|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
lijkt metallica wel |
|
Hehe, ze zijn beschaafd geworden. Vroeger gingen ze op z'n metal conflicten oplossen met de vuist....nu doen ze het zoals een, net geen pauper meer, betaamt bij de advocaat doen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
iemand die nieuwe verzamel van megadeth gezien/gehoord? Staat er ook iets nieuws op? voorkant: beetje trieste voorkant I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
pffff verzamelaars ... Faustian Spirit of the Earth |
|
inderdaad beetje jammer ... maar toch... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Uit de Aardschok: De enige toegevoegde waarde aan deze zinloze verzamelaar is een bonus dvd met daarop een clip van Kill The King en zeven live nummers uit 1999, dus met Friedman. |
|
geen toegevoegde waarde dus... ze komen ook met een dvd binnenkort... zal ook niet veel zijn ben ik bang. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
De shows zijn anders dermate goed gegaan dat Mustaine Megadeth waarschijnlijk niet opdoekt; als dáár dan dus een DVD van uitkomt, denk ik dat dát eigenlijk juist wel goed zit The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik Vind MegadetH de beste band in de wereld! megadeth |
|
quote: Hm.... 3x raden wie dit is Kom dr bij man! Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Overrated band, naar mijn mening. Peace Sells.. en Countdown waren nog wel aardig, maar leidt eigenlijk aan hetzelfde syndroom als Slayer. heavy metal is the law |
|
quote: Hmmm, ach ja da's jou mening... en als ze al aan een 1 of ander syndroom leiden dan is het wel een goed syndroom en wil ik er van proviteren megadeth ruled! oh ja voor ik het vergeet wat vind jij dan leuk? backstreet boys? [Dit bericht is gewijzigd door general-vic op 18-12-2005 20:12] |
|
quote:Ha ha ha, wat een goed onderbouwde mening zeg! En dat is geen goed syndroom. quote: Shit, wat ben jij grappig zeg! Old school Heavy en Thrash Metal (Thrash in de zin van Laaz Rockit en co) heavy metal is the law |
|
quote: ach jongeman, maak je niet zo dik het is jou mening en die respecteer ik |
|
Het is rules en niet ruled. |
|
quote:Jongeman? Ik had je vader kunnen zijn. Megadeth is naar mijn mening de afgelopen paar jaar erg diep gezonken, en het einde is in zicht! (immers vaak zo bij bands die een verzamelaartje uitbrengen) heavy metal is the law |
|
quote: En t rijmt ook nog .... Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: hahaha da's nog waar ookik denk dat ik rapper word |
|
quote: mijn oprechte excuses meneer high voltage, ze gaan nog een album uit brengen, misschien is dat het laatste album |
|
ik vind juist dat Megadeth met de laatste cd en tour weer helemaal terug is |
|
quote: Daar heb je helemaal gelijk in cheers |
|
quote: Da klopt helemaal! Ik moet heel eerlijk zeggen (sorry general-vic ) dat Risk en The World Needs A Hero een stuk minder waren dan Youthanasia en Countdown, dus The System was echt een goeie comeback!! Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Nu alleen hopen dat Dave en co het hoge niveau kunnen vasthouden met nieuw materiaal, aangezien "System" gevuld was met oude nummers die ome Dave nog op de plank had liggen... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
indd megadeth is weer terug,... de laatste twee cd´s zijn heerschend I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |