![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jawel ![]() ![]() |
|
Ga zeker ff een kijkje nemen in Hardenberg!! ![]() ![]() |
|
quote: Trust. ![]() ![]() |
|
ik heb de kaarten al voor harderberg ![]() volgende week begingt voorverkoop voor tilburg ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
En toch gaat de nieuwe plaat bij mij het ene oor in en het andere uit. Er staan gave stukken op, maar ik vind de nummers net niet 'af' en blijvend gaaf tot het eind. Ach, volgens mij ben ik een sentimentele oude bok met een ongezonde voorliefde voor Peace Sells ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nee hoor ben het met je eens luister maar naar nr 6 i knew jack begint goed enzo en dan ineens is tie afgelopen verders goeie cd maar het is geen R.I.P ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
Ik ga cker 24 feb na Hardenberg ![]() ![]() -edit- kep ondertussen kaarten ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 22-11-2004 11:43] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
Ik luister nu na een bootleg van het concert van 12 november 2004 in Philadelphia ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb der zin in ![]() ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
quote: Hoe definieer jij 'bezieling' dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Zo kaarten voor tilburg en hardenberg zijn binnen ![]() ![]() ![]() |
|
Ik wacht wel tot Graspop ![]() Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! ![]() |
|
op een festival is het toch altijd anders dan in een zaal ![]() |
|
quote: Helemaal waar, maar ik moet zeggen dat Megadeth op Graspop jaren geleden gewoonweg super was! Echt goed geluid etc. ![]() ![]() |
|
ze waren inderdaad super enkele jaren geleden op graspop, maar de nieuwe schijf vin ik behoorlijk balen, dit is de minste ceedee na Risk, doch niet zòòòòò slecht natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Flurk op 28-11-2004 20:41] Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! ![]() |
|
als jullie iemand backstage zien gaan hahaha dan ben ik dat jeeeeehaaaa!!!! ![]() ![]() ![]() heb inmiddels ook al kaarten voor tilburg en gaat waarschijnlijk ook nog naar duitsland joeppie!!! ![]() ![]() ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
quote: kon het niet beter zeggen !!! eej zie ik nu dat je een verwijzing hebt naar vampire? cool ![]() ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
*schop* Bruce Banner ![]() |
|
en nu je wachtwoord nog ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
MegadetH zal 4 juni optreden op waldrock!! ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
quote: wachtwoord?? ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
haj.. ik heb een wachtwoord nodig om die foto's te kunnen bekijken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
hier zijn wat fotos'van megadeth in: tilburg 013 harderberg podium harderberg luxemburg den atelier keulen naam vergeten http://de.pg.photos.yahoo.com/ph/tattoonikki/album?.dir=2dab&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//de.pg.photos.yahoo.com/ph/tattoonikki/my_photos deze zijn in duits maar heb je geen wachtwoord nodig heb deze thread veranderd [Dit bericht is gewijzigd door demonic_debby op 26-02-2005 1:37] ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
kan je niet beter de foto's plaatsen, en je eigen albums+wachtwoorden voor jezelf houden? Bruce Banner ![]() |
|
quote: weet je hoeveeltijd dat kost? lol ben lui en als ze rare fot's er tuseen stoppen pech maak ik een nieuwe account aan ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |