|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:kleine beetje golvend bruin.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
LOL |
|
quote: Good for you |
|
Hahahahahahaha jammer, zou wel lollig geweest zijn Zenial |
|
als ik subtiel zijn adres had kunnen ontfrustelen en we 200 euro bij elkaar zouden leggen hadden we eventueel een boze Joegoslaaf op hem af kunnen sturen die zijn knieschijven had kunnen verpulveren ofzo |
|
quote: Heb ik weer wat gemist? Wat heeft-ie dan misdaan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: vóór!! |
|
quote: PP niets, maar een of andere homo van 2 meter lang met kleffe zwarte krulletjes op schouderlengte was bijzonder onsportief aan het "pitten" tijdens Hate Eternal.. Was nog bijna matten zelfs nadat hij Raj tegen zijn nier en vervolgens slaap mepte.. |
|
quote: gezellig figuur ja. Had idd niet veel gescheeld. |
|
quote: Alcohol neemt de remmingen weg heh |
|
Gezellig.... niets van gemerkt eigenlijk. Ik was mij toen waarschijnlijk aan het verschuilen achter Zillah I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Gelukkig dan dat ik nog nuchter was Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: idd ja |
|
quote: LOL Anders had 1 bepaald iemand op dit forum nu een gebroken kaak en een gescheurde zak gehad zeker |
|
over zwarte krulletjes gesproken. Iemand een kleine lang zwart harige krullende kerel gezien? Stond vooraan? Die dude viel een vriendin van mij lastig. zijnhanden op plaatsen waar ze neit horen! Die is er ook uitgezet aangezien meerdere last hadden. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ook dat... maar ik had het eerder over iemand anders die waarschijnlijk een iemand in mekaar gebeukt had Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Ik ken een van die security mensen en die is er ook uitgezet. [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 11-01-2004 23:53] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: over welke iemanden gaat het nu? [it's so confusing!!!] @PP: ik heb die gast niet gezien.. |
|
quote: Het gaat over die iemand die Raj een knal verkocht had en over Raj zelf Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Dan gaat het over de iemanden die ik in gedachten had Ik had daar zelfs ook graag aan meegeholpen maar kon me nog net inhouden.. |
|
quote:dat dezelfde die mij ook een elleboog op me kaak gaf die dude richte echt gewoon op het gezicht Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Goed.. Volgende als we hem in de Baroeg zien weten we wat we moeten doen |
|
quote: Die ja Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Stond ie midden tegen het podium? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |