IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Megadeth Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-09-2004 12:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zo nu een week "The System Has Failed" in huis, en ik moet echt even kwijt dat het echt een dijk van een plaat is geworden. De nummers zijn weer sterk, agressief... En volgens mij heeft Dave eindelijk de moed verzameld om meer met zijn stem te doen, want de vocalen en koortjes en dubbele partijen klinken echt helemaal te gek.

Ik heb Megadeth vanaf "Risk" afgeschreven, maar dit is echt weer ouderwets goed!! Deze plaat gaat zeer zeker hoog in mijn jaarlijstje eindigen!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 18-09-2004 12:40 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Het is idd een heel lekker plaatje geworden



Orion
Usericon van Orion
Posted 18-09-2004 12:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

waar haal jij dat agressief vandaan?
ik bedoel het enige echt beuk nummers zijn kick the chair blackmail en back in the day.
tis geen slechte plaat zeker niet maar, maar hij had voor mij echt wel wat meer mogen knallen.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-09-2004 13:09 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik vind het een geweldig lekkere plaat


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2004 13:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik niet.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-09-2004 13:17 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 18 september 2004 13:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik niet.




Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-09-2004 8:34 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2004 12:49 schreef Orion het volgende:
waar haal jij dat agressief vandaan?
ik bedoel het enige echt beuk nummers zijn kick the chair blackmail en back in the day.
tis geen slechte plaat zeker niet maar, maar hij had voor mij echt wel wat meer mogen knallen.
jah klopt, echt het beuk werk van peace sells komt toch niet meer terug maar ietsie meer dan dit mag best, toch een lekkere plaat


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 22-09-2004 2:17 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

vind de cd dus helemaal niet bijzonder! na RUST IN PEACE is het met megadeth nooit meer wat geweest en dat bewijst ook deze middelmatige cd maar weer(ok de hoes is gaaf en de produktie is ook in orde)


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 22-09-2004 9:07 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Een song als Kick The Chair veegt anders behoorlijk de vloer aan met alle gemiddelde metalmeuk die er de laatste jaren uitkomt.


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-09-2004 10:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

maar is ook eigenlijk het enige nummer wat ECHT beukt.
nogmaals ik vind het geen slechte plaat maar ik verwacht gewoon als ik een megadeth plaat op zet : snelle catchy meesterlijke riffs gierende solo's. kortom gewoon beukwerk.
daarvoor luister ik megadeth en dat verwacht ik ook van een magedeth plaat


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 22-09-2004 12:49 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Megadeth beukt al niet meer sinds pak em beet Rust In Peace. Dat was ook al zo'n gestileerde metalplaat, ondanks een paar redelijk uptempo nummers (Take No Prisoners bijv.). De verdere stilering werd doorgezet op Countdown, vanaf dat moment is de band een beetje de weg kwijtgeraakt. System is wat mij betreft de eerste die weer echt metal is. Barabas vergeleek de sound overigens met latere platen van Death, ook zo'n gestileerde band die het niet van pure agressie moest hebben.


Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 22-09-2004 22:16 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

Megadeth is en zal idd helaas nooit meer worden wat het ooit geweest is. ze zijn met rust in peace een andere richting ingeslagen die wel heel gaaf was, alleen jammer dat ze een beetje ingekakt zijn daarna.

Alhoewel "The System Has Failed" niet helemaal mijn ding is vind ik het wel een gruwelijk goede plaat. Maar mijn verwachtingen waren dan ook niet erg hoog

[Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 22-09-2004 22:17]



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-09-2004 23:06 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Godverdomme, wat een lekker album zeg


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-09-2004 10:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht


hendrik jij ook al!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-09-2004 10:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zeik niet, die plaat H.E.E.R.S.C.H.T


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-09-2004 10:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2004 13:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik niet.
+1


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-09-2004 10:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 10:06 schreef Staalman het volgende:
Zeik niet, die plaat H.E.E.R.S.C.H.T

mwa H.E.E.R.S.C.H.T is ook groot woord wel ok word er niet koud of warm van iig


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-09-2004 11:08 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Goed, er staan wel wat ouwewijve nummers op, maar die skip ik gewoon


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 24-09-2004 17:19 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

scorpion volgens mij gaat dat over metallica (lars ulrich)
tears in vial gaat volgens mij over dave ellefson
en verders draai hem al behoorlijk gaar 1ste keer dat ik de cd draaide had ik iets van nee dit is geen goeie cd maar hoe vaker ik hem draai hoe meer ik hem waardeer vooral de solo's in sommige nummers zijn super zoals in kick the chair


ben niet gek ik ben een vliegtuig!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2004 17:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heeft dave zijn frustraties nou nog steeds niet verwerkt dan? (metallica enzo)


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-09-2004 17:24 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 24 september 2004 17:21 schreef ghoulliette het volgende:
heeft dave zijn frustraties nou nog steeds niet verwerkt dan? (metallica enzo)


schijnbaar hebben ze hem in die film dus weer op de meest negatieve manier afgeschilderd en daar issie pissig over (bron: aardschok)



Orion
Usericon van Orion
Posted 24-09-2004 19:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 17:21 schreef ghoulliette het volgende:
heeft dave zijn frustraties nou nog steeds niet verwerkt dan? (metallica enzo)


je moet de docu maar eens gaan kijken, hij jankt gewoon om het feit dat hij uit metallica getrapt is.(1 van de grootste rock/metal bands ter wereld )


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 24-09-2004 19:25 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 24 september 2004 19:22 schreef Orion het volgende:
je moet de docu maar eens gaan kijken, hij jankt gewoon om het feit dat hij uit metallica getrapt is.(1 van de grootste rock/metal bands ter wereld )



schijnt dus het nodige tussenuit geknipt te zijn

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 24-09-2004 19:28]



Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 24-09-2004 19:54 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

quote:
Op 24 september 2004 19:22 schreef Orion het volgende:
je moet de docu maar eens gaan kijken, hij jankt gewoon om het feit dat hij uit metallica getrapt is.(1 van de grootste rock/metal bands ter wereld )



ach zeker zullen we het nooit weten, maar het heeft hem wel gruwelijk dwars gezeten idd dat Metallica harder ging dan Megadeth. Volgens mij heeft hij in die periode ook zijn beste materiaal geschreven



emperial wrath
Usericon van emperial wrath
Posted 25-09-2004 0:39 by emperial wrath Wijzig reactieProfiel van emperial wrathQuote dit bericht

Ik heb de cd gisteren gekocht. Ik vind t wel een groeiplaat. De eerwte keer dat ik m luisterde vond ik t weinig aan, viel t me best tegen, maar de 2e keer vond ik m al beter. Ik vind het nu een best goede cd.


zo donders wiet van de keet


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen