|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Oenga Boenga |
|
quote: oenga? |
|
Wanneer is in Vera ook al weer ?? |
|
begin februari ofzo? |
|
Ah eens kaarten gaan regelen |
|
Nijmegen Stigma & Nix I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hey leuk, dan ga ik jullie spotten! |
|
Ik laat vanavond verstek gaan. Even pilsen met wat vrienden in de kroeg. Veel plezier tuig! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wat is dat nu voor metal instelling, daar is vast ook bier |
|
quote: Maar geen beschaafd gezelschap. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hier wel dan? |
|
quote: Daar heb je een punt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oke dan spotten wij jou Wij staan waarschijnlijk vooraan I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: reserveren kan nu wel.....ennuhh, camerabeleid? Neuh! |
|
Heb er zin in! Tot vanavond |
|
Het was zeer gaaf gister Alleen beetje jammer dat de avond weer eerder was begonnen. Toen ik om kwart voor 11 arriveerde waren al 3 van de 4 bands geweest terwijl op de website stond dat de eerste band om 21:00 zou starten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
de baroeg was gister vet druk vooral... van de eerste twee bands heb ik niet zo veel gezien, omdat ik in het andere gedeelte stond. dying fetus was heel heftig, stonden ook best strak te spelen moet ik zeggen. hate eternal viel me net als in de 013 een jaar geleden weer tegen. ze hebben live een beetje hetzelfde euvel als nile, namelijk een ontzettende geluidsbrei waarin de nummers bijna niet te herkennen zijn. het zijn individueel wel geweldig goede muzikanten . ook vond ik het drumstel nog al slecht klinken. de bass drum leek meer op een snare, zo hoog klonk dat. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
De bass viel ook weg af en toe bij Hate Eternal. Ik zag em wel trappen maar hoorde geen bass meer uit de boxen komen. Gebeurde geregeld en op een gegeven moment kwam dan weer geleidelijk de bass terug in het geluid. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Omdat Dying Typhus wel een populaire band is komen er veel mensen die afhankelijk zijn van openbaar vervoer enzo. en omdat de Baroeg op een kutlocatie zit (wat ov betreft) zijn ze wat eerder begonnen (denk ik). Tevens moesten alle 14 tot 16 jarigen op tijd naar huis komen van paps en mams. And my marlboro light |
|
quote: Ja, als ze dat dan ook op de site hadden gezet.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ach ja, dit soort dingen maakt de Baroeg de Baroeg toch? And my marlboro light |
|
Baroeg = chaos en dat hoort gewoon bij de Baroeg. Het was tof gister! Don't blush when I rip you open |
|
quote: M'n haar ruikt nu nog steeds naar bier Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: De vloer plakte ook verschrikkelijk thuis... Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |