|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 22 juni 2003 16:02 schreef Ellesar of Gondor het volgende: en hoe is het ge-eindigd? Ik weet niet hoe het eindigd, want er is nog niks bijgekomen, binnekort weer eentje kopen, denk ik. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik ga binnenkort weer eens m'n zusje lief aankijken, of ze weer wat patches aan mijn met gaten aangetaste kleding kan bevestigen, en in particular een the Doors patch die ik in barcelona heb gevonden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik ben op zoek naar leuke patches. Voornamelijk naar een grote back-patch. Mar ik heb het idee dat ik er geen kan vinden van de volgende bands. Weet iemand of die bestaan en waar ik ze kan krijgen: - Sonata Arctica - Opeth - Katatonia - My Dying Bride - Anathema - Evergrey Of een andere vette power of Prog.metal band [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-11-2003 16:13] |
|
Ik heb nog een ongebruikte patche van Schotse vlag met daaronder Scotland [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 11-11-2003 16:13] |
|
quote:mdb bestaat een gewone patch, die is geloof ik in amsterdam ergens te krijgen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
Zit nu op mijn jack: |
|
Ik wil KATATONIA BACKPATCH |
|
quote: Hmm ik heb een Infernal Majesty logo patch. Gewoon het logo in het rood. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Waar in amsterdam dan? En welke patch is daar verkrijgbaar? (de nieuwste?) |
|
quote: ik = jaloers "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Die sodom is opzich best makkelijk te vindn hoor.. volg de link van het plaatje eens bijvoorbeeld. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:muha! en snagger heeft wederom gelijk |
|
ik haal mijn nuclear assault eraf, word vervangen door ostrogoth's ecstasy and danger rugplaat. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Dan moet je het NA logo er af knippen en onder je nieuwe backpatch naaien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb nu patches ban Bathory, Arcturus, Burzum, Mayhem enz die allemaal nog eens op een jas moeten. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Iemand interesse in een forbidden twisted into form backpatch? Twee hoegaarden en hij is van u! Hehe! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:doe mij die maar! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik heb patch van cannibal corpse,children of bodom,darkthrone en Death Waar kan ik een burzum patch kopen??? |
|
quote:Ik heb er nog 1, een stripe, 10 pleuri |
|
hehehe die krijg je zo ongeveer gratis bij een pakje boter tegenwoordig! Ik zoek eigenlijk enkel nog oude thrash of heavy patches maar dat apparaat zit al behoorlijk vol... Ik, Wil Schuurman |
|
quote:BEDANKT! nou raak ik dat ding nooit kwijt quote:dat ken ik |
|
quote: ja echt? beter zal er ff overnadenken |
|
hahahahahaha!!! hilarisch! Clone attack! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |