IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Megadeth Vorige pagina | Volgende pagina
HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 01-03-2007 17:24 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik vind dat Megadeth gewoon op bijna alle festivals moet komen waar ik kom


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 01-03-2007 17:34 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Bijna? Mag op alle festivals komen waar ik kom.
Graspop en Wacken


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 01-03-2007 18:29 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2007 15:44 schreef Dentz het volgende:
Als het hele album zo gaat klinken wordt dit een verplichte aanschaf.


Ik vind het goed klinken maar het word nooit meer zo goed als het was helaas.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 01-03-2007 18:36 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2007 18:29 schreef waterfiets het volgende:
Ik vind het goed klinken maar het word nooit meer zo goed als het was helaas.


Ach, het wordt in ieder geval geen St.Anger.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-03-2007 18:38 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 maart 2007 17:24 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ik vind dat Megadeth gewoon op bijna alle festivals moet komen waar ik kom

Wel, die komen naar Schwung in Roeselare, hetzelfde weekend van jullie festival


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 01-03-2007 19:06 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 1 maart 2007 18:36 schreef Dentz het volgende:
Ach, het wordt in ieder geval geen St.Anger.
Nee, dat was The System Had Failed ook niet gelukkig!
En godzijdank dat ze ook niet een Risk -> bagger hebben geflikt, zoals Metallica's (Re-)Load -> St. Wanker.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-03-2007 19:14 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 1 maart 2007 13:25 schreef Sargatanas het volgende:
Dikke kick.

Nummer van het nieuwe album en ik moet zeggen dat het niet verkeerd klinkt.

http://www.blacklabelsociety.net/megadeth-sleepwalker.mp3
vet



waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 01-03-2007 20:04 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2007 19:06 schreef Skyggesang het volgende:
Nee, dat was The System Had Failed ook niet gelukkig!
En godzijdank dat ze ook niet een Risk -> bagger hebben geflikt, zoals Metallica's (Re-)Load -> St. Wanker.


Nou de goede sound die het vroeger had is compleet weg met het overmatig gebruik van dubbel base het word 1 brei, en het over geproduceerde geluid.

Het is niet slecht, maar het gaat nog steeds niet vooruit.


BigBoss
In My Darkest Hour
Usericon van BigBoss
Posted 03-03-2007 10:31 by BigBoss Wijzig reactieProfiel van BigBossQuote dit bericht

Megadeth heeft een deel van zijn Europese tourdata bekent gemaakt. Ze komen o.a op Swung en Fields of Rock.
Check hun officiele site voor meer informtatie.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-03-2007 1:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Geen slecht nummer, maar iets te weinig pit


Faustian Spirit of the Earth


R.
Usericon van R.
Posted 04-03-2007 2:35 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2007 10:31 schreef BigBoss het volgende:
Megadeth heeft een deel van zijn Europese tourdata bekent gemaakt. Ze komen o.a op Swung en Fields of Rock.
Check hun officiele site voor meer informtatie.


Fields of Rock krijgt wel een monster line-up zo te lezen!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-03-2007 14:50 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 4 maart 2007 2:35 schreef R. het volgende:
Fields of Rock krijgt wel een monster line-up zo te lezen!

+1



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-03-2007 20:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Weet iemand of de cover van so far so good so what! uit en film komt ofzo? Heb me altijd al afgevraagd hoe ze die gemaakt hebben...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 29-04-2007 16:37 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Nieuwe megadeth album binnen, Heeft iemand anders al het United abominations album al geluisterd?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-04-2007 16:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb de e-card beluisterd. Klinkt erg lekker! Vooral Sleepwalker


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 29-04-2007 18:06 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Ik ben de plaat nu aan het luisteren, en ik moet zeggen dat ik toch heel aangenaam verrast ben. Wat een heerlijk album tot nu toe


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 29-04-2007 18:12 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

zalug album, wordt een van de beste vant jaar


Verlekkerd op dood metaal


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-04-2007 11:53 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com




Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2007 12:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Knap, hoor, die nieuwe plaat.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-04-2007 12:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 30 april 2007 12:08 schreef Count Usher het volgende:
Knap, hoor, die nieuwe plaat.

Ga jij niet naar Schwung?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2007 13:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2007 12:31 schreef Beli Mawr het volgende:
Ga jij niet naar Schwung?


Nee, veel te druk momenteel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2007 20:32 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb hem intussen even heel lichterlijk onder de loep genomen. Eigenlijk valt ie me nog mee. Ik had verwacht dat ik het helemaal niks zou vinden maar nu ik hem zo luister vind ik hem eigenlijk best lekker. Qua sound ligt ie ergens tussen Countdown to extiction en Cryptic writings. De songs slaan nog niet echt aan bij me maar ik hoop dat dat verandert na wat meer luisterbeurten.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-05-2007 20:35 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2007 2:35 schreef R. het volgende:
Fields of Rock krijgt wel een monster line-up zo te lezen!




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2007 9:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb die nieuwe nu al een keer of 5 gedraaid en ik vind 'em best leuk. The System has Failed vlamde wat meer en was zeker agressiever, maar op zich is het best een goeie plaat. Enige minpunt vind ik de productie. Andy Sneap heeft ondertussen een zeer eigen geluid gecreëerd en m.i. past dit niet echt bij het vertrouwde Megadeth-geluid. De productie mist ballen. Met de songs is er overigens niks mis.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-05-2007 21:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Na een aantal luisterbeurten kom ik tot de conclusie dat die nieuwe van Megadeth niet zo geweldig is.

Het album doet me veel denken aan hun vorige plaat, het lijkt of de nummers van het nieuwe album afgeschreven nummers zijn van TSHF.

De nummers pakken me totaal niet, blijven niet hangen en dat gemekker over Amerika - VN - Irak - Afghanistan op dit album maakt het ook niet beter op.



Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen