|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is idd een heel lekker plaatje geworden |
|
waar haal jij dat agressief vandaan? ik bedoel het enige echt beuk nummers zijn kick the chair blackmail en back in the day. tis geen slechte plaat zeker niet maar, maar hij had voor mij echt wel wat meer mogen knallen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind het een geweldig lekkere plaat Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik niet. |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:jah klopt, echt het beuk werk van peace sells komt toch niet meer terug maar ietsie meer dan dit mag best, toch een lekkere plaat I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
vind de cd dus helemaal niet bijzonder! na RUST IN PEACE is het met megadeth nooit meer wat geweest en dat bewijst ook deze middelmatige cd maar weer(ok de hoes is gaaf en de produktie is ook in orde) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Een song als Kick The Chair veegt anders behoorlijk de vloer aan met alle gemiddelde metalmeuk die er de laatste jaren uitkomt. |
|
maar is ook eigenlijk het enige nummer wat ECHT beukt. nogmaals ik vind het geen slechte plaat maar ik verwacht gewoon als ik een megadeth plaat op zet : snelle catchy meesterlijke riffs gierende solo's. kortom gewoon beukwerk. daarvoor luister ik megadeth en dat verwacht ik ook van een magedeth plaat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Megadeth beukt al niet meer sinds pak em beet Rust In Peace. Dat was ook al zo'n gestileerde metalplaat, ondanks een paar redelijk uptempo nummers (Take No Prisoners bijv.). De verdere stilering werd doorgezet op Countdown, vanaf dat moment is de band een beetje de weg kwijtgeraakt. System is wat mij betreft de eerste die weer echt metal is. Barabas vergeleek de sound overigens met latere platen van Death, ook zo'n gestileerde band die het niet van pure agressie moest hebben. |
|
Megadeth is en zal idd helaas nooit meer worden wat het ooit geweest is. ze zijn met rust in peace een andere richting ingeslagen die wel heel gaaf was, alleen jammer dat ze een beetje ingekakt zijn daarna. Alhoewel "The System Has Failed" niet helemaal mijn ding is vind ik het wel een gruwelijk goede plaat. Maar mijn verwachtingen waren dan ook niet erg hoog [Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 22-09-2004 22:17] |
|
Godverdomme, wat een lekker album zeg Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hendrik jij ook al! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zeik niet, die plaat H.E.E.R.S.C.H.T "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:+1 |
|
quote: mwa H.E.E.R.S.C.H.T is ook groot woord wel ok word er niet koud of warm van iig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Goed, er staan wel wat ouwewijve nummers op, maar die skip ik gewoon Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
scorpion volgens mij gaat dat over metallica (lars ulrich) tears in vial gaat volgens mij over dave ellefson en verders draai hem al behoorlijk gaar 1ste keer dat ik de cd draaide had ik iets van nee dit is geen goeie cd maar hoe vaker ik hem draai hoe meer ik hem waardeer vooral de solo's in sommige nummers zijn super zoals in kick the chair ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
heeft dave zijn frustraties nou nog steeds niet verwerkt dan? (metallica enzo) |
|
quote: schijnbaar hebben ze hem in die film dus weer op de meest negatieve manier afgeschilderd en daar issie pissig over (bron: aardschok) |
|
quote: je moet de docu maar eens gaan kijken, hij jankt gewoon om het feit dat hij uit metallica getrapt is.(1 van de grootste rock/metal bands ter wereld ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: schijnt dus het nodige tussenuit geknipt te zijn [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 24-09-2004 19:28] |
|
quote: ach zeker zullen we het nooit weten, maar het heeft hem wel gruwelijk dwars gezeten idd dat Metallica harder ging dan Megadeth. Volgens mij heeft hij in die periode ook zijn beste materiaal geschreven |
|
Ik heb de cd gisteren gekocht. Ik vind t wel een groeiplaat. De eerwte keer dat ik m luisterde vond ik t weinig aan, viel t me best tegen, maar de 2e keer vond ik m al beter. Ik vind het nu een best goede cd. zo donders wiet van de keet |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |