![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: moest ff zoeken, maar volgens mij is het een stukje van "Symphony of Destruction" en dat is of een live cd, of een erg goeie bootleg ![]() |
|
quote: Klopt! Die bootleg is ontzettend goed!!! ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
iemand al wat over die nieuwe cd gehoord? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Jezus he leer eens lezen! ![]() quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: misschien had je alleen kunnen zeggen: kijk op de vorige pagina ![]() but thanx anyway ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Nee, is je eigen schuld; moet je maar eerst lezen; ik post 't niet voor de kat z'n kut! ![]() quote: Ok [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-06-2004 11:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Muti......ongesteld? ![]() Maar je hebt gelijk!! ![]() Ps. 'k heb nu eindelijk Elements, Piece of Time en Unquestionable Presence van Atheist!!! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() quote: Gaaf! ![]() ![]() ![]() Overigens verzekerde Wannes van Pentacle me dat alle 3 de cd's gere-released zijn ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik heb de eerste 2 cd's van megadeth en ik vind het echt zeer goed!!! Maar ik heb alleen maar slechte dingen gehoord van de rest van de cd's. Ik heb er zelf nog niet naar geluisterd dus ik zal geen oordeel geven. ![]() |
|
Rust in peace is echt een pareltje!! hulde aan die plaat! Verder echt jammer dat ze niet meer een echt optreden zullen hebben, die live cd uit 02 is gaaf! zzz ![]() |
|
So far so good so what is ook heersch! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
a tout le monde staat op mijn overlijdenscompilatie :p ![]() |
|
quote: 'These are the last words I ever speak!' Mooie plaat idd ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-06-2004 22:11] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Da's waar...maar ik heb jou zelden 'zien hakken' hier op ZM ![]() quote:Er zouden re-releases komen, maar ik vind het heeeeeeeel vreemd te horen dat dat ook gebeurd is...en ALS dan waarschijnlijk alleen in USA. Overigens...'t heeft een duit gekost, maar ik heb Unquestionable via E-bay ![]() Overigens, bedrag wil ik niet noemen...maar vond ik meevallen vergeleken de prijs die op dat moment geboden werd voor 2 andere Unquestionable Presence cd's. Verder, Bonnie heeft sinds kort ook Unquestionable via Ebay..ik waarschijnlijk europese versie, hij USA....bij hem staan nl de goede namen bij de foto's, bij mij klopt alleen Roger Patterson... En om toch even on-topic te zin ![]() Ik vind Megadeth ![]() ![]() |
|
hoi droogs ik ben maar eens komen kijken op zware metalen ik hoop dat julie mijn naam herkennen van het megadeth forum ![]() ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
als ie nou testament en Exodus als opener meeneemt is het misschien de moeite waard om te gaan kijken..... ![]() |
|
quote: zoals Dave al zegt zullen ze helaas niet samen optreden dus het wordt 1 van de 2 ik gaat dan voor testament ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
quote: Het is goed dat je zegt: 'met name rust in peace'want persoonlijk is dat het enige album van Megadeth wat ik kan tolereren. Iemand zei ooit tegen mij: Megadeth is vet, die moet je luisteren. Daarna kreeg ik een cd van Megadeth cadeau: the world needs a hero. Die cd is echt om je dood te lachen! wat een cheesy cd! Mijn oordeel over Megadeth: muzikaal best wel vet, maar laat Dave Mustaine maar weg. Die stem verpest het geheel. ![]() |
|
Dat is idd niet de beste kennismaking met Megadeth nee edit: Risk vind ik daaentegen nog best een leuk album [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 09-06-2004 14:52] ![]() |
|
quote: misschien ben ik geen echte kenner maar het nummer five crystals komt me niet echt bekend voor... zal wel magics zijn dan? //edit: sorry reactie op een wel erg late post// Rust in Peace is geweldig ! wat een heerschend album. Om mee te beginnen zou ik countdown to extinction nemen... maar goed, zo ben ik begonnen dus wie weet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 09-06-2004 18:07] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: hangt er vanaf wat je verder al kent....als je linkin park gewend bent kun je beter eerst coutdown luisteren idd ![]() ben zelf met rust begonnen en toen de albums erna....vind de eerste albums eigenlijk niet zo super, iets te thrash voor mij ![]() |
|
quote: Risk vind ik echt bagger! Mn favorieten zijn -Rust in peace -Peace sells...but who's buying? -So far, so good, so what? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: de eerste heerschen ! peace heerscht en so far ook !! ok killing is niet echt boeiend vind ik... ps toen ik countdown leerde kennen bestond linkin waarschijnlijk niet eens ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |