![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
welcome spa blauw ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ok laat ik het even rechtzetten. Je hebt wel gelijk dat het een mening is en geen feit. Ik had moeten zeggen: Ik VIND het lelijk.. En ik heb gezegt dat roken verboden moet worden bij concerten (binnen dus) en dat mensen die niet tegen alcohol gewoon geen alcohol moeten nemen, aangezien ik regelmatig door dat soort volk lastig word gevallen tijdens concerten. En dat verprutst voor mij gewoon een avond, evenals astma aanvallen door de rook die op mijn longen slaat. En ik vind niet dat je dit zeiken kunt noemen. Het is een sterk onderbouwde mening, gebasseerd op feiten. ![]() |
|
Nu zeg je idd waarom, maar een hele tijd geleden zei je gewoon dat je wilde dat er geen alcohol was op festivals e.d. Maar dan nog, als alles weg moet waar iemand zich aan ergert, dan hou je niks over. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: daar zit wat in, maar bij concerten kan ik niks anders bedenken dat slecht is voor de gezondheid en je reactievermogen schaadt dan alcohol en sigaretten. On topic! Ik heb wat patches voor op mijn tas van Type O Negative.. ![]() |
|
quote:Patches zijn lelijk... ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: uh uh.. zeikerd! Jij VINDT patches lelijk ![]() ![]() |
|
quote: SODEMIETER OP ZEG!!ik rook zelf ook niet maar alcohol,de geur van een joint en keiharde metal horen gewoon bij elkaar en als je daar niet tegen kunt moet je naar de eo jongeren dag gaan METAL/BEER/WISKEY/FUCKIN AND DYING!!!!! ![]() ![]() het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
quote: Mee eens! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: HELL YEAH!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben het volkomen met Morgil eens...roken op concerten moet verboden worden...en zeker in de pit...als ik er achter kom wie dat gat in mijn Officium Triste LS gefikt heeft is diegene nog niet jarig!!! ![]() ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
![]() ![]() |
|
hehe nile langs accept ![]() gaaf jasje ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote:Nile moet er nog af, heb nog ergens een oude, stinkende Motorhead patch liggen ![]() quote:Die van jou ook ![]() ![]() ![]() |
|
quote: teeeeeeerrrrrrrriiiiiiinnnnnngggggggg elf!!! Je jas heerscht nu helemaal zwaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: i know, maar ik heb geen (web)camera dus kan geen pic maken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bedankt voor de tip nog trouwens! ![]() ach..kom je een keer hierheen, maak ik wel even een foto ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Moeten we zeker weer een x doen jah, gelijk de kroeg onveilig maken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() en dan moet Sar'Goth en aanhang ook even naar The Gate komen ![]() ![]() |
|
Ik kom in Februari naar the gate trouwens... Black Knight treed dan op.. lijkt me wel tof. [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 30-12-2003 22:44] Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Elfesteen; als je maar uit de Gonz blijft vuile vuigaerd! ![]() Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies! ![]() |
|
quote:Heersch! Dan gaan we even een biertje doen ![]() En ik zoek verdomme nog steeds een mooie Flotsam & Jetsam PATCH ![]() ![]() |
|
pfff no place for.... heeft G.O.D wel heb zelf alleen interesse in doomsday voor de rest boeit Flotsam me niet echt zo Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: die had je op heavy metal maniacs in zwolle moeten halen schijnt ![]() en The Gate, tis dat? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |