|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ook, herrlich zij het wat te gaar omdat een huisgenoot me afleidde Je moeder. |
|
inderdaad, €2,50... volgende keer weer lekker bloedrood van binnen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-05-2004 21:35] Je moeder. |
|
quote: Jaa , dat het beest nog net niet van je bord afloopt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
laatst waren de tartaartjes in de aanbieding, gelijk een 10-pak gehaald, toch een mooi weekje van gevroten, prrrr dikke bruine korst aan de buitenkant en bloedrood van binnen, lekker soppig Je moeder. |
|
quote: Bron: Noorderlicht goedkoop vleesch zonder dat er beestjes voor worden geschaad alleen ik denk dat er geen smaak aan het vlees zit en er bepaalde voedingsstoffen ontbreken, dit is al het geval bij tomaten op substraten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Subsidieer jij het voor me? Met wat ik me bespaar op jaarbasis door "gewoon" vleesch te halen, kan ik per jaar met gemak nog een keertje extra de tank van de auto volgooien, of een keer uit eten, of een stuk of 3 leuke cd's... Het smaakt me er niet minder om iig! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vlees uit de reageerbuis Nou hebben ze weer iets gevonden om de boeren weg te werken. |
|
quote:maak van "weer" "wéér" en je bent er. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: is dat erg? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Nou nou, kipnuggets, lekker hoor Als ze een keer een malse goed doorbloede lamsbout kunnen opkweken raak ik geinteresseerd... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hehe ik verwacht er de eerste jaren ook niet meer van als de sojaproducten, maar we zijn al een stukje opweg ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
instant cow, aan stukje gevriesdroogde koe in de speelse vorm van een kubus of een pyramide in verschillende aantrekkelijke kleuren voor het eetplezier van uw kinderen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
misschien is de vraag al gesteld, ik heb zoveel mogelijk vlot doorgelezen maar ik had geen zin om het erg kritisch te lezen, maar er zijn dus 'vegetariers' die dus tegen het eten zijn van vlees, maar die je wel vis ziet eten. misschien dat er hier mensen zijn die dat dus doen, mag ik dan vragen waarom? en kom niet met het verhaal dat het gezond voor je is (dat is het wel) maar echt waarom, ik bedoel een vis is ook een levend wezen geweest en de manier waarop zo'n beest aan zijn einde komt is lulliger dan de meeste andere dieren |
|
leefomstandigheden zijn echter natuurlijk, ook werd voor lange tijd aangenomen dat vissen minder/geen gevoel hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Selectief idealisme. Altijd leuk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vleesch is vleesch. Hoe lekkerder, hoe beter. Maar vooruit. Ik zal een dezer dagen eens een proef uitvoeren met verschillende soorten vleesch en mijn mening vormen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
heb net een bakkie biologisch gehakt gehaald. Voor 410 gram iets van 3,34 pleuro. Dus stuk duurder, maar ja wel lekkerder |
|
Ik heb chemische shoarma |
|
quote: je moet ergens beginnen natuurlijk. ofwel de nihilist uithangen signature |
|
quote: Dat deden wij vroeger ook met de familie een koe kopen, laten slachten en de vriezer volstauwen. Dat vlees was wel veel lekkerder (of was vroeger toch alles beter?) Ook haalden we van de koe verse melk. Dat was wel erg ranzig. Volle melk. Dat moest je eerst koken en dan zo;n dikke ranzige vel er op. verder eet ik nooit biologisch. Ik proef het verschil echt niet en het kan me ook niet zo veel boeien. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-08-2005 15:28] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gewoon eerste de beste vleesch(shoarma) kopen die ik tegen kwam Lekkuuurr Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
mijn kijk op de zaak is: ik heb helemaal niks tegen vlees eten, dieren lijden ervoor okey, maargoed, mensen hebben niet voor niks hoektanden, en dan erbij, dieren eten ook andere dieren, dat is de natuur, de mens is alleen als enige zo slim om vlees op voorraad te houden (zowel levend als dood vlees. ik heb alle respect voor vegetariers, zolang ze maar niet bij mij komen om mij te vertellen dat ik vegetarier moet worden |
|
quote: Dat doen ze zelf: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dit zal je misschien verbazen, maar er zijn gewoon mensen, die hebben geen zin in vlees, maar wel in vis! Waarom is verder ook "beyond me"..... Maar ze bestaan. Ik moet er wel bij zeggen dat dit dan geen mensen die "tegen" het eten van vlees zijn, nou ja, behalve als ze het dan zelf moeten eten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |