|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Ik vind dat Megadeth gewoon op bijna alle festivals moet komen waar ik kom |
|
Bijna? Mag op alle festivals komen waar ik kom. Graspop en Wacken |
|
quote: Ach, het wordt in ieder geval geen St.Anger. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Wel, die komen naar Schwung in Roeselare, hetzelfde weekend van jullie festival Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Nee, dat was The System Had Failed ook niet gelukkig! En godzijdank dat ze ook niet een Risk -> bagger hebben geflikt, zoals Metallica's (Re-)Load -> St. Wanker. |
|
quote:vet |
|
quote: Nou de goede sound die het vroeger had is compleet weg met het overmatig gebruik van dubbel base het word 1 brei, en het over geproduceerde geluid. Het is niet slecht, maar het gaat nog steeds niet vooruit. |
|
Megadeth heeft een deel van zijn Europese tourdata bekent gemaakt. Ze komen o.a op Swung en Fields of Rock. Check hun officiele site voor meer informtatie. |
|
Geen slecht nummer, maar iets te weinig pit Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Fields of Rock krijgt wel een monster line-up zo te lezen! |
|
quote: +1 www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Weet iemand of de cover van so far so good so what! uit en film komt ofzo? Heb me altijd al afgevraagd hoe ze die gemaakt hebben... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuwe megadeth album binnen, Heeft iemand anders al het United abominations album al geluisterd? |
|
Heb de e-card beluisterd. Klinkt erg lekker! Vooral Sleepwalker Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ben de plaat nu aan het luisteren, en ik moet zeggen dat ik toch heel aangenaam verrast ben. Wat een heerlijk album tot nu toe |
|
zalug album, wordt een van de beste vant jaar Verlekkerd op dood metaal |
|
|
|
Knap, hoor, die nieuwe plaat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ga jij niet naar Schwung? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nee, veel te druk momenteel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik heb hem intussen even heel lichterlijk onder de loep genomen. Eigenlijk valt ie me nog mee. Ik had verwacht dat ik het helemaal niks zou vinden maar nu ik hem zo luister vind ik hem eigenlijk best lekker. Qua sound ligt ie ergens tussen Countdown to extiction en Cryptic writings. De songs slaan nog niet echt aan bij me maar ik hoop dat dat verandert na wat meer luisterbeurten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik heb die nieuwe nu al een keer of 5 gedraaid en ik vind 'em best leuk. The System has Failed vlamde wat meer en was zeker agressiever, maar op zich is het best een goeie plaat. Enige minpunt vind ik de productie. Andy Sneap heeft ondertussen een zeer eigen geluid gecreëerd en m.i. past dit niet echt bij het vertrouwde Megadeth-geluid. De productie mist ballen. Met de songs is er overigens niks mis. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Na een aantal luisterbeurten kom ik tot de conclusie dat die nieuwe van Megadeth niet zo geweldig is. Het album doet me veel denken aan hun vorige plaat, het lijkt of de nummers van het nieuwe album afgeschreven nummers zijn van TSHF. De nummers pakken me totaal niet, blijven niet hangen en dat gemekker over Amerika - VN - Irak - Afghanistan op dit album maakt het ook niet beter op. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |