|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wij hebben een stukje plakkerige vloer meegenomen naar huis. Mijn schoenen stonden aan de grond geplakt Echt goor! Don't blush when I rip you open |
|
Ah, Raj is ook uit zijn coma ontwaakt. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Nu al? Don't blush when I rip you open |
|
Ja, het valt me ook alles mee. Hoe ist eigenlijk met Snaack? Ik zag dat hij vandaag nog moest oefenen.... En dat na gisteravond Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Snaack en ik werden om 9 uur wakker! Dus hij zit nu fris achter de drumkit! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ik had al moeite om wakker te worden om 12:30 Maar goed, ik gaat nu ff soep voor pa maken en dan zien wij jullie vanavond weer. PS er wordt vanavond niet met bier gegooid in mijn huis!!! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Baai! tot vanavond! Don't blush when I rip you open |
|
HET WAS FUCKING HEEERSCH GISTER!!! |
|
Wow, ik ben gister ook in de baroeg geweest! Wat een concert! Echt fantastisch! De 1e band vond ik leuk, goede drumpartijen. 2e band vond ik niet zo goed, erg slecht geluid, vooral van het drumstel (snare en bass waren niet te horen) Dying fetus, heel gaaf, je kon de nr's goed herkennen. Hate eternal: met geen woorden te beschrijven. Rutan op gitaar: die kan echt goed spelen zeg, de solo's waren fenominaal. En derek roddy op drums; zoiets heb ik nog nooit gezien. Ziekelijk snel en ongelofelijk strak, en veel variatie. De geluid van de double-bass viel wel erg vaak uit, zeker een stuk of 10 keer. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote:heb ik jou gezien gister? |
|
Het was erg goed gisteravond. We kwamen binnen toen Deeds of Flesh bezig was. Ken ze helemaal niet, maar klonk erg goed. Dying Fetus vond ik echt super! Hadden trouwens ook een zeer goed geluid. Hate Eternal kon me niet echt boeien; was alleen maar snel. Ik heb ook nog wat mensen van hier gesproken en/of gezien: -Snaack -Iron Maiden -Dunne-Hein -Zillah-morte -grindcore -Rajacker -Robbemans [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-01-2004 20:08] |
|
Geen id, waar stond je dan? Ik stond helemaal rechts, vooraan tegen die box. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote:ikke ook man! Ik was die bruine gast vooraan bij de zanger/gitarist te bangen |
|
quote: Die opknapbeurt zit er waarschijnlijk niet in aangezien de gemeente er niks aan wil doen omdat het pand zo goed als afgeschreven is. Het is wel zo dat het bestuur van Baroeg inmiddels aan het rondkijken is naar een eventuele andere locatie. Als baroeg wil doorgaan zal dat van belang zijn verder moet de gemeente eindelijk eens doorhebben dat er in R'dam meer is dan Nighttown en waterfront. Verder was het gisteren vet druk, 372 bezoekers, en het geluid was matig (eigen geluidsman mee op tour he). |
|
quote:Daar ben ik mee eens. Maar het verleden heeft uitgewezen dat zaken die gespecialeerd zijn in de metal dat ze het niet lang zullen uithouden zonder het enigszind toelaten van mainstream muziek |
|
Ook goedemorgen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:MOGGUH, gister lag ik met een piep in m,n oren |
|
quote: Nou ja.. fris... Mijn kop bonkte nog aardig Ik heb trouwens meer blauwe plekken dan ik verwacht had.. Alcohol verhoogt de pijngrens heh Was tof gister, Prejudice leek me erg tof, jammer dat het geluid zo slecht was dat ik de intrumenten niet van elkaar kon onderscheiden. Nog maar eens iets van luisteren!! Deeds of Flesh vond ik saaaaaaaai.. Achtergrond + bierdrink muziek. Dying Fetus vond ik erg tof, alleen moest de drummer wel opwarmen.. Hij vertraagde het 1ste kwartier van het concert behoorlijk als hij van blast op DB over moest schakelen. Verder heb ik me tijdens dit concert bont en blauw gebeukt in de pit, voor zover mijn belabberde conditie dat toeliet Hate Eternal vond ik tegenvallen, heerschende muzikanten, maar live komt het gewoon niet uit de verf ofzo.. Ook denk ik dat het inzetten van een 2e gitarist niet verkeerd zou zijn. Maar, mijn god, wat een genot om mr Roddy te zien drummen!! Argh!! Wat snel, strak, tempovast, smaakvol [en nog meer superlatieven] Toffe avond!!! |
|
quote:aan het soliciteren voor sportjournalist? |
|
quote: Huh? |
|
quote:hahahahaha, just joking |
|
quote: Wat is de grap dan? |
|
quote: Nog niet nuchter dusch?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:niet erg snel van begrip, nee... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |