|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat Herman Finkers het al eens mooi heeft samengevat: 'Ook aan de vegetariërs is gedacht. Zij mogen zelf hun brood meenemen.' Of zoiets.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mensen doen maar raar over het doden van dieren. Wanneer er onverdoofd geslacht wordt, zijn er spontaan kamervragen en als er zoiets als stierenvechten in the picture is zijn we koe's best friend. Maar wanneer diezelfde beesten een kutleven hebben kan de meeste mensen roesten. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-11-2011 21:25] Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Juistem. We staan veel te ver af van de producten die we eten. Veel mensen hebben amper een idee wat er vooraf is gegaan aan dat stukje vlees dat ze uit het schap halen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dan moet je slimmere en creatievere mensen opzoeken om bij aan te schuiven. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: quote: Precies. Ongeacht de mening die men over dergelijke kwesties heeft zie ik nog liever consistentie (en onderbouwing) dan zo'n halve mening die een beetje meewaait met wat wel en niet door media en politiek in de kijker gespeeld wordt. |
|
Dat gezeik over onverdoofd slachten lijkt me vooral een trucje om moslims en joden dwars te zitten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ghehe, dat valt mij idd ook altijd op, hoe gezonder, natuurlijker, spiritueler, meer wandelachtig e.d. hoe meer verwelkt. Of zou het er gewoon aan liggen dat dit gewoon de ware natuur van de vrouw is en eigenlijk iedereen er zo op die leeftijd uit hoort te zien? Lang leve dan aan make- up, botox en plastische chirurgie en niet te vergeten photoshop! Het zou een minder probleem vormen als deze laatsten er niet waren> minder verschil, minder ideaal beelden, minder zorgen voor de vrouw. En de kerel zal er ook niet om treuren het met een minder lekker wijf te moeten doen, want wat houdt de term lekker dan in.. |
|
Ik zie er nu al meer uit als die eerste ipv die tweede. Subtiel kamerolifantje |
|
nee, een vrouw moet er gewoon eeuwig mooi uit zien |
|
quote: Zelfs geen bot begrijp ik. Edit: Oh ja, effe normaal doen tegen Nigella. Een vrouw die kan koken én er nog goed uitziet op d'r 51e. Wat wil je nog meer? Buiten sex dan... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-11-2011 22:27] |
|
Nog geen stootje, verdomme. Ik word alweer hellig als ik eraan denk. Binnenkort maar weer eens met de conciërge op stap, als ik met hem ga vissen vang ik meestal wel iets. Misschien weer eens zeevissen, da's al veel te lang geleden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De bioloog die ik eet is van vlees. |
|
quote: Oeh, dat zeevissen was hier voornamelijk kleine flesjes bier wegtanken en vissen prepareren zodra ze gevangen waren. (Ik snap mensen niet die wel kunnen vissen maar geen vis kunnen schoonmaken / fileren). Boeiender |
|
quote: signature |
|
quote: A;s je een vis hebt gevangen gooi je hem toch weer terug? Het gaat allemaal om het recreatieve doel. Om op te eten is vis sowieso veel te ranzig. En vis stinkt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat ik me al eeuwen afvraag is, waarom valt vis niet onder vlees? Vegetarier-wise. Het is gewoon een levend beest yo. Ik snap het niet. =[ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Sowieso handig om je aan te kopen scharreleieren eerst even te checken op railssporen (legbatterij) middels een UV-lampje. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waar heb je het over? You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dierenbeul. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Check, standaardprocedure hier! |
|
quote: als die vis kies voor een lippiercing, laat hem er dan gewoon inzitten. Dit is pesterij! inderdaad! signature |
|
quote:Jij loopt 24/7 met een uv lamp rond? Of alleen als je naar de winkel gaat? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ik vis sowieso niet omdat ik het een onzinniig tijdverdrijf vind. En jij wou beweren dat de meeste mensen die vissen ook daadwerkelijk die beesten op gaan eten? Volgens mij namelijk niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik beweer helemaal niets. Ik stel alleen dat mensen die voor de 'sport' vissen, dierenbeulen zijn. Over hoeveel dat er zijn heb ik het verder niet gehad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |