IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Hate Eternal, Dying Fetus, Deeds of Flesh en Prejudice tour begin 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-02-2004 17:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:24 schreef Borgia II het volgende:
ehmm dude..kan je misschien de volgende keer wat subtieler naar m'n naam en toebehoren informeren? Alvast bedankt

yep, sorry, het ging in een vloek en zucht ik wist niet dat er geheimhouding heerschte

i promise, i'll be more carefull next time

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-02-2004 17:39 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Hey niet slowchatten daar is het lultopic voor

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-02-2004 17:42 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:39 schreef Spirit In Black het volgende:
yep, sorry, het ging in een vloek en zucht ik wist niet dat er geheimhouding heerschte

i promise, i'll be more carefull next time

oke bedankt..heb liever niet dat m'n naam voluit op het wereldwijde web staat

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Spirit In Black
Posted 04-02-2004 17:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:42 schreef Borgia II het volgende:
oke bedankt..heb liever niet dat m'n naam voluit op het wereldwijde web staat

ik begrijp.....net zoals he who's name should not be mentioned

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-02-2004 18:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 16:34 schreef Orion het volgende:
DOOOOOOOD!!! AAN VERA!!!

Ach, de mensen van Vera hebben mij prima geholpen toen ik vrijdag naast mijn eigen bloed en kots voor hun deur op straat lag hoor.

En daardoor zal ik zaterdag helaas niet aanwezig zijn, mijn vader vond dat ik beter niet kon gaan.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 04-02-2004 18:45 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Nog 2 fucking daagjes.
Hoop dat ik meer herinner als in Eindhoven.
Want dat was een zatte bedoeling daar.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-02-2004 18:46 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 4 februari 2004 18:18 schreef Schaep het volgende:
Ach, de mensen van Vera hebben mij prima geholpen toen ik vrijdag naast mijn eigen bloed en kots voor hun deur op straat lag hoor.

En daardoor zal ik zaterdag helaas niet aanwezig zijn, mijn vader vond dat ik beter niet kon gaan.

Bloed gekotst?
Of in mekaar getimmerd ofzo?

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2004 22:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oke voor de zekerheid. Nix zei tot vrijdag maar nijmegen is zaterdag, en schaep zei dat hij zaterdag niet kon maar Vera is zondag, toch.......:S

Nix
Usericon van Nix
Posted 04-02-2004 22:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:07 schreef ghoulliette het volgende:
oke voor de zekerheid. Nix zei tot vrijdag maar nijmegen is zaterdag, en schaep zei dat hij zaterdag niet kon maar Vera is zondag, toch.......:S

Het is inderdaad op zaterdag.. type foutje..

quote:
Op 3 februari 2004 19:44 schreef Nix het volgende:
De laatste foto (zonder flits) vind ik ook mooi. Het heeft wel wat

(*Niet dat de rest niet mooi is heur , Tot zaterdag... *)

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2004 22:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat was in een ander topic, het fotografie topic geloof ik, ach ja het is nu iig duidelijk, kan ik gerust gaan slapen zo

Nix
Usericon van Nix
Posted 04-02-2004 22:36 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:33 schreef ghoulliette het volgende:
dat was in een ander topic, het fotografie topic geloof ik, ach ja het is nu iig duidelijk, kan ik gerust gaan slapen zo

Ja Makkelijk te vinden vanaf station?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2004 22:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als je de bus baan volgt (dus niet bij de eerste brug omhoog, maar met het fietspad mee) is het rechts de brug over (st. anna straat, en dan de eerste links) Het is zo'n 20 minuutjes lopen, maar er rijden ook bussen, kun je het beste uitstappen bij het texaco tankstation, dat is net over de burg.

Anders moet je even op www.doornroosje.nl kijken voor een route beschrijving.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-02-2004 22:39 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:36 schreef Nix het volgende:
Ja Makkelijk te vinden vanaf station?

Eerst vanuit het station naar het Keizer karelplein lopen. Dan de sint Annastraat inlopen en die uitlopen tot je Doornroosje ziet. Het is vlak bij station Nijmegen- Heyendaal

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Nix
Usericon van Nix
Posted 04-02-2004 22:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:38 schreef ghoulliette het volgende:
als je de bus baan volgt (dus niet bij de eerste brug omhoog, maar met het fietspad mee) is het rechts de brug over (st. anna straat, en dan de eerste links) Het is zo'n 20 minuutjes lopen, maar er rijden ook bussen, kun je het beste uitstappen bij het texaco tankstation, dat is net over de burg.

Anders moet je even op www.doornroosje.nl kijken voor een route beschrijving.

He ik vroeg niet hoe ik moest lopen maar of het makkelijk was

Grapje, in ieder geval bedankt

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2004 22:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:39 schreef Borgia II het volgende:
Eerst vanuit het station naar het Keizer karelplein lopen. Dan de sint Annastraat inlopen en die uitlopen tot je Doornroosje ziet. Het is vlak bij station Nijmegen- Heyendaal

dat is om jongeuh, die nieuwe busbaan is er niets voor niets gekomen

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-02-2004 23:02 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:45 schreef ghoulliette het volgende:
dat is om jongeuh, die nieuwe busbaan is er niets voor niets gekomen

Lopen is sportiever

Spirit In Black
Posted 05-02-2004 0:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

http://www.doornroosje.nl/routedownload.jpg

is groot genoeg om het te vinden lijkt me...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-02-2004 9:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de route vanaf mijn huis staat nieteens aangegeven

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-02-2004 11:06 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 3 februari 2004 19:33 schreef ghoulliette het volgende:
Drachten vind van niet, zij hebben er niets op tegen als er in het noorden 2 optredens zijn van de zelfde band. Het is dus alleen andersom een probleem.

Willen de Friesen naar Groningen als het niet nodig is? is dus de vraag.

Moet je niet aan een Drentse Groninger vragen

Een kleine snol zit zo vol.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 05-02-2004 11:56 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Vanuit station Heyendaal is het erg makkelijk en 5 min lopen. Je komt aan op spoor 1 (vanuit Nijmegen), vanuit daar naar rechts, ophet eind van de weg, de T-splitsing, naar links en dan is het na een paar 100 meter aan de rechterkant. Ik twijfel nog, zal ik lopen of met het fietsje...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-02-2004 12:03 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 11:56 schreef DecomposingBitch het volgende:
Vanuit station Heyendaal is het erg makkelijk en 5 min lopen. Je komt aan op spoor 1 (vanuit Nijmegen), vanuit daar naar rechts, ophet eind van de weg, de T-splitsing, naar links en dan is het na een paar 100 meter aan de rechterkant. Ik twijfel nog, zal ik lopen of met het fietsje...

Flauwe vraag, maar zit je toevallig bij het Nijmeegse Shadowlord?

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 05-02-2004 12:38 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Nee, ik denk dat je Daphne bedoelt, ik woon wel in Nijmegen.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-02-2004 12:41 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 12:38 schreef DecomposingBitch het volgende:
Nee, ik denk dat je Daphne bedoelt, ik woon wel in Nijmegen.

Ah Nijmegen..de geweldige stad met de Waalkade, de Stadsbrouwerij met het gruwelijk lekkere Helse engel en Nieuw ligt, de Blaue hand..sweet memories

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 05-02-2004 12:51 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Dat word me het weekendje wel!Morgen naar berlijn,daar zaterdag optreden,zondag weer weg en dan s'avonds vera en daarna

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-02-2004 13:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 11:56 schreef DecomposingBitch het volgende:

helemaal waar, maar als je die trein mist (door bijvoorbeeld vertraging van de ns ofzo, niet geheel ondenkbaar) zou ik de bus nemen.

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com