![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
nice nice... ben benieuwd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
wie zit er op het megadeth forum op de bilboards en wat zijn julie droog namen? mijnes is simpel debby ![]() ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
de remaster van goodmourning/black friday is uit op megadeth.com check it out!! klinkt superssss ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
Wat mij idd opvalt is dat alle megadeth post nogal oud zijn? zijn er geen echte deth fans meer? zijn ze allemaal weg? en dat terwijl Dave naar Nederland komt op Promotie tour!!! en ja we zijn allemaal uitgenodigd ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
Promotietour? Spelen of alleen handtekeningen uitdelen? I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
oooow promotie tour.... vertel es wat meer er over ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
wacht ik zal ff knippen wat ie geschreven heeft ja brb ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
If you are interested in dropping by while I am overseas and saying ‘hello’ I will consider putting up my travel plans for you to see where you can meet me. If you stop by and I have time we can chat and I'll sign some stuff for you and take some quick snaps. Have a great day today! ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
quote:Ben zeer benieuwd met wat Dave gaat komen!!! Hopelijk weer beetje richting oudere werk (t/m countdown, hoewel ook Youthanasia roeleert!!). ![]() |
|
quote: met oudere werk heb je gelijk ! maar count. en youth. weer niet, laat het maar een peace sells en rust cd'tje zijn... ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Youth. moest ik ook ff aan wennen..maar ik vind dat 'ie een lekker 'sfeertje' heeft. Maar een combi van Peace sells en Rust zou idd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe..en the world needs a hero zou ook een back to the roots plaat worden..tis eigenlijk gewoon een vrij saaie en voorzichtige plaat geworden Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
kijk, eindelijk een medestander. het gaat toch nog goed komen met deze avond ![]() |
|
quote: Ach heb een beetje teveel zogenaamde Back-to-the-roots platen gehoord...meestal waren ze niet meer dan een slap aftreksel van het oudere werk.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Ik vind (behalve Risk) alle albums van Megadeth ijzersterk. ![]() |
|
quote: World vind ik weer eindelijk een plaat van Megadeth dat lekker in gehoor ligt en weer wat stevigere werk ten opzichte van het soms wat slappe pop van Risk I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Dat zeker, maar in vergelijk met een countdown bijvoorbeeld is World een vrij slappe plaat, al heeft ie z'n momenten Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
hoor niemand over TWNAH praten? mischien kent niemand hem of jullie vinden ook dat dat niet een van de beste is van megadeth ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
wie gaat er trouwens nog naar A'dam toe als Dave komt je kan namelijk dingen laten signeren door Dave en je mag op de foto met hem je mag hem een paar vragen stellen enzzz ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
TWNAH deed me niets meer helaas; duidelijk niet de beste line up en daarom twijfel ik er nog steeds aan Rude awakening te kopen -maar wel vette tracklist en zo'n kwaliteit concert van de RIP line up is er niet lijkt mew; overigens zie ik em nergens meer liggen; ooit zag ik em voor 15 euro; weet iemand waar ie nog kan liggen voor zo'n prijs? quote: Als je in de buurt komt bedoel je...ik kan me nog een singing herinneren van Slayer op Wacken 2003; chaos! ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Zijn er nou 2 Megadeth-topics of zie ik nou dubbel? ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Zoek maar eens op megadeth.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: 2 geboden... Wie biedt er meer dan 2? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Te hopen dat met de terugkeer van Nick, ook de rest (Dave en Marty) zijn voorbeeld volgen. Ach zal wel een idee blijven. ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |