IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Megadeth Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-07-2005 1:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

'Enige tijd terug werd Megadeth frontman Dave Mustaine aangeklaagd door ex-Megadeth bassist Dave Ellefson. Nu wordt Ellefson aangeklaagd, door Mustaine. De bassist zou in een advertentie ten onrechte de naam Megadeth gebruikt hebben, zo luidt de aanklacht.'

=> ipv gewoon muziek te maken , nee gaan ze elkaar wat aanklagen


Faustian Spirit of the Earth


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-07-2005 10:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

lijkt metallica wel


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-07-2005 10:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hehe, ze zijn beschaafd geworden.

Vroeger gingen ze op z'n metal conflicten oplossen met de vuist....nu doen ze het zoals een, net geen pauper meer, betaamt bij de advocaat doen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-08-2005 20:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

iemand die nieuwe verzamel van megadeth gezien/gehoord? Staat er ook iets nieuws op?

voorkant:

beetje trieste voorkant


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-08-2005 22:02 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

pffff verzamelaars ...


Faustian Spirit of the Earth


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-08-2005 12:39 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

inderdaad beetje jammer ... maar toch...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-08-2005 18:43 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Uit de Aardschok: De enige toegevoegde waarde aan deze zinloze verzamelaar is een bonus dvd met daarop een clip van Kill The King en zeven live nummers uit 1999, dus met Friedman.



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-08-2005 23:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht


geen toegevoegde waarde dus...
ze komen ook met een dvd binnenkort... zal ook niet veel zijn ben ik bang.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2005 0:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De shows zijn anders dermate goed gegaan dat Mustaine Megadeth waarschijnlijk niet opdoekt; als dáár dan dus een DVD van uitkomt, denk ik dat dát eigenlijk juist wel goed zit


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 18-12-2005 19:54 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

ik Vind MegadetH de beste band in de wereld! megadeth


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 18-12-2005 20:04 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 19:54 schreef general-vic het volgende:
ik Vind MegadetH de beste band in de wereld! megadeth


Hm.... 3x raden wie dit is Kom dr bij man!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-12-2005 20:06 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Overrated band, naar mijn mening.

Peace Sells.. en Countdown waren nog wel aardig, maar leidt eigenlijk aan hetzelfde syndroom als Slayer.


heavy metal is the law


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 18-12-2005 20:10 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 20:06 schreef High Voltage het volgende:
Overrated band, naar mijn mening.

Peace Sells.. en Countdown waren nog wel aardig, maar leidt eigenlijk aan hetzelfde syndroom als Slayer.


Hmmm, ach ja da's jou mening... en als ze al aan een 1 of ander syndroom leiden dan is het wel een goed syndroom en wil ik er van proviteren megadeth ruled!

oh ja voor ik het vergeet wat vind jij dan leuk? backstreet boys?


[Dit bericht is gewijzigd door general-vic op 18-12-2005 20:12]


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-12-2005 20:15 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 18 december 2005 20:10 schreef general-vic het volgende:
Hmmm, ach ja da's jou mening... en als ze al aan een 1 of ander syndroom leiden dan is het wel een goed syndroom en wil ik er van proviteren megadeth ruled!
Ha ha ha, wat een goed onderbouwde mening zeg!

En dat is geen goed syndroom.
quote:

oh ja voor ik het vergeet wat vind jij dan leuk? backstreet boys?


Shit, wat ben jij grappig zeg!

Old school Heavy en Thrash Metal (Thrash in de zin van Laaz Rockit en co)


heavy metal is the law


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 18-12-2005 20:18 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 20:15 schreef High Voltage het volgende:
Ha ha ha, wat een goed onderbouwde mening zeg!

En dat is geen goed syndroom.

Shit, wat ben jij grappig zeg!

Old school Heavy en Thrash Metal (Thrash in de zin van Laaz Rockit en co)


ach jongeman, maak je niet zo dik het is jou mening en die respecteer ik


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-12-2005 20:19 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Het is rules en niet ruled.



High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-12-2005 20:19 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 18 december 2005 20:18 schreef general-vic het volgende:
ach jongeman, maak je niet zo dik het is jou mening en die respecteer ik
Jongeman? Ik had je vader kunnen zijn.

Megadeth is naar mijn mening de afgelopen paar jaar erg diep gezonken, en het einde is in zicht! (immers vaak zo bij bands die een verzamelaartje uitbrengen)


heavy metal is the law


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 18-12-2005 20:19 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 20:18 schreef general-vic het volgende:
ach jongeman, maak je niet zo dik het is jou mening en die respecteer ik


En t rijmt ook nog ....


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 18-12-2005 20:21 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 20:19 schreef FabioLione het volgende:
En t rijmt ook nog ....

hahaha da's nog waar ookik denk dat ik rapper word


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 18-12-2005 20:24 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 20:19 schreef High Voltage het volgende:
Jongeman? Ik had je vader kunnen zijn.

Megadeth is naar mijn mening de afgelopen paar jaar erg diep gezonken, en het einde is in zicht! (immers vaak zo bij bands die een verzamelaartje uitbrengen)

mijn oprechte excuses meneer high voltage,
ze gaan nog een album uit brengen, misschien is dat het laatste album


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 18-12-2005 20:37 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

ik vind juist dat Megadeth met de laatste cd en tour weer helemaal terug is



general-vic
Usericon van general-vic
Posted 18-12-2005 20:40 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 20:37 schreef Mies het volgende:
ik vind juist dat Megadeth met de laatste cd en tour weer helemaal terug is


Daar heb je helemaal gelijk in cheers


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 12:56 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 20:37 schreef Mies het volgende:
ik vind juist dat Megadeth met de laatste cd en tour weer helemaal terug is

Da klopt helemaal!
Ik moet heel eerlijk zeggen (sorry general-vic ) dat Risk en The World Needs A Hero een stuk minder waren dan Youthanasia en Countdown, dus The System was echt een goeie comeback!!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 19-12-2005 12:59 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 12:56 schreef FabioLione het volgende:
Da klopt helemaal!
Ik moet heel eerlijk zeggen (sorry general-vic ) dat Risk en The World Needs A Hero een stuk minder waren dan Youthanasia en Countdown, dus The System was echt een goeie comeback!!


Nu alleen hopen dat Dave en co het hoge niveau kunnen vasthouden met nieuw materiaal, aangezien "System" gevuld was met oude nummers die ome Dave nog op de plank had liggen...


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-12-2005 12:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

indd megadeth is weer terug,... de laatste twee cd´s zijn heerschend


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen