![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja hier dezelfde mening.... Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Th1rt3en in een dozijn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Staan een aantal oudere nummers op het nieuwe album. Nummers die destijds werden afgekeurd of als b-kantje/ bonustrack werden gebruikt. Dat geeft toch wel te denken.. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
deef pls signature ![]() |
|
heb de recordings van dat concertje van een canadees radio zender... niet echt heel geweldig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Er is duidelijk gewerkt aan de meerstemmige vocalen. Goeie uitvoering. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Het lijkt dat Dave Mustaine steeds meer de link met de realiteit kwijt aan het raken is.... DAVE MUSTAINE Says Toxic 'Chemtrails' Are Real, Not A Wild Conspiracy Theory voor het hele artikel, zie: http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=184477 ![]() |
|
Nieuwe nummer en het is een saai kutnummer. bub ![]() |
|
Het nummer is kut en heeft een hoog Top 40 gehalte. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
wat een ontzettend zwak nummer zeg! Ik hoop dat dit niet representatief is voor de rest van de cd... ![]() |
|
Die Dead Enough was ook een matig geval, terwijl The System Has Failed de beste post-2000 Megadeth plaat is. Ik wacht dus nog even af. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Muzikaal wel aardig maar de zanger is echt om te huilen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Net die nieuwe in zijn geheel beluisterd. daar werd ik dus niet vrolijk van. Tien generische midtempo kabbelaars en een halfslachtige powerballad. Verder stilistisch en productioneel een kopie van de vorige plaat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Idd, kan bijna niet geloven dat-ie dit durft uit te brengen. Megadeth onwaardig. ![]() |
|
quote: Mijn enthousiasme is weer sterk afgenomen. Ik had nog wel zoveel hoop toen ik een tijd geleden ergens las dat het nieuwe materiaal in de lijn lag van het debuut. Het eerste vrijgegeven nummer beloofde echter niet veel goeds, iets wat jij , en ook andere menigen, bevestigen. Ik ga er zelfs geen download aan besteden. en zolang het ultieme baggernummer "tout le monde" op de setlist blijft staan weiger ik gewoon nog om megadeth live te gaan zien ![]() ![]() |
|
Een nieuwe Risk dus? Jammer. Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() En dan had Jankertje Mustaine ook nog het gore lef het nummer her op te nemen met die muts van Lacuna Coil en het nummer, zo mogelijk, nog beroerder te maken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: ![]() Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
De referentie naar het debuut komt uit een interview met junior. Ik verwacht zelf een album in het verlengde van CTE. Nog een preview: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wanneer ga je weer modden? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
![]() wouter023 ![]() |
|
quote: Dat zal je dan vies tegenvallen. ![]() |
|
quote: Hahaha! Wat een aanfluiting dit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 30-05-2013 0:57] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |