IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Hate Eternal, Dying Fetus, Deeds of Flesh en Prejudice tour begin 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-01-2004 21:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 januari 2004 21:29 schreef Jenje het volgende:
Hahaha, later als je groot bent, kom je er wel achter

Nou wat is er dan?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-01-2004 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 21:30 schreef zillah-morte het volgende:
Nou wat is er dan?
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag!

zillah-morte
Posted 10-01-2004 21:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 januari 2004 21:31 schreef Jenje het volgende:
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag!

Nou>? (we mogen niet slowchatten, daar staan wij namelijk om bekend.... )

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-01-2004 21:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 21:34 schreef zillah-morte het volgende:
Nou>? (we mogen niet slowchatten, daar staan wij namelijk om bekend.... )
Ik zal het je vertellen tijdens repetitie

zillah-morte
Posted 10-01-2004 21:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 januari 2004 21:34 schreef Jenje het volgende:
Ik zal het je vertellen tijdens repetitie

Nee doe nu maar...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-01-2004 21:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 21:37 schreef zillah-morte het volgende:
Nee doe nu maar...
nee

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 11-01-2004 2:31 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Niemand mij gespot??

Prejudice was wel leuk. Niet bijzonde rmaar ze hadden hun goede momenten . Deeds of flesh was heel goed. Geen bullshit, maar gewoon metal . Dying Fetus was voor mij echt de band van de avond! Goed gespeeld en ze deden emt het publiek mee. Heb naderhand nog met die zanger staan lullen en was echt gezellig. Ook kende ik nog die security-gast van vorig jaar toen Nile speelde. Hebben we een poster van gekregen van de avond .
Hate eternal....jammer. Het was veel te chaotisch. Ik herkende 3 nummers. Je moest echt je best doen om iets te herkennen . Maar ook dat kon niet want er waren teveel gasten aan het kutten. Alleen maar mensen lastig vallen, ruzie zoeken in de pit. Echt zwaar klote. Halverwege heb ik mijn plaatsje vooraan afgestaan aan iemand anders. Jammer maar helas.

Al met al een top-avond gehad, en het was die 12 euro zeker waar!

Voor ze ZM'ers. Hate Eternal-shirt, was veel langer dan de meeste. Stond links vooraan.

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 11-01-2004 14:01 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 20:54 schreef zillah-morte het volgende:
Was gezellie gister mensen.
Weer nieuwe zmmers ontmoet.

Gister gespot

Snaack
Jane doe
Rajacker
Iron maiden
Grindgore
Robbemans
Altx
Rasputin
Kleine mischa banaan
Tmdc wordfuhrer
Metaljan
Zenial

En Dunne_hein ook ergens gespot geloof ik

Voorstel zo'n privefeestje met bandjes moeten we vaker doen, alleen moet ik niet veel drinken, aangezien ik dan veel praat

Ach, je praat wel gezellig hoor... *GRIN*

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

zillah-morte
Posted 11-01-2004 14:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 januari 2004 14:01 schreef Iron Maiden het volgende:
Ach, je praat wel gezellig hoor... *GRIN*

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 11-01-2004 14:09 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 11 januari 2004 14:04 schreef zillah-morte het volgende:

Was jij die zeer enthousiaste dame die een hele tijd de pit domineerde door iedereen weg te slingeren end at de gasten niet wisten wat ze er mee aan moesten?

zillah-morte
Posted 11-01-2004 14:11 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 januari 2004 14:09 schreef Possessedpacman het volgende:
Was jij die zeer enthousiaste dame die een hele tijd de pit domineerde door iedereen weg te slingeren end at de gasten niet wisten wat ze er mee aan moesten?

Ja dat idd eens best kunnen

Was ze blond of rood?

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 11-01-2004 14:14]

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 11-01-2004 17:06 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 11 januari 2004 14:11 schreef zillah-morte het volgende:
Ja dat idd eens best kunnen

Was ze blond of rood?
Blond en redelijk klein. Het was echt mooi aangezicht dat zo´n klein vrouwtje boven aan de hieriargie stond!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-01-2004 18:32 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Eerste twee bands vond ik niet veel aan. Dying Fetus was erg tof en Hate Eternal ook wel leuk. Maar het leukste van Hate Eternal was wel de pit. Erg leuk om te staan kijken hoe mensen op hun bek gaan hehehehe... ging er vrij bruut aan toe

Oh en nog een hele zwik ZM'ers gezien, maar van bijna iedereen weer de naam vergeten. Wel nog twee mensen van mn eigen forum gezien

Zenial

zillah-morte
Posted 11-01-2004 22:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 januari 2004 17:06 schreef Possessedpacman het volgende:
Blond en redelijk klein. Het was echt mooi aangezicht dat zo´n klein vrouwtje boven aan de hieriargie stond!

Nee was ik dan niet, maar ik weet wie je bedoeld. Ik stond daar wel in den buurt namelijk, af en toe lanceerde ik ze ook....

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-01-2004 22:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 18:32 schreef Zenial het volgende:
Eerste twee bands vond ik niet veel aan. Dying Fetus was erg tof en Hate Eternal ook wel leuk. Maar het leukste van Hate Eternal was wel de pit. Erg leuk om te staan kijken hoe mensen op hun bek gaan hehehehe... ging er vrij bruut aan toe

Oh en nog een hele zwik ZM'ers gezien, maar van bijna iedereen weer de naam vergeten. Wel nog twee mensen van mn eigen forum gezien

Damn... ik geloof dat ik je weer wel gezien heb... maar dus weer niet gesproken...

Als het goed is, stond je tegenover de bar toen ik je voorbij rende richting Deeds of Flesh... en daarna heb ik je helemaal niet meer gezien...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 11-01-2004 22:39 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 22:38 schreef altx het volgende:
Damn... ik geloof dat ik je weer wel gezien heb... maar dus weer niet gesproken...

Als het goed is, stond je tegenover de bar toen ik je voorbij rende richting Deeds of Flesh... en daarna heb ik je helemaal niet meer gezien...

Nee, daarna zat ze in een donker hoekje uit een in mekaar gedeukt blikje bacardi te drinken

altx
Usericon van altx
Posted 11-01-2004 22:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 22:39 schreef Iron Maiden het volgende:
Nee, daarna zat ze in een donker hoekje uit een in mekaar gedeukt blikje bacardi te drinken

Ze? Laat Zenial het maar niet horen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 11-01-2004 22:53 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 22:51 schreef altx het volgende:
Ze? Laat Zenial het maar niet horen...

Oeps.. laat maar... ik dacht dat jij op Zillah Morte reageerde... *schaam*

[Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 11-01-2004 22:54]

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-01-2004 22:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 januari 2004 22:39 schreef Iron Maiden het volgende:

Euhm hij had het over mij. Of had je bij het voorstellen helemaal niet naar mijn gezicht gekeken?

Zenial

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 11-01-2004 22:54 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 22:53 schreef Zenial het volgende:
Euhm hij had het over mij. Of had je bij het voorstellen helemaal niet naar mijn gezicht gekeken?

Ik werd afgeleid door je vlechtjes

altx
Usericon van altx
Posted 11-01-2004 22:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 22:53 schreef Zenial het volgende:

Eigenlijk wel bizar dat ik je nog nooit gesproken heb... Ik studeer gvd aan dezelfde faculteit als jij, maar ik heb je nog nooit gesproken... 'k moet wel erbij vermelden dat ik de laatste 2 jaar nauwelijks in Delft ben geweest door stage en zelfstudie maar toch...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-01-2004 23:05 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 januari 2004 22:56 schreef altx het volgende:
Eigenlijk wel bizar dat ik je nog nooit gesproken heb... Ik studeer gvd aan dezelfde faculteit als jij, maar ik heb je nog nooit gesproken... 'k moet wel erbij vermelden dat ik de laatste 2 jaar nauwelijks in Delft ben geweest door stage en zelfstudie maar toch...

Hehehehe en ik heb jou nog nooit gezien! Of niet herkend, kan ook
Doe volgende keer toch maar aanspreken dan, ook al moet je er drie stappen voor doen

Zenial

altx
Usericon van altx
Posted 11-01-2004 23:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 23:05 schreef Zenial het volgende:
Hehehehe en ik heb jou nog nooit gezien! Of niet herkend, kan ook
Doe volgende keer toch maar aanspreken dan, ook al moet je er drie stappen voor doen

Tsja, ik heb je alleen gezien toen ik haast had en naar Deeds of Flesh aan het rennen was... Op dat moment had ik ook zoiets van "die zie ik dadelijk ook nog wel", maar om de een of andere reden heb ik je daarna niet meer gezien... maar het was ook zo f***ing druk... Volgende keer mag het weer een tikkeltje minder wat mij betreft... Kan ik tenminste ff praten met alle ZM'ers die ik zie...
(Ik heb namelijk Rajackar en Iron Maiden ook nog wel ff gezien, maar ook niet gesproken, en ik geloof dat JaneDoe er ook was - tenminste dat heb ik in dit topic gelezen geloof ik - maar die heb ik niet eens gezien, zo druk was 't...)

edit: Sorry, Rajackar, schrijf ik je nickname verkeerd...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 11-01-2004 23:28]

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 11-01-2004 23:19 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 23:18 schreef altx het volgende:
(Ik heb namelijk Rajacker en Iron Maiden ook nog wel ff gezien, maar ook niet gesproken, en ik geloof dat JaneDoe er ook was - tenminste dat heb ik in dit topic gelezen geloof ik - maar die heb ik niet eens gezien, zo druk was 't...)

Ik heb jou ook uit m'n ooghoek voorbij zien schieten... mja, daar bleef het ook een beetje bij
*** edit *** en het kan idd heel goed JaneDoe geweest zijn *** edit ***

[Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 11-01-2004 23:20]

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 11-01-2004 23:24 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 11 januari 2004 22:34 schreef zillah-morte het volgende:
Nee was ik dan niet, maar ik weet wie je bedoeld. Ik stond daar wel in den buurt namelijk, af en toe lanceerde ik ze ook....
Ikke ook. Stond linksvooraan, 2 meter lang, Haar tot mijn schouders.... Niet gezien?

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com