|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Vlees is goed. Biologisch vlees is beter, maar aangezien ik geen rijke paps en mams heb koop ik gewoon vlees. |
|
Laatst in een programma op TV (naam is me ontschoten) werd verteld dat de term 'biologisch' vaak gebruikt wordt voor producten die biologisch geproduceerd zijn binnen economisch haalbare grenzen. Dus als normaal voer te duur is gebruiken ze gemalen rest-afval. Niks geen mooie idealen, maar een compromis verstopt achter een marketing term! Een verbetering tov. niet-biologisch, dat wel. The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
Vlees is vlees. Bovendien, niet biologisch vlees is ook goed. Is het dan niet beter om dieren die geen leven hebben uit hun lijden te verlossen dan vrolijk ronddartelende kalfjes uit de wei te halen? |
|
de enige reden waarom je vlees zou eten is omdat je het lekker vind, en die reden is voor mij niet goed genoeg dus ben ik vegetarier. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mensen zijn omnivoor => vlees eten is normaal. Probleem: De vlees industrie is een grote misdaad. slechte oplossing: stoppen met vlees eten goede oplossing: wereldbevolking terugdringen, zodat er meer plaats is voor vee, en minder volk dat er nood aan heeft. |
|
quote: Dus eet je maar smakeloze blaadjes? Tja, iets lekker vinden wat je eet is natuurlijk ook wel totaal achterlijk. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Moehaaa! Echt waar? Ik had al eens zo wat gehoord, maar dit gaat wel erg ver Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nou ik vind de smaak van vlees helemaal niet zo super en er zijn genoeg vervangende dingen ook kwa smaak. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Damn, weer iemand die vastgeroest is in de hollandse pot waar de groente doorgekookt wordt tot het geen smaak meer heeft. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: yeap |
|
quote: Hollandse pot? And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Het feit dat je kunstmatige vervangmiddellen nodig hebt om het gezond te houden lijkt me een goed argument om aan te nemen dat een mesn vlees nodig heeft. Je darmen zijn trouwens te kort om alleen groenten te eten. Maja, wie wil zich nu aan de wetten van de natuur houden ? |
|
quote: Doe je nou net alsof of... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Wat is er kunstmatig aan soja en wat is er niet kunstmatig aan vlees? Denkje nou echt dat vlees er in 'het wild' hetzelfde uitziet als op je bord en soja niet? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
vanmiddag lekker een boterhammetje met koe op yumyumyum |
|
ik met heerlycke graskaas one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik eet vlees idd allen omdat ik het lekker vind trouwens, want zoals vanavond bij het koken heb ik quorn. heb mezelf vanmiddag alleen even getrakteerd op een broodje rosbief, en van de weinige soorten broodbeleg waar weinig aan toegevoegd is. de rest is allemaal zooi. en het is super lekker, beetje zout beetje peper beetje boter |
|
Het dondert mij allemaal geen flikker. Bio of geen bio...zolang het lekker smaakt schuif ik het naar binnen...dood ga ik toch wel een keer You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
en vegetariers krijgen net zo goed kanker |
|
Iedereen krijgt kanker. Dit slaat nergens op. |
|
daarom ik zit nu waarschijnlijk kanker te krijgen van de straling uit mijn beeldscherm |
|
Waarschijnlijk wel...geniet er dus nog maar even van You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Hoho, geef de puber wat kans totdat ie een paar jaar op kamers gewoond heeft heh! Maar het is wel vermakelijk, ik snap echt niet dat 90% van Nederland die teringzooi elke dag door z'n keel krijgt . (en ja, de afrikaanse kindertjes zouden er blij mee zijn etc. maar het kan hier gewoon veel lekkerder, en dat voor niet eens zo veel geld) Ik heb weer een behoorlijke kookperiode, elke dag wat lekkers, maandag gazpacho, dinsdag aardappelgratin met bulgaarse yoghurtsaus en een ratatouille, en vandaag fijne geitenkaas-walnootsalade en banaan gevuld met pistachenoten + honingthijmsiroop toe! Ha, dat gaat best goed zo, met die smakeloze blaadjes. |
|
Wij hebben hier altijd een koelkast vol met "biologisch" vlees. Mijn moeder heeft wel connecties met slagers die een keer een schotse hooglander slachten en verkopen, die heeft dan een mooi leven gehad, maar is teveel geworden ofzo. Ik moet zeggen dat ik dat vlees niet altijd even goed vind. Verse sla uit de tuin is wel lekker. Leuk idee dat je sla eet die een half uur geleden is geplukt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |