IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Megadeth Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2009 20:24 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2009 16:28 schreef Mutilator het volgende:

Vandaag het album bij de FRS aan de Oudegracht, Utrecht opgehaald voor 10,99: zeker z'n centen waard!!

Als je em wil scoren dan zou ik em daar snel voor die prijs halen, want het is duidelijk een foutje...

Dan wel een meervoudig voorkomend foutje, want bij de FRS in Rotterdam (Lijnbaan) heb ik 'm gisteren ook voor € 10,99 meegenomen.

Ennem, 't is een vet album.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-09-2009 0:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 12 september 2009 17:04 schreef Count Usher het volgende:
Heb ik dat gedaan dan?


Ehm...

quote:
Op 3 september 2009 6:27 schreef Count Usher het volgende:
Ik vind net de productie een minpunt. Dat plastic geluid van Andy Sneap past niet bij Megadeth imho. Zeker het drumgeluid is om te huilen, maar ook de ritmegitaar heeft te lijden onder het veel te afgelikte geluid. De solo's klinken da wel weer goed.
Met de nummers is weinig mis. OK, het vlamt een pak minder dan 20 jaar geleden en het klinkt een stuk Europeser (think happy metal), maar ik hoor dit nog liever dan 99,9% van het genre.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-09-2009 7:12 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2009 20:24 schreef Hexegot het volgende:
Dan wel een meervoudig voorkomend foutje, want bij de FRS in Rotterdam (Lijnbaan) heb ik 'm gisteren ook voor € 10,99 meegenomen.

Ennem, 't is een vet album.

Of ze snappen eindelijk wat acceptabele prijzen zijn.

Op zich al knap dat er wat metal bij de FRS aanwezig is. In Den Bosch is het drama en zou je eerder denken dat het een gamesshop is dan een cd winkel...


 


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-09-2009 9:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hha, moxcht ik in leeuwarden en metalcd tegenkomen bij de frs, neem ikm en,m meten m mee, maak t nuioet uiet watvc hetvis


spelfout weggehaald...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-09-2009 9:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2009 0:34 schreef XnegativeX het volgende:
Ehm...




Ja, duh. Ik ben blij dat ie meer punch heeft dan ik vreesde op basis van de mp's, maar ik vind nog steeds dat de Sneap-aanpak niet past bij Megadeth. Iets een minpunt noemen of iets afkraken is imo nog iets heel anders. 't Is niet alsof ie klinkt als een ouwe Darkthrone ofzo, hè.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-09-2009 11:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja ja, welke naam je er ook aan wilt hangen, je deed moeilijk over de productie terwijl je alleen de MP3's nog maar had gehoord. Daar lul je je niet meer uit vriend


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-09-2009 11:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Haha Varanus gij zatlap om 9 uur 's ochtends hehe

quote:
Op 13 september 2009 7:12 schreef Forever After het volgende:
Of ze snappen eindelijk wat acceptabele prijzen zijn.

Op zich al knap dat er wat metal bij de FRS aanwezig is. In Den Bosch is het drama en zou je eerder denken dat het een gamesshop is dan een cd winkel...


Nee het is echt een -computer-foutje, want de verkoper vroeg mij zo'n 19 euro neer te leggen, waarna ik em met gepaste verontwaardiging op het prijsje op de achterkant wees...Ik zie dat wel eens vaker en een tijdje later 'verhelpen' ze dat, dus als je het album wil hebben is nu het moment.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-09-2009 11:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2009 11:21 schreef XnegativeX het volgende:
Ja ja, welke naam je er ook aan wilt hangen, je deed moeilijk over de productie terwijl je alleen de MP3's nog maar had gehoord. Daar lul je je niet meer uit vriend


Owkee. Jij je zin, maar ik vind nog steeds dat die Sneap met z'n fikken van Megadeth moet afblijven. Ze klonken godver beter toen Mustaine alleen achter de knoppen zat.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 13-09-2009 11:32]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-09-2009 16:15 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2009 7:12 schreef Forever After het volgende:
Of ze snappen eindelijk wat acceptabele prijzen zijn.

Op zich al knap dat er wat metal bij de FRS aanwezig is. In Den Bosch is het drama en zou je eerder denken dat het een gamesshop is dan een cd winkel...


Dat is niet zo vreemd.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-10-2009 20:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2009 13:33 schreef Judge M. het volgende:
Limp Bizkit, Linkin Park, Rammstein en Within Temptation er nog bij en je komt denk ik al een heel eind ja


Het wordt het allemaal niet. Er zijn plannen voor een tour met Iron Maiden & Testament ipv Metallica & Anthrax. Of het ook in NL komt.....


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-10-2009 23:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 september 2009 9:11 schreef varanus het volgende:
Hha, moxcht ik in leeuwarden en metalcd tegenkomen bij de frs, neem ikm en,m meten m mee, maak t nuioet uiet watvc hetvis


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2009 0:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ondertussen kost Endgame bij de FRS 18 euro:


http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Search;pgid=.6rCahTIemtSR0QQthyWAgIr00003N7mQhRC;sid=hyr5o4RPX2ipo86Ko9t-oXlFzUF1LO_huas=?action=search&layout=sample1&searchcategory=all&fh_search=megadeth+endgame&x=28&y=10

Nog steeds een prachtplaat; die Jag Panzer gitarist is een goeie aanwinst!

Ik heb trouwens al die remasters gekocht en heb begrepen dat Dave Mustaine 1 of meer platen opnieuw heeft ingezongen omdat de originele tapes weg waren; ik kom er alleen neit achter welke dat is/zijn. Weet iemand welke plaat dat is?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-10-2009 0:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 02-10-2009 0:32 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Afgaande op Endgame zullen die overnieuw ingezongen lijnen wel een octaaf lager zijn ingezongen dan vroegah



Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 02-10-2009 2:19 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Dat nieuwe album van ze is goed te doen zo op het eerste gehoor!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 02-10-2009 5:12 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 2 oktober 2009 0:01 schreef Mutilator het volgende:[/b

Ik heb trouwens al die remasters gekocht en heb begrepen dat Dave Mustaine 1 of meer platen opnieuw heeft ingezongen omdat de originele tapes weg waren; ik kom er alleen neit achter welke dat is/zijn. Weet iemand welke plaat dat is?


Alleen MD45 heeft nieuwe zang en baspartijen. Ook is een stukje mondharmonica vervangen door een gitaarsolo. Die hele plaat klinkt compleet anders, meer metal.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Snark
Usericon van Snark
Posted 02-10-2009 7:33 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2009 5:12 schreef Mortis Rex het volgende:
Alleen MD45 heeft nieuwe zang en baspartijen. Ook is een stukje mondharmonica vervangen door een gitaarsolo. Die hele plaat klinkt compleet anders, meer metal.


best benieuwd hoe dat klinkt met meneer mustaine achter de microfoon, die ving lee vond ik niet zo lekker klinken


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-10-2009 12:46 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Zojuist in Kroese geweest in Nijmegen. Daar hadden ze 3 maal Endgame liggen, 2 ervan hadden het prijskaartje 17,99 erop en de 3e kostte maar 10,99 euro. Geluk hebben dus, want ik hem gewoon voor 10,99 meegekregen

Gaaf album.



innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 03-10-2009 13:27 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

@Mutilator: Mustaine heeft ook delen van Rust In Peace opnieuw ingezongen. Zo heeft Five Magics op die remaster cd een andere openingszin!


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 03-10-2009 13:28 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Hoewel, openingszin? Hij heeft wat woorden gewijzigd.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-10-2009 13:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

die remaster klinkt dus een stuk minder dan het origineel. Juist dat ietwat ielige geluid maakte de plaat juist zo herkenbaar en goed. Die nieuwe zanglijnen zijn ook bedroevend. Wist niet wat ik hoorde toen ik onbewust een remaster aan het luisteren was.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 03-10-2009 13:59 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

die nieuwe zanglijnen op five magics zijn echt verschrikkelijk ja, op into the lungs of hell duikt ook opeens een trompetje op als ik me goed herinner, draai die remasters vanwege dat soort kutgeintjes echt nooit meer


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-10-2009 12:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2009 22:47 schreef Spirit In Black het volgende:
oke, heb em nog maar één keer geluisterd. Eerste indruk; toch een beetje een matte & saaie plaat. Productie is goed, clean en toch heavy. Compositorisch zijn niet alle nummers geslaagd. De vele solo's komen uit het niets lijkt het wel, er zit geen solide basis achter en zijn dus veelal inwisselbaar. D'r blijft zowiezo weinig 'hangen'. Headcrusher is toch veruit het beste nummer. D'r zullen er wel genoeg niet met mij eens zijn, maar de 'comeback' plaat voor mij was toch echt The System Has Failed. After that Megadeth did...a little bit...zonder dat de laatste twee echt slecht zijn. Don't get me wrong.


oke, zo'n twintig draaibeurten later moet ik bekennen dat de plaat begint in te dalen in positief opzicht. Endgame kent echter in Bite The Hand & vooral The Hardest Part Of Letting Go toch mindere momenten..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-01-2010 17:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-01-2010 17:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Wél veel betere voorprogramma's dan toen op de Rust In Peace tour.


Bareuh...


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 31-01-2010 20:12 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Laat die tour maar naar NL komen



Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen