![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zolang hij wel beschikbaar is wanneer nodig zal het best meevallen. Maar Megadeth is natuurlijk al lang geen band meer, het is Mustaine's geoliede machine met huurlingen. Dan kun je ook eisen stellen, als je ze ook maar betaalt. ![]() |
|
Ben benieuwd ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-01-2008 0:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik ben nu heel erg 'Dread and the fugitive mind' aant oefenen op mijn gitaartje. Lukt al aardig. ![]() |
|
![]() staat trouwens ook op deze: ![]() Aanrader! ![]() ![]() |
|
quote: Gave dvd ja ![]() ![]() |
|
Blijft een geniale band!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Alleen jammer van de zang. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote:Ik vind die rauwe smerige zang van Mustaine juist wel gaaf. ![]() |
|
Zang a la 'het vervelende buurjongetje' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: En dat mag jij vinden. Maar ik persoonlijk hou niet van het geluid van perslucht tussen tanden en kiezen door. Trek je scheur eens los! (Zeg ik dan tegen meneer Mustaine.) quote: Precies! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Erg origineel imo. Dat venijn past prima bij de -meestal zeer goeie- muziek. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
@Mutilator: Ohw sorry, ik dacht ik het met je eens was. Maar dan niet! ![]() ![]() (Wel wat de muziek betreft.) [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 15-03-2009 22:12] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: 11 full-length albums waarvan 1 slecht en 1 niet echt geweldig. Doen ze het toch nog redelijk aardig lijkt me. ![]() Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat Megadeth natuurlijk belachelijk geweldig is. ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Maak daar 2 geniale, 3 erg gave, 2 goede, 3 matige en 1 tering slechte cd van en ik ben het met je eens. Boeiender ![]() |
|
quote: Kortom, gooi je mening 180 graden om. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Hehe, zo'n beetje wel he... Boeiender ![]() |
|
quote: Doe je het ook voor 1 geniale, 2 erg gave, 5 goede, 2 matige en 1 tering slechte? Bareuh... ![]() |
|
quote: Hehe, over die teringslechte zijn we het allemaal wel eens zie ik. ![]() Boeiender ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=t0gJAKj-My0 Zou dit echt megadeth zijn? Naast de zang is de muziek ook niet door metallica gespeeld. Maar ik vind het zo weird dat megadeth dit zou opnemen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die stem van Dave Mustaine is volgens mij net zo echt als de tieten van Pamela Anderson... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
*doet rits naar beneden* Hehehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ahaaaaaaaa!!!!! *doet rits weer dicht* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hehehe, niet te snel... *...denkt aan "there's something about Mary"* [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-05-2009 0:05] Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |