|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
patches zijn zoooooo jaren 80 |
|
patches zijn gaaf, snaack, vooral grindcore patches. |
|
ze zijn gay, net als het "metaltenue" in het algemeen. |
|
quote: Zegt de meneer met een hemelblauw overhemd Patches zijn idd niet hip On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
niet iedereen kan zich dure merk kleding veroorloven zoals jij snaack, en dan ook nog zuipen...hoewel, zag ik jouw de laatste keer niet in een Darkthrone shirt rondwandelen ? |
|
quote: Het metaltenue is ook aan verandering onderhevig. Waar zijn de stretchbroeken voor mannen gebleven. Oud Vuil. |
|
quote: Gewoon zelf gemaakt. En dus niet uit Norge (zie nordstorm zijn link) |
|
quote:metalmarkets komen ook erg vaak voor hier goddess of desire is vast goedkoper An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: You haven't seen the half of it. Ik heb een kast vol dassen, overhemden en pakken. quote: Inderdaad quote: Dat valt best wel mee hoor Reinier.. Ik zoek nooit uit op merk, maar toevallig zijn de kleren die ik mooi vind over het algemeen duur en van "bekende" merken ja.. Ook klopt het dat ik laatst in een Darkthrone shirt rondliep, alleen dan niet op een zwarte broek met kisten eronder maar als ik het me goed herinner op een wijde spijkerbroek met Simple's.. Sja, gave band, mooi strak shirt en geen bierbuik meer zodat ik daar weer zonder schaamte in rond kan lopen |
|
Wij zijn voor onze kleine(10 jaar..)bezig met een jack,om die vol met slayer patches te naaien.Schiet al aardig op.Op dokk-em nog 5 erbij gehaald,en als die erop zitten is ie al aardig vol. Leuk,als je die koppen van sommige mensen ziet hehehe spelfout weggehaald... |
|
quote: jij beschildert ook leren jassen? of alleen als ik een true darkthrone logo erop wil. of ook heavy metal? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hehe, ik schilder evt. ook true heavy metal logo's hoor |
|
Hoezo zou je jassen moeten schilderen ? .. |
|
quote: BEschilderen. ga binnenkort ook maar een poging wagen om ons eigen bandlogo op mijn jas te krijgen. |
|
Heer Morthvarg, Lord Gore ( reinier ) heeft u nog gemaild en vroeg zich af of de mail was aangekomen.. |
|
ja is binnen je hebt een mail terug |
|
quote: Kan van alles zijn, heavy metal is geen probleem. Ligt wel een beetje aan het ontwerp niet ingewikkeld anders wordt het een zooi, of ik moet het logo heel groot maken. Een darkthrone logo is b/v een van de lastigste zaken om er in het klein op te zetten (praktisch onmogelijk)fluisterwoud logo van het zelfde laken een pak. Stuur anders even een mail. |
|
quote: Wat kost zo'n geschilderde jas?? .. |
|
quote: Shit, da's fucked up dan heb nog niks ontvangen godver. Kan je je antwoord nog een keer sturen, maar dan naar myvanloon@planet.nl ??? Alvast bedankt. |
|
quote: www.goddess-of-desire.nl www.hoz-records.de die hebben verschillende manowar emblemen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Heb hier nog een Pestilence backpatch liggen die ergens op een jas of jack moet... Verder nog een stuk of 30 losse patches omdat ik die van mijn ouwe jackje heb afgehaald... Binnenkort ga ik ze allemaal op een spijkerbroek naaien, hehe! Verder heb ik het Asphyx logo op mijn rug van mijn motorjack geschilderd (foto), en i.p.v. patches, 2 metal 'iron crosses' bevestigd. Best leuk om zo even creatief in de weer te zijn [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 26-08-2004 20:31] |
|
quote: Mooi gedaan! Ik heb nog ergens een cd van Asphyx liggen... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Dankje... Ga hem eens opzoeken en in die cdspeler gooien dan Jij was toch die meid uit Nijmegen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |