|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:kan nog erger... Houwitser... |
|
Eisregen, toen was het nog eens leeg. En Bij Nile, toen was het nog fuckin' drukker dan gisteren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dat kan ik me haast niet voorstellen Er waren volgens mij 20 of 30 man bij Ragnarok KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:met Nile kan je het niet vegelijken |
|
quote: Nog leger? Dan krijg je gewoon medelijden met de band die staat te spelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nou ja, het is evengoed teringherrie hoor... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ooit in Atak wel eens een band zien spelen voor het personeel van Atak Ironischer wijze heette die band "Open" HALLO WIJ ZIJN OPEN Nou als je de zaal in kijkt, valt dat te betwijfelen |
|
quote:Nile is alleen geschikt voor de intellectuelen Dying Fetus ook |
|
quote: Grindcore, wat doe je hier nog? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:ehm, mensen bekeren. |
|
quote: Meesterlijke flame |
|
quote:-->> ICQ ? |
|
quote: Van jou geleerd Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:vind er geen pleuris aan. Een kind van 4 kan een betere flame verzinnen dan dit. |
|
Was gezellie gister mensen. Weer nieuwe zmmers ontmoet. Gister gespot Snaack Jane doe Rajacker Iron maiden Grindgore Robbemans Altx Rasputin Kleine mischa banaan Tmdc wordfuhrer Metaljan Zenial En Dunne_hein ook ergens gespot geloof ik Voorstel zo'n privefeestje met bandjes moeten we vaker doen, alleen moet ik niet veel drinken, aangezien ik dan veel praat [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 11-01-2004 1:15] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Nog meer ZMers shit |
|
quote: Meer dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:zou het niet weten... Ik ben veel namen vergeten... |
|
quote:17 april |
|
quote: In Enschede? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
voor jou wel |
|
quote:Baroeg |
|
quote: Wat is er dan? Mis ik weer eens iets? Mag ik het niet weten? Geezzz heb ik iedereen hier nu ook al bang gemaakt....? Ik dacht dat je het zm meeting gebeuren bedoelde... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Hahaha, later als je groot bent, kom je er wel achter |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |