IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Megadeth Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-09-2009 17:46 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

mist het kleine beetje extra, in mijn ogen...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 03-09-2009 19:51 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ik vind Endgame erg goed te pruimen. Vooral Dialectic Chaos, This Day We Fight, 1320, Headcrusher en The Right To Go Insane zijn geweldige Megadeth nummers geworden. Qua productie heb ik weinig te klagen, wel vind ik de drums wat saai.

Er gaan geruchten dat Lars Ulrich werkt aan een tour met Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax. Ik zou eigenlijk niet meer naar grootschalige evenementen gaan maar voor de grote 4 samen zou ik absoluut een uitzondering maken. Hoop dat dit doorgaat en naar Europa komt!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-09-2009 9:31 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Stiekem ook maar even een gelekte versie omlaaggeladen... wow.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-09-2009 9:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2009 9:31 schreef Hexegot het volgende:
Stiekem ook maar even een gelekte versie omlaaggeladen... wow.


+1

Edit: Ook een dikke +1 @ wow.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-09-2009 9:48]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-09-2009 9:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 september 2009 19:51 schreef Mortis Rex het volgende:


Er gaan geruchten dat Lars Ulrich werkt aan een tour met Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax. Ik zou eigenlijk niet meer naar grootschalige evenementen gaan maar voor de grote 4 samen zou ik absoluut een uitzondering maken. Hoop dat dit doorgaat en naar Europa komt!




A blast from the past... Daar zou ik dan ook wel bij willen zijn.....


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-09-2009 10:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

volgens mij basis voor Fields Of Rock...


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-09-2009 10:23 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Megadeth en Slayer waren rond 1990 ook niet de beste vrienden van elkaar, Dave Mustaine maakte Tom Araya tijdens de Clash of the Titans tour regelmatig uit voor faggot.
Kerry King die ze nog live heeft uitgeholpen in 1985, sprak later regelmatig ook van fuckin Megadeth.
Maar inmiddels zijn ze wat jaren ouder en mocht het waar zijn van dit tourpackage, dan krijgt die praatzieke Deen het wel geregeld.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 05-09-2009 10:29 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

"Goed Lars, we doen mee, als je NU je bek maar houdt!"


10.10.1942 - 20.11.2011


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-09-2009 10:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Metallica headliner en Anthrax opent de avond. En Megadeth en Slayer komen niet omdat ze beide voor Metallica willen spelen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-09-2009 10:48 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2009 10:37 schreef Staalman het volgende:
Metallica headliner en Anthrax opent de avond. En Megadeth en Slayer komen niet omdat ze beide voor Metallica willen spelen...


Uitstekende keus van Slayer en Megadeth, want hiermee verkomen ze nog eens een extra benadrukking dat Metallica de grootste is, wat waarschijnlijk ook in Lars zijn achterhoofd zat, goed dat ze er niet intrappen.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-09-2009 12:06 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

en zonde voor ons, want ik had de tour dolgraag willen zien!



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-09-2009 12:45 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Is dit alles dan al een feit?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-09-2009 12:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

tuurlijk niet, zijn slechts geruchten


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-09-2009 13:01 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 3 september 2009 19:51 schreef Mortis Rex het volgende:
Er gaan geruchten dat Lars Ulrich werkt aan een tour met Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax. Ik zou eigenlijk niet meer naar grootschalige evenementen gaan maar voor de grote 4 samen zou ik absoluut een uitzondering maken. Hoop dat dit doorgaat en naar Europa komt!
dat zou wel erg gaaf zijn



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-09-2009 13:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 september 2009 10:22 schreef Spirit In Black het volgende:
volgens mij basis voor Fields Of Rock...
Limp Bizkit, Linkin Park, Rammstein en Within Temptation er nog bij en je komt denk ik al een heel eind ja



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-09-2009 13:44 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 5 september 2009 13:33 schreef Judge M. het volgende:
Limp Bizkit, Linkin Park, Rammstein en Within Temptation er nog bij en je komt denk ik al een heel eind ja


Laten we dan maar hopen dat deze tour niet in het festivalseizoen plaats vindt, als het uberhaupt door gaat.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-09-2009 14:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

De meeste nummers blijven nog steeds niet hangen na meerdere luisterbeurten. Endgame mist de hooks die The System Has Failed wel had. Een euvel waar de vorige plaat, United Abominations, ook last van had. Vind dit heel jammer, gezien de torenhoge verwachtingen die waren geschept.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-09-2009 14:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 september 2009 10:37 schreef Staalman het volgende:
Metallica headliner en Anthrax opent de avond. En Megadeth en Slayer komen niet omdat ze beide voor Metallica willen spelen...


Beide niet, neem ik aan dan. Is toch ook niet meer dan logisch? Ken je plaats.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-09-2009 18:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 september 2009 13:44 schreef Mortis Rex het volgende:
Laten we dan maar hopen dat deze tour niet in het festivalseizoen plaats vindt, als het uberhaupt door gaat.
Ik sprak dan ook mijn verwachting uit, niet mijn hoop.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-09-2009 19:22 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Metallica en Anthrax ok, de rest van bovengenoemden mogen van mij thuisblijven.


 


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-09-2009 9:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gisteren Endgame aangeschaft. Klinkt gelukkig toch nog een stuk beter dan de mp3's. Meer punch en helderder mix. Me likes!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-09-2009 13:50 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik heb het album gisteren voor de eerste keer gehoord en deze viel zeker niet tegen!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-09-2009 16:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vandaag het album bij de FRS aan de Oudegracht, Utrecht opgehaald voor 10,99: zeker z'n centen waard!!

Als je em wil scoren dan zou ik em daar snel voor die prijs halen, want het is duidelijk een foutje...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-09-2009 1:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-09-2009 13:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 11 september 2009 9:43 schreef Count Usher het volgende:
Gisteren Endgame aangeschaft. Klinkt gelukkig toch nog een stuk beter dan de mp3's. Meer punch en helderder mix. Me likes!


Je kunt de productie van een album natuurlijk ook moeilijk af gaan kraken als je alleen een stel MP3's hebt gedownload.

quote:
Op 5 september 2009 14:21 schreef Lionheart het volgende:
De meeste nummers blijven nog steeds niet hangen na meerdere luisterbeurten. Endgame mist de hooks die The System Has Failed wel had. Een euvel waar de vorige plaat, United Abominations, ook last van had. Vind dit heel jammer, gezien de torenhoge verwachtingen die waren geschept.


"Te hoge verwachtingen" is altijd een non-argument. Dat is iets dat puur persoonlijk is en niks met de kwaliteit van het album te maken heeft.

Wat betreft de catchy hooks ben ik het gedeeltelijk met je eens. Endgame blijft bij mij ook nog niet echt hangen. Maar ik begin sterk het idee te krijgen dat het een groei album is. Ik heb hem nu aan 2 fatsoenlijke luisterbeurten onderworpen en steeds meer nummers blijven hangen. 44 minutes, Bodies, Headcrusher, allemaal erg lekker.

Los van dat vind ik Endgame weer een schitterend album. Ik ben altijd fan geweest van Megadeth en zal dat waarschijnlijk ook altijd blijven. En Endgame versterkt dat gevoel alleen maar. Mustaine trekt weer heerlijk van leer op dit album. Zowel muzikaal als tekstueel.

Nee, dit album blijft nog wel een aantal maanden in mijn cd-speler vastgeroest zitten.



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-09-2009 17:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2009 13:12 schreef XnegativeX het volgende:
Je kunt de productie van een album natuurlijk ook moeilijk af gaan kraken als je alleen een stel MP3's hebt gedownload.



Heb ik dat gedaan dan?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen