|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey niet slowchatten daar is het lultopic voor SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: oke bedankt..heb liever niet dat m'n naam voluit op het wereldwijde web staat Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: ik begrijp.....net zoals he who's name should not be mentioned |
|
quote: Ach, de mensen van Vera hebben mij prima geholpen toen ik vrijdag naast mijn eigen bloed en kots voor hun deur op straat lag hoor. En daardoor zal ik zaterdag helaas niet aanwezig zijn, mijn vader vond dat ik beter niet kon gaan. |
|
Nog 2 fucking daagjes. Hoop dat ik meer herinner als in Eindhoven. Want dat was een zatte bedoeling daar. |
|
quote: Bloed gekotst? Of in mekaar getimmerd ofzo? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
oke voor de zekerheid. Nix zei tot vrijdag maar nijmegen is zaterdag, en schaep zei dat hij zaterdag niet kon maar Vera is zondag, toch.......:S |
|
quote: Het is inderdaad op zaterdag.. type foutje.. quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
dat was in een ander topic, het fotografie topic geloof ik, ach ja het is nu iig duidelijk, kan ik gerust gaan slapen zo |
|
quote: Ja Makkelijk te vinden vanaf station? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
als je de bus baan volgt (dus niet bij de eerste brug omhoog, maar met het fietspad mee) is het rechts de brug over (st. anna straat, en dan de eerste links) Het is zo'n 20 minuutjes lopen, maar er rijden ook bussen, kun je het beste uitstappen bij het texaco tankstation, dat is net over de burg. Anders moet je even op www.doornroosje.nl kijken voor een route beschrijving. |
|
quote: Eerst vanuit het station naar het Keizer karelplein lopen. Dan de sint Annastraat inlopen en die uitlopen tot je Doornroosje ziet. Het is vlak bij station Nijmegen- Heyendaal Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: He ik vroeg niet hoe ik moest lopen maar of het makkelijk was Grapje, in ieder geval bedankt I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: dat is om jongeuh, die nieuwe busbaan is er niets voor niets gekomen |
|
quote: Lopen is sportiever Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
|
|
de route vanaf mijn huis staat nieteens aangegeven |
|
quote: Moet je niet aan een Drentse Groninger vragen Een kleine snol zit zo vol. |
|
Vanuit station Heyendaal is het erg makkelijk en 5 min lopen. Je komt aan op spoor 1 (vanuit Nijmegen), vanuit daar naar rechts, ophet eind van de weg, de T-splitsing, naar links en dan is het na een paar 100 meter aan de rechterkant. Ik twijfel nog, zal ik lopen of met het fietsje... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Flauwe vraag, maar zit je toevallig bij het Nijmeegse Shadowlord? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Nee, ik denk dat je Daphne bedoelt, ik woon wel in Nijmegen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ah Nijmegen..de geweldige stad met de Waalkade, de Stadsbrouwerij met het gruwelijk lekkere Helse engel en Nieuw ligt, de Blaue hand..sweet memories Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Dat word me het weekendje wel!Morgen naar berlijn,daar zaterdag optreden,zondag weer weg en dan s'avonds vera en daarna |
|
quote: helemaal waar, maar als je die trein mist (door bijvoorbeeld vertraging van de ns ofzo, niet geheel ondenkbaar) zou ik de bus nemen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |