|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja best wel ik ben het zwarte schaap van de familie ook enigste metalhead ik mag nooit mee naar een restaurant enzo hahaha ik verpest altijd de zooi flirten met serveersters obers in de zeik nemen je weet het wel i am de mean mofo Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik vind het naaiwerk vervelend. I am the 1%. |
|
ik ook met de hand aarg bloed zweet en tranen |
|
quote:meer bloed dan tranen hehehehe Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
heb nog wat patches liggen zou ze er binnenkort opzetten *mag trouwens ook wel weer eens stofzuigen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
thrasher de mmijne is under construction trouwens zzz |
|
quote: *bedenkt plan om die patch te rippen * jij ook nog bedankt voor No prayer for the dying en The wicker man van Iron Maiden trouwens They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
als iemand nog gave HM patches te koop heeft laat het me weten bvd! zzz |
|
quote: Gave Anthrax patches Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Iemand al patches van Bewitched tegen gekomen? (liefst logo) Dat wil ik nu wel echt op mijn vest naaien. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben ook nog op zoek naar heavy en thrash patches, wie ze kwijt wil. |
|
quote:M'n nile patch is nu pleitte en daar zit nu mooi weer Metallica - Damage Inc. verder zit op m'n rug nog m'n Blind Guardian stripe en m'n ac/dc logo (met dank aan Metallica-Freak ) |
|
quote: ja alleen fistfull of metal nog! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
weet iemand waar ik die Sodom shaped logo patch vandaan kan halen? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:wijs maar aan, zie jij em, zie ik em iemand anders nog andere suggesties? behalve een trip van a'doorn naar a'dam? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: dude, BAL SAGOTH? Bruce Banner |
|
quote: dan hebben ze hem niet meer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:dat zou je dan bijna wel denken he We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: he homeau!! doe je msn eens aan ofg waar je ook bent enzo en je moeder!!! veel nieuws namelijk hehe Je moeder. |
|
Wie weet waar de nieuw(st)e patch van My Dying Bride te krijgen is? Had hem namelijk gekocht op het concert paar maanden geleden maar iemand is hem voor me kwijtgeraakt.. |
|
quote:Moet ik er nog op zetten, heb niet genoeg plaats meer |
|
HgarrothwulfF: Waar heb je dat Goll lapje vandaan? Overigens staat die Sodompatch nog wel in de Largecatalogus. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:goll lapje van nachtvorst, was zijn enige en hij deed er verder niks mee dus... hij heb nog wel tapes... sodompatch: ik zie em nie... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |