|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@ouwe:Mooi geschilderd .. |
|
Mijn Bepatchte jas .. |
|
quote:Stil zitten lul! |
|
quote: Ik doe mijn best... [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 27-08-2004 14:27] .. |
|
euh mijn jas is blauw en iets lichter blauw Heeft iedereen hier een bepatchte jas? Ik iig niet, vast niet erg metal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb een oud leger-vest met twee patches: - vlaamse leeuw - immortal Maar ik doe het ding zelden aan. Ik vind die gepatchte jassen in het algemeen nogal lelijk, en iets té "kijk ik ben een metal-knoet" |
|
zoals ik eerder al melde hier pics van mijn beschilderde jack. interesse voor een tekening op je jack mailen. [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 30-08-2004 16:55] |
|
Mooi gedaan Ik ben aan het denken om mijn jas ook te laten bewerken door jou... Maar hoe zit het met de duurzaamheid van die schilderingen, en kun je iedere leren jas beschilderen? |
|
quote: Duurzaamheid is goed ik gebruik nu altijd leerverf wat in principe permanent is(slijtage en water vast). Ik deed ook wel eens verfstiften gebruiken en ook dat blijft goed zitten al is de afwerking veel minder. Eigelijk is ook elke leren jack mogelijk zou niet kunnen verzinnen waarom het niet zou kunnen. |
|
Vette jas man!! spelfout weggehaald... |
|
Gaaf geschilderd kerel. Ook gebruik gemaakt van die leerverf om schoenen te verven? Dat heb ik er tenminste opzitten, omdat ik nergens anders leerverf kon vinden.. |
|
quote: Yep, gewoon bij de oude vertrouwde schoenmaker. Ben op internet wel leerverf tegengekomen voor 8 euro ofzo maar dan komt er nog eens 6 euro verzend kosten bij de idioten. Al heb ik die grote op de achterkant eerst een keer met gewone stiften gedaan daarna een tijd later nog eens er met leerverf over gegaan wat natuurlijk een veel beter resultaat geeft. Moet zeggen dat jou logo ook erg strak eruit ziet. [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 30-08-2004 22:18] |
|
Bedankt, ik heb het eerst groot uitgeprint en de buitenste lijn uitgeknipt. Daarna op de jas gespeld en de buitenste lijn overgetrokken en voorderest met pen alles getekend. Maar voordat ik ging verven moest eerst alles beetje bij beetje weer geschuurt gereinigt worden. Dat is niet 100% gelukt, dus nu zie je nog wat blauwe pen door het wit. Is dat bij jou ook? |
|
En bij mij was dat potje ver+reiniger+schuurpapier+kwast maar 5 euro, en heb nu nog 3/4 over.. |
|
Hoe zit het eigenlijk met de kosten? Ik wil me mischien een tekening laten maken op de achterkant en op de bovenkant van de rechtermouw, hoeveel gaat dat ong kosten denk je? |
|
quote: Op de grote achter zie je bij mij nu ook nog wat lijnen, dit omdat dat ook met een mal is gedaan. De kleine zijn uit de hand dus daar heb ik het probleem niet. Kosten verf is 6 euro wel een groter potje verder reiniger en scheuren lag nog thuis zat er dus niet bij. |
|
quote: Nou het klinkt voor jou mischien raar maar ik neem aan dat je wat black/metal logo´s erop wil toch! Ik zie dat je een jaar of 16 bent en ik stel een aantal voorwaarden aan het beschilderen van jassen één ervan is de leeftijd, vooral als er bm logo's op moeten. Ik denk namelijk niet dat je al vanaf je 6e jaar naar bm luisterd. Spijtig maar helaas. |
|
quote: Hoe zit dat met stof/canvas? Ik heb hier een jack van Corpus Christii waar ik op de mouw eigenlijk een logo van Zavorash erbij wil hebben? Mogelijk? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: idealen, chique hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De pinnen zijn niet echt duidelijk maar ze zijn van Beherit, Von, Galgeras en Funeral winds. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
@ Morthvarg : Jas van Reinier gaat eind volgende maand op de post naar jouw toe, alsmede de logo's die op de jas moeten. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Gore op 30-08-2004 20:17] |
|
quote: jazeker alleen wordt het heel prijzig als ik er maar 1 moet maken. Als je enigzins betaalbare prijzen wilt dan moet je er toch een stuk of 6 laten maken (verschillende dan/of steeds dezelfde wat je wilt). |
|
quote: At Reinier Ik maak eerst even de ontwerpen zijn die ok, dan maak ik de patches. Als deze klaar zijn laat ik het even weten dan kun je de jas sturen en maak ik de offerte verder af. |
|
damn wat een handel, kan dan niemand meer wat zelf |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |