IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Patches? Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-12-2003 21:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

alcohol moet ook weg...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-12-2003 21:09 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

welcome spa blauw !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-12-2003 21:17 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ok laat ik het even rechtzetten. Je hebt wel gelijk dat het een mening is en geen feit. Ik had moeten zeggen: Ik VIND het lelijk..

En ik heb gezegt dat roken verboden moet worden bij concerten (binnen dus) en dat mensen die niet tegen alcohol gewoon geen alcohol moeten nemen, aangezien ik regelmatig door dat soort volk lastig word gevallen tijdens concerten. En dat verprutst voor mij gewoon een avond, evenals astma aanvallen door de rook die op mijn longen slaat.

En ik vind niet dat je dit zeiken kunt noemen. Het is een sterk onderbouwde mening, gebasseerd op feiten.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-12-2003 21:20 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Nu zeg je idd waarom, maar een hele tijd geleden zei je gewoon dat je wilde dat er geen alcohol was op festivals e.d.
Maar dan nog, als alles weg moet waar iemand zich aan ergert, dan hou je niks over.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-12-2003 21:24 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 21:20 schreef Leviathanica het volgende:
Nu zeg je idd waarom, maar een hele tijd geleden zei je gewoon dat je wilde dat er geen alcohol was op festivals e.d.
Maar dan nog, als alles weg moet waar iemand zich aan ergert, dan hou je niks over.


daar zit wat in, maar bij concerten kan ik niks anders bedenken dat slecht is voor de gezondheid en je reactievermogen schaadt dan alcohol en sigaretten.

On topic!
Ik heb wat patches voor op mijn tas van Type O Negative..


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-12-2003 21:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 21:24 schreef Morgil het volgende:
On topic!
Ik heb wat patches voor op mijn tas van Type O Negative..
Patches zijn lelijk...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-12-2003 21:30 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 21:27 schreef Voice Of Doom het volgende:
Patches zijn lelijk...


uh uh.. zeikerd! Jij VINDT patches lelijk


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 25-12-2003 7:38 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 21:17 schreef Morgil het volgende:
Ok laat ik het even rechtzetten. Je hebt wel gelijk dat het een mening is en geen feit. Ik had moeten zeggen: Ik VIND het lelijk..

En ik heb gezegt dat roken verboden moet worden bij concerten (binnen dus) en dat mensen die niet tegen alcohol gewoon geen alcohol moeten nemen, aangezien ik regelmatig door dat soort volk lastig word gevallen tijdens concerten. En dat verprutst voor mij gewoon een avond, evenals astma aanvallen door de rook die op mijn longen slaat.

En ik vind niet dat je dit zeiken kunt noemen. Het is een sterk onderbouwde mening, gebasseerd op feiten.


SODEMIETER OP ZEG!!ik rook zelf ook niet maar alcohol,de geur van een joint en keiharde metal horen gewoon bij elkaar en als je daar niet tegen kunt moet je naar de eo jongeren dag gaan METAL/BEER/WISKEY/FUCKIN AND DYING!!!!!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-12-2003 20:28 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 december 2003 7:38 schreef antipop het volgende:
SODEMIETER OP ZEG!!ik rook zelf ook niet maar alcohol,de geur van een joint en keiharde metal horen gewoon bij elkaar en als je daar niet tegen kunt moet je naar de eo jongeren dag gaan METAL/BEER/WISKEY/FUCKIN AND DYING!!!!!


Mee eens!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 26-12-2003 13:25 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 7:38 schreef antipop het volgende: ...METAL/BEER/WISKEY/FUCKIN AND DYING!!!!!


HELL YEAH!!!!!!


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-12-2003 4:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben het volkomen met Morgil eens...roken op concerten moet verboden worden...en zeker in de pit...als ik er achter kom wie dat gat in mijn Officium Triste LS gefikt heeft is diegene nog niet jarig!!!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 15:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht





Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 30-12-2003 15:28 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe nile langs accept
gaaf jasje



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 15:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 15:28 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hehe nile langs accept
Nile moet er nog af, heb nog ergens een oude, stinkende Motorhead patch liggen
quote:

gaaf jasje
Die van jou ook (en je usericon heerscht ook hard! )


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 30-12-2003 19:37 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 15:00 schreef Elfensteen het volgende:





teeeeeeerrrrrrrriiiiiiinnnnnngggggggg elf!!! Je jas heerscht nu helemaal zwaar


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 19:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

die van jou mag er ook zijn maat!


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 30-12-2003 19:41 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:39 schreef Elfensteen het volgende:
die van jou mag er ook zijn maat!


i know, maar ik heb geen (web)camera dus kan geen pic maken


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 19:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

bedankt voor de tip nog trouwens!

ach..kom je een keer hierheen, maak ik wel even een foto


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 30-12-2003 19:56 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 19:54 schreef Elfensteen het volgende:
bedankt voor de tip nog trouwens!

ach..kom je een keer hierheen, maak ik wel even een foto




Moeten we zeker weer een x doen jah, gelijk de kroeg onveilig maken


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 19:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

vorige keer was wel erg ja!

en dan moet Sar'Goth en aanhang ook even naar The Gate komen


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-12-2003 22:43 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik kom in Februari naar the gate trouwens... Black Knight treed dan op.. lijkt me wel tof.

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 30-12-2003 22:44]


Ik, Wil Schuurman


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 30-12-2003 23:01 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

Elfesteen; als je maar uit de Gonz blijft vuile vuigaerd!


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 23:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 22:43 schreef Snagger het volgende:
Ik kom in Februari naar the gate trouwens... Black Knight treed dan op.. lijkt me wel tof.
Heersch! Dan gaan we even een biertje doen nog slaapplaats nodig?

En ik zoek verdomme nog steeds een mooie Flotsam & Jetsam PATCH


Orion
Usericon van Orion
Posted 31-12-2003 0:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

pfff no place for.... heeft G.O.D wel
heb zelf alleen interesse in doomsday voor de rest boeit Flotsam me niet echt zo


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 31-12-2003 0:27 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 23:01 schreef Elfensteen het volgende:
Heersch! Dan gaan we even een biertje doen nog slaapplaats nodig?

En ik zoek verdomme nog steeds een mooie Flotsam & Jetsam PATCH

die had je op heavy metal maniacs in zwolle moeten halen schijnt Sargoth heeftem iig.
en The Gate, tis dat?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen