|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
vlees van een Bioloog , postbode of van een dokwerker , 't smaakt nagenoeg het zelfde BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
dat zie je niet vaak, bussen met ook nog deuren aan de achterkant. edit: oooh het is een tram, nu snap ik de foto! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-11-2008 23:37] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
is er ander vlees dan biologisch vlees dan? signature |
|
Ja frikandellen LEKKERRRR |
|
ja;;; ook raar dat in kipcorn voor 60% kalkoen zit/// signature |
|
quote: Kweekvlees, het is wel biologisch maar het is wel gekweekt in een schaaltje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Of in die kant en klare hamburgers kippenseparatorvlees. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ho even, alleen vrachtwagenchauffeurs die varkens vervoeren gaan er naar smaken. Ik vervoer alleen stukgoed. Ik weet dat bijna heel Nederland altijd de vrachtwagens van alle ellende op de wegen de schuld geven, maar dit gaat wel érg ver! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
wil je het bewijzen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wij zijn de joden van de snelweg. Dat zegt toch al genoeg Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
zojuist verwijderd, ik heb een mail gestuurd voor wat opheldering. Op marktplaats worden ook andere dieren aangeboden voor de slacht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Euh, what's the problem? Boeiender |
|
dat vroeg ik mij dus ook af. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oh, dus de advertentie is verwijderd, en waarom is niet duidelijk en jij vroeg je af waarom? Duidelijk! Boeiender |
|
Elite heet Bram, mogelijk Bram G.? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nog duidelijkerderder! Boeiender |
|
Onderwerp --------------------------------------------------------------- Mijn advertentie (332423666) is zojuist verwijderd. Ik vraag me af wat hier d... Discussiethread --------------------------------------------------------------- Reactie (Annemieke) - 23-03-2010 19:16 Geachte mevrouw/meneer Geers, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb de advertentie bekeken en gezien de inhoud van de advertentie en het aantal klachten dat wij hebben ontvangen hebben wij besloten om deze advertentie te verwijderen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Annemieke Helpdesk medewerker www.marktplaats.nl Pff erg flauw ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat een onderbouwing Nog een keer mailen / bellen. Meer uitleg eisen. Desnoods even de voorwaarden erbij pakken en opzoeken in hoeverre ze advertenties zomaar mogen weigeren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
inderdaad ik heb zojuist nog een mail gestuurd, er worden ook slachtkonijnen aangeboden met als tip deze als paasboutje te gebruiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb nog wel wat cavia's in de aanbieding evt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Proberen dezelfde advertentie te plaatsen maar dan zonder termen als "pakje margarine op pootjes". Dan haal je ook de schijn weg dat je cavia's maar stomme beesten vindt en ze daarom wil doodmaken en opvreten (of dat nu waar is of niet ). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Oh ik neem ze graag aan voor een zacht prijsje, dan kan ik eindelijk mn verjaardag vieren, en voor mn verjaardag krijg ik dan weer een kat (die zal ik dan niet opeten) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |