|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: is toch zo gevonden? (en niet eens duur) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2516015817&category=20050 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: te gek!!!!!! |
|
quote: met die veilingen vind ik altijd een beetje lastig, met betalen enzo. |
|
quote: Hoezo? gewoon cash sturen, werkt prima I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
pantera machine head sepultura metallica allemaal op m'n legerjas. No meat is sweater |
|
Is dit het nieuwe lultopic? Sinds wanneer staat die in muziek algemeen? Ik heb nog wel wat Guns N' Roses-patches liggen van 15 jaar geleden. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik heb me ingeschreven en geboden, ik zie wel wat er gebeurd |
|
ergens tussen de motten alleen die shape sodom patch kwam ik de laatste paar metalmarkten/concerten/winkels niet tegen ik heb nu een lege plek op mn jasje (moet wel symetrisch zijn met mn dismember shape patch aan de andere kant he ) Je moeder. |
|
quote:alvast graag gedaan maar ik kan niet zeggen waneer ik in de desbetreffende zaak geraak Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik heb er zo'n 45 + 1 backpatch op een spijkerjaske genaaid oa: nuc assault, overkill, kreator ,slayer etc waar je ze kan halen? op wacken http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
toevallica,ik ook o.a Kreator,slayer,overkill,tankard ,tallica,Sodom,maiden,anthrax Ik zoek nog patches van: dark angel,death angel , en protector Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Maar, zijn er in Eindhoven nog winkels waar je ook van die patches kunt kopen? Of moet je ze gewoon toevallig tegenkomen? Want sinds dat Many Colours weg is, zit er volgens mij geen ruk meer..... Dus tips? Mag ook in s'Hertogenbosch zijn. you say you're men, we know you're cowards |
|
Ik heb m'n jas met patches nooit meer aan, maar ik dacht dat er opzaten van Burzum, Arcturus, Mayhem, Vlad Tepes enz. Niet echt helemaal vol, gewoon een paar op de mouwen en een backpatch. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ik heb geen tijd om een half uur mijn patches te gaan typen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: behalve in amsterdam heb ik nog nergens een winkel gezien met een fatsoenlijk aanbod en aangezien je de large niks vind, zul je de winkels die wel patches verkopen hoogst waarschijnlijk ook niks vinden Je moeder. |
|
quote:echt wel!!!!!!!, de ursula |
|
owjah al die linkinpark en metallica patches, gaaf man Je moeder. |
|
quote:ver geet de avril lavigne niet. |
|
oja en nirvana Je moeder. |
|
ursula Wat een 1ste kut winkel 10X te duur , en die wijven die daar werken krijg je ook de zenuwen van Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik heb gewoon gezegd dat de patches in de large kut zijn, maar er zal toch wel ergens anders behalve dan Amsterdam een fatsoenlijke winkel zijn met een uitgebruider assortiment?????, dunkt mij you say you're men, we know you're cowards |
|
zelfs in rock amerika in amsterdam moet je goed kijken... Je moeder. |
|
Met een beetje geluk heb ik binnenkort een destruction backpatch Het meest trots ben ik op mijn patch van the wall van Pink Floyd... Heb alleen nog geen jas om ze op te naaien, en ik heb nog geen goedkope dumpshop kunnen vinden hier in de buurt... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
die skull van destruction zeker daar is wel makelijk aan te komen , als ze nou eens meer hadden p.s die rock amerika heeft die nog een site? die winkel in amsterdam Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |