![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
End of an era. Ik zal ze gaan missen. Gelukkig hebben ze genoeg goede muziek achtergelaten. Hopelijk wordt dat laatste album een waardig afscheid. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: Ja, dit geldt ook voor mij. Een +1 dus. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 15-08-2025 11:21] |
|||||||||
|
Ik heb de zang van Dave altijd als een pluspunt ervaren. Hij perst het er echt uit. Authentiek. Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Hoera! No dogs, no masters. |
|||||||||
|
Een van de meest overbodige bands ooit. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Ik heb de zang van Dave altijd als een minpunt ervaren. Een chagrijnig baasje wat een beetje kribbig in een microfoon staat te mumzelen omdat 'ie het ook allemaal niet zo goed weet. Megadeth zou met een echte zanger een veel minder beroerde band zijn. Wel fijn voor Rotting Christ dat ze nu weer zonder belemmeringen overal op festivals mogen staan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Zat m net te luisteren boven verwachting goed, heerlijk nummer! When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Klinkt erg lekker! Als het hele album zo klinkt dat wordt het een waardig afscheid. (Maar ik ben dan ook een Megadeth fanboy) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
https://metaladdicts.com/it-seems-that-megadeths-final-album-features-a-metallica-cover/ En waarom ook niet, ik zou het wel mooi vinden. Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
quote: Zou mooi zijn als dat The Four Horsemen zou zijn! |
|||||||||
|
Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
Retestrak natuurlijk. Dave klinkt nieteens zo slecht. Het nummer is in principe verder precies hetzelfde. Het origineel duurt 26 seconden langer, oftewel de cover is een tikje sneller. Die drummer doet wel wat andere dingen, denk ik, maar eerlijk, ik heb het origineel niet nu snel even beluisterd en ik weet het niet zeker, misschien zijn ze hier gewoon wat beter te horen. Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
Is voor het eerst in heel lang dat ik Ride the Lightning hoor en ik snap nog steeds met de beste wil van de wereld niet wat hier nu zo bijzonder aan is. Je zult er wel bij geweest moeten zijn of zo. Verder gewoon een matige één-op-één cover met een zanger die het bij gitaarspelen had moeten houden en graag nog even onderstreept hoe belangrijk het was dat hij ooit in Metallica speelde. Best wel een hele trieste en potsierlijke manier om je hoofdstuk mee af te sluiten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ik vind het een ronduit slechte cover. Hoor het ook voor het eerst, eerlijkgezegd wel maar 25 seconden vol gehouden. Winter is coming |
|||||||||
|
Ik kwam ook niet verder, want het klinkt min of meer als een midi-sound font. |
|||||||||
|
Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Oud nieuws. "Megadeth kondigde aan dat ze gaan stoppen op 14 augustus 2025. Op die datum maakte frontman Dave Mustaine via de officiële website van de band (en gelijktijdig in diverse media) bekend dat hun volgende studioalbum (verwacht begin 2026) hun laatste zal zijn, gevolgd door een wereldwijde afscheidstournee in 2026. Daarna zal de band ontbinden." Die 1e zin is een beetje krom, ze kondigden dus op 14 aug 2025 aan dat ze gaan stoppen, niet dat ze op die dag stoppen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-01-2026 20:46] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Waar reageer jij op en waar haal je die quote vandaan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Serieus gast... Op je fuckbuddy z'n post natuurlijk. Niet op de nog niet gedane reactie van gratis eend / engelse fred. Oud nieuws in een nieuw jasje, mede mogelijk gemaakt door rioolvod de Volkskrant. En je kunt gewoon googelen hoor op "wanneer kondigde Megadeth aan te gaan stoppen". Zoiets simpels leren ze je niet op de uni zeker? Maar dan had je ook dit artikel van RTL kunnen vinden: https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5523335/metalband-megadeth-kondigt-na-ruim-veertig-jaar-afscheid [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-01-2026 21:47] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Clowntje Sater is niet het scherpste mes uit de keukenla. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Zoveel trauma. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
quote: Misschien is therapie iets voor je. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Vanaf het snelle solostuk tot het einde is wel tof eigenlijk. De eerste helft van het nummer klinkt voorwaar nog ziellozer dan het origineel. En niemand drumt zoals Lars natuurlijk. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
| Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
| Index / Heavy Metal |