|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja klopt maar ik doelde meer vanuit mn vriendin, beter te doen namelijk qua afstand dan zwolle - groningen of zwolle nijmegen. Je moeder. |
|
yeah, bijna 9 januari |
|
Is het nog mogelijk om na afloop met het openbaar vervoer terug te komen vanuit Nijmegen naar Arnhem?? En weet iemand misschien ongeveer wat het kost met een taxi van "Doornroosje" naar Arnhem Centrum te komen?? Heb waarschijnlijk een slaapplek in Arnhem. |
|
quote:geen idee. |
|
quote: Bedankt. |
|
vraagje Rotting christ is ook op tour weet iemand met welke bands: ze spelen namelijk eind januari in sneek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:niet met deze package. Staat het niet op de site zelf? |
|
nee helemaal niks Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:hmz, more to be confirmed soon... nopes, can't help |
|
This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-01-2004 20:13] |
|
|
ja ik kom ook de 7e, zit gvd net midden in m'n hertentamen week. Maar op zaterdag moet het wel te doen zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik wil heel graag naar effenaar de donderdag maar weet niet of het door zal gaan voor mij aangezien degene met wie ik ging niet meer kan gaan |
|
quote: Heh, dat "probleem" heb jij wel vaker he? |
|
ze laten me weer in de steek altijd fijn om betrouwbare vrienden te hebben die afspraken nakomen enzo [Dit bericht is gewijzigd door Butcher of the Soul op 06-01-2004 21:04] |
|
quote:ga jij trouwens? |
|
quote: Ik weet het nog niet zeker. Mits er nog kaartjes zijn kan ik bij wijze van spreken bij aanvang nog gaan want ik woon amper 8 min. fietsen er vandaan. Vrijdag ga ik namelijk ook naar de Pazzop in Bladel. Heb de laatste maanden wel vaker dat ik 2 of meer gigs per week heb, verwende fucker dat ik ben |
|
|
zaterdag de 7e is een prima datum |
|
geef mij maar de 9de |
|
Effe weer quoten: HATE ETERNAL, DYING FETUS, DEEDS OF FLESH, PREJUDICE 08.01. NL EINDHOVEN - EFFENAAR 09.01. NL ROTTERDAM - BAROEG (...) 06.02. BL VOSSELAAR - BIEBOB 07.02. NL NIJMEGEN - DORNROOSJE 08.02. NL GRONINGEN - VERA |
|
Ik zit al vanaf april op deze concerten te wachten, finally!!! [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 06-01-2004 21:32] |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |