IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Megadeth Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-08-2009 0:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 augustus 2009 15:30 schreef Marcel H. het volgende:
Ja, zoals Ulk al zei staat er op de LP Plunging To Megadeath. En die titel staat ook op de Hallows Eve -History Of Terror box uit 2006 van Metal Blade.


Ik heb natuurlijk weer de cheap-ass Pricekiller versie


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-08-2009 6:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 0:10 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb natuurlijk weer de cheap-ass Pricekiller versie


Die pricekillers zijn niet bepaald cheap-ass als je ziet hoeveel die opbrengen op ebay.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 26-08-2009 7:29 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Over de Price Killer series is hier al diverse malen gesproken, niet meer dan 15 euro waard, de opnames zijn niet geremasterd en de hoezen zijn allemaal verprutst.
Tot er op e-bay mensen zijn die er 50 euro voor geven komt dat ze niet inzien dat die serie eigenlijk helemaal niets was, en de mensen elkaar massaal opjutten op e-bay.
Er gaat sowieso niets boven het origineel op vinyl toen het de allereerste keer uitkwam, want daarop verwierf het item zijn status, het beste voorbeeld is nog steeds Hellhammer-Apocalyptic Raids met A-45 rpm en B-33 rpm, die moet je gewoon als origineel hebben.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-08-2009 8:09 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 7:29 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Er gaat sowieso niets boven het origineel op vinyl toen het de allereerste keer uitkwam, want daarop verwierf het item zijn status, het beste voorbeeld is nog steeds Hellhammer-Apocalyptic Raids met A-45 rpm en B-33 rpm, die moet je gewoon als origineel hebben.

- spijkerjasje met twee lagen patches van eighties-bands
- kogelriem
- strakke gescheurde spijkerbroek
- lang haar waarbij de inhammen tegenwoordig naadloos overgaan in de kale kruin

Klopt dit beeld dat ik van jou heb een beetje met de werkelijkheid?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-08-2009 18:24 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

En nog wonend bij zijn ouders.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-08-2009 19:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 7:29 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Over de Price Killer series is hier al diverse malen gesproken, niet meer dan 15 euro waard, de opnames zijn niet geremasterd en de hoezen zijn allemaal verprutst.
Tot er op e-bay mensen zijn die er 50 euro voor geven komt dat ze niet inzien dat die serie eigenlijk helemaal niets was, en de mensen elkaar massaal opjutten op e-bay.
Er gaat sowieso niets boven het origineel op vinyl toen het de allereerste keer uitkwam, want daarop verwierf het item zijn status, het beste voorbeeld is nog steeds Hellhammer-Apocalyptic Raids met A-45 rpm en B-33 rpm, die moet je gewoon als origineel hebben.


Tuurlijk, maar mijn punt is alleen dat je het geen cheap-ass kunt noemen als er hordes idioten 50 euro per stuk willen betalen. Ik heb er zelf ook een paar en in alle gevallen heb ik er nog andere versie naast (meestal inderdaad geremastered en met een degelijke hoes).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2009 20:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 18:24 schreef Lionheart het volgende:
En nog wonend bij zijn ouders.


+ 1 pak Bastos pr dag


signature


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 26-08-2009 21:56 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 8:09 schreef Hexegot het volgende:
- spijkerjasje met twee lagen patches van eighties-bands
- kogelriem
- strakke gescheurde spijkerbroek
- lang haar waarbij de inhammen tegenwoordig naadloos overgaan in de kale kruin

Klopt dit beeld dat ik van jou heb een beetje met de werkelijkheid?


Neen, klopt totaal niet, ik heb geen spijkerjasje met opnaaiers, een kogelriem heb ik nog nooit gehad, geen verchroomde noch koperen.
Ik loop niet in gescheurde spijkerbroeken, en heb geen inhammen en geen kale kruin.

Het oordelen over iemand die je totaal niet kent, geeft de beperkte ontwikkeling aan van de destbetreffende untermensch die het oordeel velt zonder goed te lezen wat ik eigenlijk schreef m.b.t.: de waarde van een verzamelobjekt in zijn orignele versie.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 26-08-2009 22:01 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 18:24 schreef Lionheart het volgende:
En nog wonend bij zijn ouders.



Klopt ook niet, 1 ouder verloor ik al in 1977, dus OUDERS heb ik allang niet meer, wederom oordeelt er een untermensch over mij waar hij/zij totaal niet weet hoe mijn leven daadwerkelijk tot nu toe gelopen is, ik woon al 12 jaar alleen.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 26-08-2009 22:06 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 20:07 schreef Hypnos het volgende:
+ 1 pak Bastos pr dag


Klopt ook niet, wederom oordeelt er een untermensch over mij die totaal niet weet hoe mijn leven tot nu toe is gelopen.
Ik heb NOOIT gerookt, omdat ik al vanaf mijn tiende levensjaar astmatische bronchitis heb.
Ik kom dus niet overeen met het beeld wat men van mij schetst.
Maar toch indrukwekkend weer te lezen hoe snel het wezen OORDEELT over een mens waar ze part noch deel mee hebben.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-08-2009 22:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zijn ook maar geintjes, lijkt mij.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-08-2009 22:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wederom neemt een übermensch één en ander bijzonder serieus.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-08-2009 22:16 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

ik hoop voor hem dat zijn ubermensch gevoel dat ook is...


 


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-08-2009 22:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ontopic mensen: op de persoon spelen is de flamecage voor!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-08-2009 2:16 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

en toch blijft die ouwe meuk de beste!

np:
so far... so good... so what?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-08-2009 17:06 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2009 21:56 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Neen, klopt totaal niet, ik heb geen spijkerjasje met opnaaiers, een kogelriem heb ik nog nooit gehad, geen verchroomde noch koperen.
Ik loop niet in gescheurde spijkerbroeken, en heb geen inhammen en geen kale kruin.

Het oordelen over iemand die je totaal niet kent, geeft de beperkte ontwikkeling aan van de destbetreffende untermensch die het oordeel velt zonder goed te lezen wat ik eigenlijk schreef m.b.t.: de waarde van een verzamelobjekt in zijn orignele versie.

quote:
Op 26 augustus 2009 22:10 schreef De Tegenpartij het volgende:

Zijn ook maar geintjes, lijkt mij.

Iets met 'humor', 'zelfrelativering' en 'niet zo onmeunig happen, Sadistic Sinner, want ik was totaal niet serieus'.

Ik ben stiekem trouwens best benieuwd naar de nieuwe plaat. Wat ik tot nu toe hoorde sprak me meer aan dan het materiaal van de laatste twee albums.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 27-08-2009 17:07]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-08-2009 10:50 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Het nummer 44 Minutes is met een beetje speurwerk te vinden op youtube. De eerste tegenvaller staat daarmee ook genoteerd. This Day We Fight is ook al te vinden maar daarbij is de geluidskwaliteit zo slecht dat ik het na een paar seconden heb uitgezet. Twee weekjes nog! Knap dat het album nog niet gelekt is trouwens.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-08-2009 11:09 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 29-08-2009 22:29 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Clipjes van alle nummers in zeer goede kwaliteit;

http://www.youtube.com/watch?v=3tdo-7Yh36g

Wees er snel bij want het wordt vast weer snel verwijderd.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-08-2009 23:35 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

klinkt als een zeer goeie cd weer


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-09-2009 21:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hij is gelekt en ik ben er maar wat blij om. Wat een plaat!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-09-2009 22:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

oke, heb em nog maar één keer geluisterd. Eerste indruk; toch een beetje een matte & saaie plaat. Productie is goed, clean en toch heavy. Compositorisch zijn niet alle nummers geslaagd. De vele solo's komen uit het niets lijkt het wel, er zit geen solide basis achter en zijn dus veelal inwisselbaar. D'r blijft zowiezo weinig 'hangen'. Headcrusher is toch veruit het beste nummer. D'r zullen er wel genoeg niet met mij eens zijn, maar de 'comeback' plaat voor mij was toch echt The System Has Failed. After that Megadeth did...a little bit...zonder dat de laatste twee echt slecht zijn. Don't get me wrong.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-09-2009 6:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2009 22:47 schreef Spirit In Black het volgende:
oke, heb em nog maar één keer geluisterd. Eerste indruk; toch een beetje een matte & saaie plaat. Productie is goed, clean en toch heavy. Compositorisch zijn niet alle nummers geslaagd. De vele solo's komen uit het niets lijkt het wel, er zit geen solide basis achter en zijn dus veelal inwisselbaar. D'r blijft zowiezo weinig 'hangen'. Headcrusher is toch veruit het beste nummer. D'r zullen er wel genoeg niet met mij eens zijn, maar de 'comeback' plaat voor mij was toch echt The System Has Failed. After that Megadeth did...a little bit...zonder dat de laatste twee echt slecht zijn. Don't get me wrong.


Ik vind net de productie een minpunt. Dat plastic geluid van Andy Sneap past niet bij Megadeth imho. Zeker het drumgeluid is om te huilen, maar ook de ritmegitaar heeft te lijden onder het veel te afgelikte geluid. De solo's klinken da wel weer goed.
Met de nummers is weinig mis. OK, het vlamt een pak minder dan 20 jaar geleden en het klinkt een stuk Europeser (think happy metal), maar ik hoor dit nog liever dan 99,9% van het genre.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-09-2009 7:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De productie was bij Megadeth altijd al een issue.
Ik ben het eens met het drumgeluid, maar voor de rest vind ik het prima te doen.

Uitschieters na 1 luisterbeurt: This day we fight (na het einde toe deed het me denken aan Take no prisoners) en Endgame.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-09-2009 7:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-09-2009 17:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Tot nu toe blijft alleen 'Headcrusher' echt hangen na een drietal luisterbeurten, ben nog niet overtuigd.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen