|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
zo eindelijk eens iemand van zm gezien heej davinz was trouwens ook toevallig :D [Dit bericht is gewijzigd door demonic_debby op 03-08-2004 0:20] ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote:zm'ers in het wild topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1336411 [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-08-2004 0:21] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:inderdaad nice to meet you ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
cheers man ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: speed metal |
|
Megapret.... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
eb net alle remaster binnen gekregen echt super!!! mis alleen MD45 nog maar die is besteld ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
staat er nog wat extra spul of of...? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja wat bonustracks, zoals demo's en niet eerder uitgebracht materiaal. Klinkt goed!! |
|
quote: Nee hoor, thrash. OK ja, je kunt het speedmetal noemen, maar da's een benaming die ik meer zou geven aan een band als Raven. Maar kom. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Megadeth noemde zichzelf anders "The world state-of-the-art speed metal band"... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Raven is N.W.O.B.H.M......Toch? .. |
|
quote:avril lasagne (+manager) noemt zich het persoon dat punk nieuw leven inblaast nu jij weer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ROFLOL When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Gave vergelijking man Het is duidelijk waar jouw expertise -if any- ligt [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-08-2004 22:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De nieuwe gaat al weer de betere kant op, maar nee toch weer niets helaas. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Is ie al uit? .. |
|
Nee Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dat zeg ik, zou Cunt Usher zijn bekje willen houden... dank u |
|
anders.... |
|
*Cunt Usher pakt zijn valiezen en haast zich naar zijn onderduikadres* Hihi, zo licht geraakt. Enige vorm van ironie is je vreemd? (bekje... hoe lief... ) [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 14-08-2004 0:24] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
hihi is voor vrouwen. heb ik geleerd van misanthrope. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: heeej hoe is het? :D ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |