![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
*kuch* quote: Wie is hier niet wakker? ![]() ![]() |
|
quote: Wat een zelfkennis ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
|
LOL @ snaack ![]() |
|
quote: Voor zover ik weet staat het oude pand van De Blokhut nog steeds leeg. Dat pand is ook van de gemeente. *** duikt weg voor de zekerheid *** ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
de Blokhut is inmiddels een opvangcentrum voor vrouwen van het leger des heils. ![]() |
|
Hmm dan had Iron Maiden dat toch moeten weten ![]() ![]() |
|
quote: Fuck he ![]() En dat is dan gebeurd met mijn jeugd-stamkroeg ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
Damn, wat kunnen jullie slap ouwehoeren als jullie dronken zijn ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
|
quote: Hee, laat mij erbuiten, ik was nuchterderder dan jij ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Was je dronken van de Fanta ![]() ![]() |
|
quote: goed he? ![]() Dat is een ability ![]() ![]() |
|
quote: In jouw geval moet dat wel aangeboren talent zijn dan ![]() ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Dat zou best kunnen maar dat is dan pas rond mijn 7e naar boven gekomen ![]() ![]() |
|
quote: Haha, idd. Maar de volgende keer ga ik er weer flink tegenaan want dit was weer niets (buiten jij dan ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Kwam je voor die tijd dan niet verder dan 'pappa' en 'mamma'? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:nee, verneukt door de kracht van de optredens. heb er nog steeds last van! ![]() |
|
quote: nee, voor die leeftijd zoop ik niet zo héél erg veel ![]() ![]() |
|
quote: Ik vond het toch wel prettig eens een nuchtere medestander te hebben. Maar ik zal me wel vast voorbereiden op het feit dat ik straks weer de enige ben ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: jij bent ook niet zoveel gewend of wel? ![]() |
|
Hallo, dit is een topic over Hate Eternal, Dying Fetus, Deeds of Flesh en Prejudice tour begin 2004! Niet over bier! ![]() |
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |