|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
M'n moeder koopt 't zo af en toe, ik vind het de reinste onzin. I am the 1%. |
|
Het vlees wat ik eet is niet biologisch. Lekker boeiend. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Conclusie; -geen- hippie. Je moeder dus wel. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Neuh, die eet ook geen biologisch, dussssss..... spelfout weggehaald... |
|
you die! signature |
|
hé! 3fm kuikentjes... heb laatst onbewust een broek van biologisch katoen gekocht... wauw, ik ben veel te goed voor deze wereld! wat zal ik veel insecten gered hebben zeg! terwijl de massa destructie van dieren etc toch wel door gaat.. if you can't beat 'em.. join 'em.... alles naar de kloteeeeeeeuh [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-10-2008 1:18] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: hahahah dat ziet er best grappig uit die vliegende beestjes mijn dag is weer goed. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Probeer maar eens vlees te eten dat niet biologisch is......... wat een onzin. Boeiender |
|
quote: Ja, ik koop alleen biochemisch vleesch. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote:Nou die kroket van net was een goede poging tot .. Maar idd, dit topic is zo zinloos als een vrouw voor Mental. |
|
Van die filmpjes van Hyppie krijg ik honger Wat een gezemel over vleesch zeg....vleesch is vleesch, dondert mij echt niets hoeveel ruimte een koe, varken of kip heeft gehad. Knoflook en kruiden erbij en ik proef het verschil echt niet hoor. |
|
Moet wel zeggen dat met name scharrelvlees beter smaakt. |
|
quote: Hehehe, het is aan je af te zien. Ik vind het okay als mensen over eten nadenken, maar ik vind "biologisch" zo'n rare term voor vlees... Alsof er ooit een niet biologische koe heeft bestaan waar gehakt van gemaakt werd. Boeiender |
|
ik eet graag vlees. Kan mij het verotten hoe een beest aan zn einde kwam/ shit happens IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik koop over het algemeen wel biologisch vlees, maar dat komt omdat de appie de runderlappen uitsluitend biologische heeft. Against God and Government |
|
Ik geef al geld aan het Wereld Natuur Fonds, dus die beesten moeten niet zeuren. |
|
quote: Jaaaaaa.En ik eet nauwelijks vlees.Veel groenten,vis en tofu,soja-producten.Heerlijk. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 28-10-2008 15:38] =) |
|
hippy Je moeder. |
|
Als er geen vleesch gegegeten wordt sterven koeien voor niets, ook zonde .. |
|
de bioloog die ik eet is vlees ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik streef ernaar zoveel mogelijk biologisch vlees te eten maar de kosten daarvoor lopen me ietwat de pan uit... |
|
|
|
Ik probeer juist onbiologisch vlees te eten. Het idee dat een stukje vlees eerst enorm veel pijn heeft gehad geeft mij echt een heerlijk gevoel tijdens het kauwen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |