|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
- Mutatis mutandis - |
|
Ik begin warempel nog eens vleeseter te worden. Nu zit ik aan de biefstuk. Na een vergelijkend warenonderzoek meen ik te kunnen concluderen dat biologische biefstuk toch echt wel lekkerder is dan de 'gewone'. De volgende keer haal ik er echter eentje bij de slager (mijn testcases bestaan tot nu toe uit Albert Heijn-werk). De biologische biefstuk was even lang gebakken maar stukken malser. Ook zat er meer smaak aan, het beviel gewoon beter. En zo duur was-ie niet (20 euro per kilo, da's drie euro duurder dan 'normale biefstuk' per kilo). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
allemaal bull,kijk eens radar ofzo..ze zeggen dat het biologisch is,stickertje erop,maar in het echt gebeurt er een boel rotzooi met dat vlees wat je later in je kanaal schuift... Expired,Erased and Forgotten |
|
idd vlees valt echt niet te controleren en wat boeit het ook als ze het nou goedkoper zouden maken in plaats van duurder zou het mischien wel eens aanslaan |
|
ideetje!! Expired,Erased and Forgotten |
|
BOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDD ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik hou niet echt van chemisch voer nee |
|
? in de index staat dat de laatste post van "Krijg Kanker" is, en hier is het "krijgnouwat" |
|
Dat klopt. Dat was het vanacht ook. Is zeker door een mod veranderd (terecht). Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Kijk maar uit want straks gaan we de offtopic reacties ook modereren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Typisch... Biologisch vlees, my ass. Er is neits mis met een heerlijk sappig stukje vlees wat op je bordje ligt. Geef mij maar echt vlees! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: |
|
quote: Hebben ze jouw hersens in een portie zult verwerkt ofzo? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Echt vlees, nep vleesch, in de kern hetzelfde, namelijk: Vleesch. Echter, het idee dat een hulpeloos varkentje moet lijden voor mijn comfort, laat het vleesch net dat beetje lekkerder smaken [masochisme is niet vies]. |
|
*zucht* |
|
quote: Je bedoelt sadisme, neem ik aan? Maar de belangrijke vraag vandaag is natuurlijk: Wat zou Pim hiervan gevonden hebben? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
je bent wel erg in de ban van pim of niet? Je moeder. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heh heh, vandaag is Pimdag. Oeh, wat zijn die smileys toch leuk! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik woon op mezelf en kan het me simpelweg niet veroorloven om vlees te kopen dat twee keer zo duur is, omdat het biologisch is.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ik eet helemaal geen vlees. |
|
quote: Het is niet twee keer zo duur. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Anderhalf keer dan. |
|
quote: Ik heb net nog flinke stukken biefstuk weg zitten werken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |