|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je maakt hier een grove denkfout door te veronderstellen dat ingrediënten als soja, quorn e.d. vleesvervangers zijn terwijl dit (uiteraard) volledig natuurlijke voedingsmiddelen zijn.. quote: Ze zijn voor het mooi ook te lang om vlees goed te kunnen verteren, de mens is een omnivoor en dus is het spijsverteringskanaal op de vertering van beide soorten voedsel aangepast, een compromis van het lichaam dus. Hierdoor (door het te lang zijn van de darmen voor de vertering van vleesch) is de kans op irritaties van de darmwand overigens groter wat weer een tot een 300% verhoogd risico op darmkanker leidt. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-06-2003 23:17] |
|
quote: Ik had het niet op quorn en soja, dat zijn idd natuurlijke producten, maar wel op die pilletjes en poedertjes die enkele vegetariers die ik ken moeten nemen om op de been te kunnen blijven. En idd, onze darmen zijn te kort om alleen vlees te eten. We zijn idd omnivoren, maw alles-eters, en geen herbivoren. Maar ja, het topic ging niet over vegetariers, maar over biologisch vlees, en daar ben ik volledig voor. |
|
quote: Dat zijn mietjes! |
|
quote: (alhoewel eentje een meisje is, dus die kan technisch gezien geen mietje zijn.) |
|
Natuurlijk is mijn vleesch biologisch het is niet in de fabriek gemaakt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Inderdaad, maar heb je wel eens chemisch vleesch geprobeerd? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Voor mij geen vlees. Enkel kip uit Thailand. Uit liefde voor ZM. |
|
Hmm,ik ben een enorme dierenvriend,maar eet nog altijd kistkalveren spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik begin zo m'n twijfels te hebben anders hoor... SOYLENT GREEN IS PEOPLE!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
moet zijn: Het vlees DAT ik eet is biologisch. This is Zodiac speaking... |
|
quote: Meesterlijke film. |
|
quote: Charlton Heston heerscht KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het vlees dat ik eet heeft gescharreld. |
|
hier ook |
|
quote:Woei! Honderd vierkante centimeter met vertrapte grond en maiskorrels onder de poten in plaats van een plank! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ach...konden we allemaal nog maar scharrellen... |
|
quote: Het is een verbetering in verhouding met de plank |
|
quote:Het stelt alleen nog steeds niet veel voor... 10x10 centimeter om je op te bewegen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:beter dan op elkaar geperste beesten imo |
|
quote:Errrh... hoeveel is 10 centimeter, Elf? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik denk dat die beesten wel IETS meer ruimte krijgen Helmie , ze schijnen vrij te kunnen rondstruinen! |
|
quote: Verandering gaat gelijkdelijk. Als je iets eensklaps probeert door te voeren lukt het meestal niet. |
|
quote: Dat valt toch wel zwaar tegen hoor. |
|
quote:Ja, onder "vrij rondlopen" verstaan ze dus dat ze niet in hokjes zitten. In principe kunnen ze dus door de hele loods lopen.. dan moet er alleen wel 'toevallig' net een pad tussen alle andere kippen door ontstaan. Serieus, zoek maar eens wat beelden op van scharrelkippen dan zie je wat ik bedoel. Enige kippen die echt ruimte krijgen zijn biologische kippen / graskippen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |