gewoon de nuclear blast catalogus aan genoeg heerschende patches... www.nuclearblast.de now that I am gone.. lay thorns on my grave |
|
quote: Weet je wel hoeveel verzendkosten je moet betalen voor een paar patches???? Of los jij dat anders op? you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Andere poep erbij kopen en zorgen dat al je metal vrienden ook wat bestellen. Probleem opgelost. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: en ik vraag me af waarom dat opeens wel uitmaakt voor het aantal doden Je moeder. |
|
Weet iemand toevallig of je ergens Sentenced patches kunt vinden? Ben ze zelf nog nergens tegengekomen. Fall like an angel, rise like the devil |
|
wel eens gezien geloof ik maar die zat helaas al op iemands jas Je moeder. |
|
quote: Dus ze bestaan in ieder geval wel... Fall like an angel, rise like the devil |
|
Zelf tekenen is veel leuker en mooier dan patches naaien Maar ehh...is die van Schwarzkopf dan niet goed genoeg??? Impregneerspray voor schoenen helpt ook al niet [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 25-03-2003 14:41] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |