IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Het vlees wat ik eet is biologisch. Vorige pagina | Volgende pagina
Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 25-11-2011 21:18 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2011 21:04 schreef stigma het volgende:
Nee precies. Want als ik ergens ga eten en zeg dat ik een pescotariër ben, weten ze gelukkig wel wat ze me voor kunnen zetten.

Dat is juist een gevolg van het feit dat men de termen pesco-, pollo- en vegetariër foutief en/of inconsistent gebruikt. Hierdoor weet men ook bij een vegetariër vaak evenmin wat er wel of niet voorgezet kan worden. Echt een punt maak je mijns inziens dus niet.

Anderzijds, de gedachte dat men taal correct zou moeten gebruiken is uiteraard utopisch; de mensen die tegenwoordig hun moedertaal nog beheersen zijn vrijwel uitgestorven. In die zin is je laatdunkende sarcasme wellicht nog op z'n plaats, aangezien het inderdaad een verloren zaak is.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2011 21:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik denk dat Herman Finkers het al eens mooi heeft samengevat:
'Ook aan de vegetariërs is gedacht. Zij mogen zelf hun brood meenemen.' Of zoiets..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-11-2011 21:23 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Mensen doen maar raar over het doden van dieren. Wanneer er onverdoofd geslacht wordt, zijn er spontaan kamervragen en als er zoiets als stierenvechten in the picture is zijn we koe's best friend.
Maar wanneer diezelfde beesten een kutleven hebben kan de meeste mensen roesten.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-11-2011 21:25]


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2011 21:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2011 21:23 schreef stigma het volgende:
Mensen doen maar raar over het doden van dieren. Wanneer er onverdoofd geslacht wordt, zijn er spontaan kamervragen en als er zoiets als stierenvechten in the picture is zijn we koe's best friend.
Maar dat diezelfde beesten een kutleven hebben kan de meeste mensen roesten.
Juistem. We staan veel te ver af van de producten die we eten. Veel mensen hebben amper een idee wat er vooraf is gegaan aan dat stukje vlees dat ze uit het schap halen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-11-2011 21:26 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2011 21:18 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Dat is juist een gevolg van het feit dat men de termen pesco-, pollo- en vegetariër foutief en/of inconsistent gebruikt. Hierdoor weet men ook bij een vegetariër vaak evenmin wat er wel of niet voorgezet kan worden. Echt een punt maak je mijns inziens dus niet.

Anderzijds, de gedachte dat men taal correct zou moeten gebruiken is uiteraard utopisch; de mensen die tegenwoordig hun moedertaal nog beheersen zijn vrijwel uitgestorven. In die zin is je laatdunkende sarcasme wellicht nog op z'n plaats, aangezien het inderdaad een verloren zaak is.

Dan moet je slimmere en creatievere mensen opzoeken om bij aan te schuiven.


Subtiel kamerolifantje


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 25-11-2011 21:28 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2011 21:26 schreef stigma het volgende:
Dan moet je slimmere en creatievere mensen opzoeken om bij aan te schuiven.



quote:
Op 25 november 2011 21:23 schreef stigma het volgende:
Mensen doen maar raar over het doden van dieren.

Precies. Ongeacht de mening die men over dergelijke kwesties heeft zie ik nog liever consistentie (en onderbouwing) dan zo'n halve mening die een beetje meewaait met wat wel en niet door media en politiek in de kijker gespeeld wordt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2011 21:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dat gezeik over onverdoofd slachten lijkt me vooral een trucje om moslims en joden dwars te zitten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 25-11-2011 22:08 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 25 november 2011 18:04 schreef Hypnos het volgende:
het is allemaal zo relatief




Ghehe, dat valt mij idd ook altijd op, hoe gezonder, natuurlijker, spiritueler, meer wandelachtig e.d. hoe meer verwelkt. Of zou het er gewoon aan liggen dat dit gewoon de ware natuur van de vrouw is en eigenlijk iedereen er zo op die leeftijd uit hoort te zien? Lang leve dan aan make- up, botox en plastische chirurgie en niet te vergeten photoshop! Het zou een minder probleem vormen als deze laatsten er niet waren> minder verschil, minder ideaal beelden, minder zorgen voor de vrouw. En de kerel zal er ook niet om treuren het met een minder lekker wijf te moeten doen, want wat houdt de term lekker dan in..


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-11-2011 22:22 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik zie er nu al meer uit als die eerste ipv die tweede.


Subtiel kamerolifantje


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-11-2011 22:23 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

nee, een vrouw moet er gewoon eeuwig mooi uit zien




Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-11-2011 22:23 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2011 21:17 schreef bastianus het volgende:
Toen ze moesten slachten heb ik het ook maar even van ze overgenomen. Dat was wel tof, want ik kreeg er nog een paar mee naar huis als dank. Want zelf had ik natuurlijk weer niks gevangen.


Zelfs geen bot begrijp ik.


Edit:
Oh ja, effe normaal doen tegen Nigella.

Een vrouw die kan koken én er nog goed uitziet op d'r 51e. Wat wil je nog meer?
Buiten sex dan...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-11-2011 22:27]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2011 22:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nog geen stootje, verdomme. Ik word alweer hellig als ik eraan denk. Binnenkort maar weer eens met de conciërge op stap, als ik met hem ga vissen vang ik meestal wel iets. Misschien weer eens zeevissen, da's al veel te lang geleden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-11-2011 14:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

De bioloog die ik eet is van vlees.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-11-2011 14:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 november 2011 22:25 schreef bastianus het volgende:
Nog geen stootje, verdomme. Ik word alweer hellig als ik eraan denk. Binnenkort maar weer eens met de conciërge op stap, als ik met hem ga vissen vang ik meestal wel iets. Misschien weer eens zeevissen, da's al veel te lang geleden.


Oeh, dat zeevissen was hier voornamelijk kleine flesjes bier wegtanken en vissen prepareren zodra ze gevangen waren. (Ik snap mensen niet die wel kunnen vissen maar geen vis kunnen schoonmaken / fileren).


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2011 14:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2011 22:22 schreef stigma het volgende:
Ik zie er nu al meer uit als die eerste ipv die tweede.


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-11-2011 14:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 14:10 schreef MR. N het volgende:
Oeh, dat zeevissen was hier voornamelijk kleine flesjes bier wegtanken en vissen prepareren zodra ze gevangen waren. (Ik snap mensen niet die wel kunnen vissen maar geen vis kunnen schoonmaken / fileren).


A;s je een vis hebt gevangen gooi je hem toch weer terug?
Het gaat allemaal om het recreatieve doel.

Om op te eten is vis sowieso veel te ranzig.
En vis stinkt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-11-2011 14:51 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Wat ik me al eeuwen afvraag is, waarom valt vis niet onder vlees? Vegetarier-wise.
Het is gewoon een levend beest yo.

Ik snap het niet. =[


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-11-2011 15:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Sowieso handig om je aan te kopen scharreleieren eerst even te checken op railssporen (legbatterij) middels een UV-lampje.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-11-2011 15:01 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Waar heb je het over?


You have time. You are doing fine.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-11-2011 15:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 14:47 schreef XXL het volgende:
A;s je een vis hebt gevangen gooi je hem toch weer terug?
Het gaat allemaal om het recreatieve doel.


Dierenbeul.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-11-2011 15:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 15:00 schreef Mutilator het volgende:
Sowieso handig om je aan te kopen scharreleieren eerst even te checken op railssporen (legbatterij) middels een UV-lampje.




Check, standaardprocedure hier!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2011 15:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 15:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Dierenbeul.




als die vis kies voor een lippiercing, laat hem er dan gewoon inzitten. Dit is pesterij! inderdaad!


signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-11-2011 15:05 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 26 november 2011 15:03 schreef Schaep het volgende:
Check, standaardprocedure hier!
Jij loopt 24/7 met een uv lamp rond? Of alleen als je naar de winkel gaat?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-11-2011 15:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 15:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Dierenbeul.


Ik vis sowieso niet omdat ik het een onzinniig tijdverdrijf vind.

En jij wou beweren dat de meeste mensen die vissen ook daadwerkelijk die beesten op gaan eten?

Volgens mij namelijk niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-11-2011 15:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2011 15:05 schreef XXL het volgende:
Ik vis sowieso niet omdat ik het een onzinniig tijdverdrijf vind.

En jij wou beweren dat de meeste mensen die vissen ook daadwerkelijk die beesten op gaan eten?

Volgens mij namelijk niet.


Ik beweer helemaal niets. Ik stel alleen dat mensen die voor de 'sport' vissen, dierenbeulen zijn. Over hoeveel dat er zijn heb ik het verder niet gehad.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen