|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een goede tattoo. Heb alleen nog geen idee wat ik nou echt wil. Maar mijn hoofd zit nu bij de bathory geit. |
|
[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: hmmm lijkt mij een ander topic, liesje [Dit bericht is gewijzigd door GalleryOfSuicide op 28-06-2003 11:06] " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Idd, wat hangt dat wijf nou de m.o.d uit? |
|
Dat vraag ik mij ook af ja " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Ik heb er 1..een vliegende eenhoorn. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: foto..? " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Err..zodra ex wakker is jat ik z'n digi wel ff Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Ik wil graag zo'n zwart gele bmw-schijf op m'n slapen zoals bij een crashtestdummie. Of anders een streepjescode in m'n nek, vind ik wel geinig. mvg wk10 |
|
Je speelt teveel hitman. |
|
Gaat dit topic nu over tattoos in het algemeen of tattoos n.a.v. een afbeelding van een hoes van een metal plaat/ cd? Over het laatste het volgende: Ik heb de afbeelding op de hoes van Dawn of Possession van Immolation op mijn bovenbeen laten zetten. Er zijn meer metals die ik met een tattoo daarvan heb gezien (volgens mij worden de mensen die die tattoos hebben gezet rijker van die plaat dan Immolation zelf ) Er schijnt in het zuiden des lands zelfs iemand te zijn die van iedere Immolation plaat een tattoo laat zetten! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Kan zijn, maar veel mensen hebben daar al in gepost over hun tattoos, en dat kon wel 'ns nuttig zijn voor jou, niet? [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 28-06-2003 11:21] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
De Zyklon Razor is uitermate geschikt voor een tattoo! |
|
quote: Ja! En zoiets modern grafisch (ala avantgardeblackmetalhoezen) lijkt me ook heel origineel. mvg wk10 |
|
Logo van immortal van schouderblad naar schouderblad is ook ongelooflijk trui natuurlijk " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
nee, dan moet je Darkthrone nemen, die zijn Trueer |
|
quote: Of limp bizkit " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Een bandlogo vind ik sowieso niks, wat is de gedachte daarachter? |
|
quote: Jij hebt toch de Odal rune op je arm, of niet? Ik herkende je daaraan namelijk bij Heidevolk |
|
quote: Euh eigelijk niks... Maar als iemand toevallig dat logo harstikke mooi bvind, moetie dat gewoon doen. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Ja GoS: Ja, tuurlijk, als je het een mooi teken vindt, maar persoonlijk vind ik het iets te makkelijk (inhoudsloos?), maar doe gerust wat je zelf wilt. |
|
Hmm..mijn paardje is nou niet bepaald metal.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Issie wel trui..? " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Deze en nog een paar... Als ik van jullie een zakje TIKKELS krijg, bouw ik voor jullie een keigave PIT!!! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |