|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag! |
|
quote: Nou>? (we mogen niet slowchatten, daar staan wij namelijk om bekend.... ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ik zal het je vertellen tijdens repetitie |
|
quote: Nee doe nu maar... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:nee |
|
Niemand mij gespot?? Prejudice was wel leuk. Niet bijzonde rmaar ze hadden hun goede momenten . Deeds of flesh was heel goed. Geen bullshit, maar gewoon metal . Dying Fetus was voor mij echt de band van de avond! Goed gespeeld en ze deden emt het publiek mee. Heb naderhand nog met die zanger staan lullen en was echt gezellig. Ook kende ik nog die security-gast van vorig jaar toen Nile speelde. Hebben we een poster van gekregen van de avond . Hate eternal....jammer. Het was veel te chaotisch. Ik herkende 3 nummers. Je moest echt je best doen om iets te herkennen . Maar ook dat kon niet want er waren teveel gasten aan het kutten. Alleen maar mensen lastig vallen, ruzie zoeken in de pit. Echt zwaar klote. Halverwege heb ik mijn plaatsje vooraan afgestaan aan iemand anders. Jammer maar helas. Al met al een top-avond gehad, en het was die 12 euro zeker waar! Voor ze ZM'ers. Hate Eternal-shirt, was veel langer dan de meeste. Stond links vooraan. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ach, je praat wel gezellig hoor... *GRIN* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Was jij die zeer enthousiaste dame die een hele tijd de pit domineerde door iedereen weg te slingeren end at de gasten niet wisten wat ze er mee aan moesten? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ja dat idd eens best kunnen Was ze blond of rood? [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 11-01-2004 14:14] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Blond en redelijk klein. Het was echt mooi aangezicht dat zo´n klein vrouwtje boven aan de hieriargie stond! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Eerste twee bands vond ik niet veel aan. Dying Fetus was erg tof en Hate Eternal ook wel leuk. Maar het leukste van Hate Eternal was wel de pit. Erg leuk om te staan kijken hoe mensen op hun bek gaan hehehehe... ging er vrij bruut aan toe Oh en nog een hele zwik ZM'ers gezien, maar van bijna iedereen weer de naam vergeten. Wel nog twee mensen van mn eigen forum gezien Zenial |
|
quote: Nee was ik dan niet, maar ik weet wie je bedoeld. Ik stond daar wel in den buurt namelijk, af en toe lanceerde ik ze ook.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Damn... ik geloof dat ik je weer wel gezien heb... maar dus weer niet gesproken... Als het goed is, stond je tegenover de bar toen ik je voorbij rende richting Deeds of Flesh... en daarna heb ik je helemaal niet meer gezien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, daarna zat ze in een donker hoekje uit een in mekaar gedeukt blikje bacardi te drinken Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ze? Laat Zenial het maar niet horen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oeps.. laat maar... ik dacht dat jij op Zillah Morte reageerde... *schaam* [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 11-01-2004 22:54] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Euhm hij had het over mij. Of had je bij het voorstellen helemaal niet naar mijn gezicht gekeken? Zenial |
|
quote: Ik werd afgeleid door je vlechtjes Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Eigenlijk wel bizar dat ik je nog nooit gesproken heb... Ik studeer gvd aan dezelfde faculteit als jij, maar ik heb je nog nooit gesproken... 'k moet wel erbij vermelden dat ik de laatste 2 jaar nauwelijks in Delft ben geweest door stage en zelfstudie maar toch... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hehehehe en ik heb jou nog nooit gezien! Of niet herkend, kan ook Doe volgende keer toch maar aanspreken dan, ook al moet je er drie stappen voor doen Zenial |
|
quote: Tsja, ik heb je alleen gezien toen ik haast had en naar Deeds of Flesh aan het rennen was... Op dat moment had ik ook zoiets van "die zie ik dadelijk ook nog wel", maar om de een of andere reden heb ik je daarna niet meer gezien... maar het was ook zo f***ing druk... Volgende keer mag het weer een tikkeltje minder wat mij betreft... Kan ik tenminste ff praten met alle ZM'ers die ik zie... (Ik heb namelijk Rajackar en Iron Maiden ook nog wel ff gezien, maar ook niet gesproken, en ik geloof dat JaneDoe er ook was - tenminste dat heb ik in dit topic gelezen geloof ik - maar die heb ik niet eens gezien, zo druk was 't...) edit: Sorry, Rajackar, schrijf ik je nickname verkeerd... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 11-01-2004 23:28] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb jou ook uit m'n ooghoek voorbij zien schieten... mja, daar bleef het ook een beetje bij *** edit *** en het kan idd heel goed JaneDoe geweest zijn *** edit *** [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 11-01-2004 23:20] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Ikke ook. Stond linksvooraan, 2 meter lang, Haar tot mijn schouders.... Niet gezien? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |