|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er vanavond ook vlees? |
|
Waarschijnlijk van de turk om de hoek hier. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Aaah |
|
Is vreten van de kebabzaak nou halal? Of is het gewoon pork zoals supermarkt shoarma/gyros/etc. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dat verschilt per kebabzaak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat kost een werphengel eigenlijk, en hoe lang duurt het voor er en vis aan hangt? |
|
quote:Aangezien het een werphengel is kun je er hooguit vissen mee doodgooien. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Je moet ergens een grens trekken. Anders kun je straks ook al niet meer met je mond open fietsen. Subtiel kamerolifantje |
|
Gewoon fietsen met een helm op. |
|
quote: Qua zeevissen toch echt wel. Boeiender |
|
quote: +veel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat is nog van vroeger denk ik. In de rooms-katholieke kerk valt vis ook niet onder vlees en ik denk, maar dat weet ik niet zeker, bij de moslims en joden ook. Vis hoeft ook niet ritueel geslacht worden. |
|
echt ongelovelijk! wat een zielig zooitje hiero en die elite helemaal kom maar face to face |
|
quote:Doe ik ook, ik eet alleen maar voorgeslacht vlees. |
|
quote:Orlando? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Lekker.. vlees Against God and Government |
|
quote: |
|
Het lijkt me ook gezellig om elkaar eens wat beter te leren kennen, we hoeven niet meteen van stapel te lopen, we laten gewoon alles op zn beloop en zien wat eruit komt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat wordt brute seks in de poepert, schat ik zo in. Droog. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hier een elgoed onderzoek wat de misstanden van de varkenshouderij in Nederland aan de kaak stelt. De pagina's geven een soort samenvatting maar er wordt ook naar het rapport zelf gelinkt: http://www.varkensinnood.nl/120-misstanden-in-varkenshouderij Ook geeft 't goed aan welke misstanden zouden worden verbeterd danwel opgelost als men zich aan certificering volgens één ster Beter Leven zou houden. When your people matter, menstrual health matters |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Best lekker hoor, leverworst en pate. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Er zijn ook mensen die leggings een volstrekt geschikt kledingstuk vinden. Of Andre Hazes goede muziek vinden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze gelijk hebben. |
|
Ok, Henk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |