|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen kratbiertjes, maar speciaal bier. fans? mijn favoriet is Orval. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-07-2003 23:57] |
|
Kwak! |
|
erg goed te doen ook. die nasmaak vooral he, vind je ook niet? |
|
Bulmers Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
duvel gulpener oud bruin jammer dat ik niet meer tegen alcohol kan Je moeder. |
|
duvel wilhet wel goed doen maredsous 10 ook wel malheur 12 ook zeker te doen |
|
Westmalle Tripel of gewoon Palm no text supplied |
|
quote: Waarom eigenlijk niet? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
judas troll ole en nog vele nadere Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
McCaffrey's is wel lekker, maar niet al te veel |
|
Brigand Urthel Barbãr |
|
Judas Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: maar dan wel in de ierse pub van de tap! Heerlijk!!! Alle 3 de roqueforts gaan er trouwens ook wel in! I Find That I Am Not There... |
|
dat speciaal bier heb ik niet echt veel mee een flesje VOS vinnik overigens wel lekker...... en al het bier moet in longnecks met een draaidop... None of us are saints - Albert Fish |
|
Hertog Jan Prestige 13% (volgens mij) en lekkor zoet en donkor "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Chimay Chiney Leffe Grimbergen idd Orval Kanon Gulden Draeck |
|
Ik drink niet echt vak speciaal bier, maar vind het wel lekker La Chouffe Duvel Hertog Jan Meibock (zaaaaalig) Grunn Dreidubbel Heb de andere Grunn bieren nog niet uitgeprobeerd Euh Dat was't wel ongeveer NP: Iron Maiden - The Evil That Men Do For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Geen groot drinker of bierliefhebber pur sang, maar ik wil nog weleens dronken worden op: 1. Leffe blond 2. Leffe bruin (in die volgorde - doet me denken aan een lekker blond wijf neuken en dan lekker te gaan schijten) 3. Westmalle dub&trip (vrij goor bier, maar goed om compleet lazerus van te worden) 4. Gulden Draak (hetzelfde verhaal..) 5. Urquell 6. Koninck Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Chimay Duvel Kanon Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: dan word ik groen en misselijk voor de rest van de dag... niet dronken, gewoon ziek... Je moeder. |
|
DUVEL " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
piraat dilierium tremens orval chimay val dieu en nog veel meer... je moet een keer naar a'dam gaan en dan naar de bier koning... erg goeie winkel... veel soorten bier van over de hele wereld I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:heerschend glas ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: |
|
quote: Helemaal gelijk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |