IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Megadeth Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-06-2004 23:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 juni 2004 23:13 schreef chriz het volgende:
ah, dan is daar een live opname van...ik heb een mp3'tje waarop mustaine zegt: "tonight, 10 years of bullshit between megadeth en metallica is over"

nou snap ik waar dat "tonight" op slaat


Hmm...is dat mp3'tje onderdeel van een complete gig of alleen die quote?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 04-06-2004 23:22 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 4 juni 2004 23:16 schreef Mutilator het volgende:
Hmm...is dat mp3'tje onderdeel van een complete gig of alleen die quote?


moest ff zoeken, maar volgens mij is het een stukje van "Symphony of Destruction" en dat is of een live cd, of een erg goeie bootleg



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-06-2004 23:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 juni 2004 23:22 schreef chriz het volgende:
moest ff zoeken, maar volgens mij is het een stukje van "Symphony of Destruction" en dat is of een live cd, of een erg goeie bootleg


Klopt! Die bootleg is ontzettend goed!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-06-2004 0:34 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

iemand al wat over die nieuwe cd gehoord?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-06-2004 1:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 juni 2004 0:34 schreef DaVinz het volgende:
iemand al wat over die nieuwe cd gehoord?


Jezus he leer eens lezen!

quote:
Op 4 juni 2004 23:02 schreef Mutilator het volgende:
MEGADETH have set "The System Has Failed" as the title of their new album, tentatively due on September 14 through Sanctuary Records.

"The System Has Failed" was recorded at Phase Four studios in Tempe, Arizona and is set to feature cover artwork by Ed Repka. Joining mainman Dave Mustaine on the recording are drummer Vinnie Colaiuta and bassist Jimmy Sloas. Additional lead guitar tracks were laid down by former MEGADETH guitarist Chris Poland.

"The System Has Failed" track listing:

01. Blackmail The Universe
02. Shadow Of Death
03. My Kingdom
04. Of Mice And Men
05. Truth Be Told
06. The Scorpion
07. Kick The Chair
08. Something That I'm Not
09. Tears In A Vial
10. Die Dead Enough
11. Back In The Day

The upcoming CD will be preceded by reissues by all seven of MEGADETH's studio albums recorded during the group's tenure with Capitol Records. Mustaine remixed, remastered and restored each album, all of which will feature previously unreleased tracks as well as demos and alternate mixes, and newly penned liner notes.

Regarding the upcoming reissues, Mustaine told Billboard magazine, "You know, it wasn't really hard when I first opened up the very first drive to roll up my sleeves and think, 'This is gonna be great.' But as the project rolled on and the difficulties started to accumulate, I began to get a little nervous. When I got to stuff like [the 'Rust in Peace' track] 'Take No Prisoners', and it was 2 o'clock in the morning and we find out that the vocal track is gone, I was pretty freaked out."

"The System Has Failed" will be MEGADETH's first since the announcement that Mustaine was disbanding the group following a serious accident in early 2002. At the time, it was unknown if severe nerve damage in his left arm would leave him able to perform again.

"I think that it has come full circle back to the aggressive, political cynical lyrics and aggressive guitar riffing that I am famous — or infamous — for," a now-healed Mustaine told Billboard. "I feel something very similar to when I first started out when I hear this new record."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-06-2004 10:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2004 1:33 schreef Mutilator het volgende:
Jezus he leer eens lezen!



misschien had je alleen kunnen zeggen: kijk op de vorige pagina

but thanx anyway


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-06-2004 11:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 juni 2004 10:58 schreef DaVinz het volgende:
misschien had je alleen kunnen zeggen: kijk op de vorige pagina


Nee, is je eigen schuld; moet je maar eerst lezen; ik post 't niet voor de kat z'n kut!

quote:
but thanx anyway


Ok

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-06-2004 11:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 06-06-2004 4:34 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Muti......ongesteld?

Maar je hebt gelijk!!


Ps. 'k heb nu eindelijk Elements, Piece of Time en Unquestionable Presence van Atheist!!!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2004 18:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juni 2004 4:34 schreef Myth of Fury het volgende:
Muti......ongesteld?

Maar je hebt gelijk!!


Af en toe erop in hakken is goed voor de medemensch, worden ze hopelijk scherp van

quote:
Ps. 'k heb nu eindelijk Elements, Piece of Time en Unquestionable Presence van Atheist!!!


Gaaf! hoe ben je aan Unquestionable presence gekomen?

Overigens verzekerde Wannes van Pentacle me dat alle 3 de cd's gere-released zijn


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Frantic
Usericon van Frantic
Posted 06-06-2004 18:56 by Frantic Wijzig reactieProfiel van FranticQuote dit bericht

Ik heb de eerste 2 cd's van megadeth en ik vind het echt zeer goed!!!

Maar ik heb alleen maar slechte dingen gehoord van de rest van de cd's. Ik heb er zelf nog niet naar geluisterd dus ik zal geen oordeel geven.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 06-06-2004 19:01 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Rust in peace is echt een pareltje!! hulde aan die plaat! Verder echt jammer dat ze niet meer een echt optreden zullen hebben, die live cd uit 02 is gaaf!


zzz


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 06-06-2004 22:05 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

So far so good so what is ook heersch!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 06-06-2004 22:07 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

a tout le monde staat op mijn overlijdenscompilatie


:p


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 06-06-2004 22:11 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 22:07 schreef Spuitpoep het volgende:
a tout le monde staat op mijn overlijdenscompilatie


'These are the last words I ever speak!' Mooie plaat idd Ideaal voor de uitvaart

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-06-2004 22:11]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 07-06-2004 1:17 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 6 juni 2004 18:07 schreef Mutilator het volgende:
Af en toe erop in hakken is goed voor de medemensch, worden ze hopelijk scherp van

Da's waar...maar ik heb jou zelden 'zien hakken' hier op ZM


quote:

Gaaf! hoe ben je aan Unquestionable presence gekomen?

Overigens verzekerde Wannes van Pentacle me dat alle 3 de cd's gere-released zijn
Er zouden re-releases komen, maar ik vind het heeeeeeeel vreemd te horen dat dat ook gebeurd is...en ALS dan waarschijnlijk alleen in USA.

Overigens...'t heeft een duit gekost, maar ik heb Unquestionable via E-bay

Overigens, bedrag wil ik niet noemen...maar vond ik meevallen vergeleken de prijs die op dat moment geboden werd voor 2 andere Unquestionable Presence cd's.


Verder, Bonnie heeft sinds kort ook Unquestionable via Ebay..ik waarschijnlijk europese versie, hij USA....bij hem staan nl de goede namen bij de foto's, bij mij klopt alleen Roger Patterson...


En om toch even on-topic te zin
Ik vind Megadeth en ben zeer benieuwd naar wat Mustaine er nu van bakt!!!!!



demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 07-06-2004 11:47 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

hoi droogs ik ben maar eens komen kijken op zware metalen ik hoop dat julie mijn naam herkennen van het megadeth forum Dave gaat touren in Europa!!!! moest ik ff komen melden hoor ;0


ben niet gek ik ben een vliegtuig!


demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 07-06-2004 12:12 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com



ben niet gek ik ben een vliegtuig!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-06-2004 12:33 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

als ie nou testament en Exodus als opener meeneemt is het misschien de moeite waard om te gaan kijken.....



demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 07-06-2004 13:29 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

quote:
Op 7 juni 2004 12:33 schreef enforcer het volgende:
als ie nou testament en Exodus als opener meeneemt is het misschien de moeite waard om te gaan kijken.....


zoals Dave al zegt zullen ze helaas niet samen optreden dus het wordt 1 van de 2 ik gaat dan voor testament


ben niet gek ik ben een vliegtuig!


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 09-06-2004 13:45 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2001 20:48 schreef McDoom het volgende:
Wat vinden jullie van Megadeth en dan met name van Rust In Peace? Ik heb dit album namelijk net herontdekt! Geweldig zeg.
Mijn favoriet is Five Crystals maar alle andere nummers eigenlijk ook.


Het is goed dat je zegt: 'met name rust in peace'want persoonlijk is dat het enige album van Megadeth wat ik kan tolereren. Iemand zei ooit tegen mij: Megadeth is vet, die moet je luisteren. Daarna kreeg ik een cd van Megadeth cadeau: the world needs a hero. Die cd is echt om je dood te lachen! wat een cheesy cd! Mijn oordeel over Megadeth: muzikaal best wel vet, maar laat Dave Mustaine maar weg. Die stem verpest het geheel.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 09-06-2004 14:51 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Dat is idd niet de beste kennismaking met Megadeth nee

edit: Risk vind ik daaentegen nog best een leuk album

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 09-06-2004 14:52]



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-06-2004 17:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2001 20:48 schreef McDoom het volgende:
Wat vinden jullie van Megadeth en dan met name van Rust In Peace? Ik heb dit album namelijk net herontdekt! Geweldig zeg.
Mijn favoriet is Five Crystals maar alle andere nummers eigenlijk ook.


misschien ben ik geen echte kenner maar het nummer five crystals komt me niet echt bekend voor... zal wel magics zijn dan?

//edit: sorry reactie op een wel erg late post//

Rust in Peace is geweldig ! wat een heerschend album. Om mee te beginnen zou ik countdown to extinction nemen... maar goed, zo ben ik begonnen dus wie weet

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 09-06-2004 18:07]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 09-06-2004 19:03 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 9 juni 2004 17:58 schreef DaVinz het volgende:
misschien ben ik geen echte kenner maar het nummer five crystals komt me niet echt bekend voor... zal wel magics zijn dan?

//edit: sorry reactie op een wel erg late post//

Rust in Peace is geweldig ! wat een heerschend album. Om mee te beginnen zou ik countdown to extinction nemen... maar goed, zo ben ik begonnen dus wie weet


hangt er vanaf wat je verder al kent....als je linkin park gewend bent kun je beter eerst coutdown luisteren idd

ben zelf met rust begonnen en toen de albums erna....vind de eerste albums eigenlijk niet zo super, iets te thrash voor mij



Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 09-06-2004 19:52 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:51 schreef chriz het volgende:
Dat is idd niet de beste kennismaking met Megadeth nee

edit: Risk vind ik daaentegen nog best een leuk album


Risk vind ik echt bagger!

Mn favorieten zijn

-Rust in peace
-Peace sells...but who's buying?
-So far, so good, so what?


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-06-2004 20:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 19:03 schreef chriz het volgende:
hangt er vanaf wat je verder al kent....als je linkin park gewend bent kun je beter eerst coutdown luisteren idd

ben zelf met rust begonnen en toen de albums erna....vind de eerste albums eigenlijk niet zo super, iets te thrash voor mij

de eerste heerschen ! peace heerscht en so far ook !! ok killing is niet echt boeiend vind ik...

ps toen ik countdown leerde kennen bestond linkin waarschijnlijk niet eens but... who cares


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen