|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Neuh, ik ga niet. Vanavond nog veel te doen en morgen genoeg metal en booze in de Pazzop om in te halen |
|
quote: Ik snap de opmerking die Grafdelver maakt wel degelijk (hij is trouwens de programmeur nu Veerkamp ziek is). Het geluid is de laatste tijd stukken beter geworden wat met name te maken heeft met een geluidsman die het wel door heeft. In het verleden was dat inderdaad minder en we hebben inmiddels al diverse geluidsmensen gehad. Probleem bij Baroeg is niet de apparatuur of de backline van de band, maar het gebouw. Door de rottige akoestiek is het lastig een goed geluid neer te zetten. Het gebouw is dus ook niet als concertzaal gebouwd. Verder kan het een voordeel zijn als de band een eigen geluidsman bij zich heeft, zeker als het een geluidsman is die op veel tours mee gaat en al vaker in Baroeg is geweest. Ik heb het al vaak genoeg meegemaakt dat een geluidsman van een band het geluid juist wist te verneuken omdat hij geen kennis van de zaal en de PA had. Verder kan je zeiken ove Baroeg wat je wilt maar voorlopig zorgen wij ervoor dat er nog steeds metal te zien is in R'dam. |
|
quote: Daar ben ik jullie in ieder geval heel erg dankbaar voor! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Als de Baroeg zo kut is, dan ga je de bands toch ergens anders zien.......bla bla bla etc. |
|
Tijd voor een lijstje! -Possessedpacman Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
nee. de reservingen voor doornroosje zijn nog niet open. Hebben ze daar trouwens een anticamera beleid? |
|
quote: T'is misschien handig om erbij te zetten waar je gaat en dus wanneer + 7 februari - 0Tolerence "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zo.. en weer thuis.. Prejudice eerste paar nummers gemist. Wat ik wel ervan zag boeide niet (geen bassist is best ruk..). Deeds of Flesh was prima. Dying Fetus was de band van de avond. Perfect geluid en een loeistrakke set. Hate Eternal had een boutgeluid (ik herkende welgeteld 2 nummers) en viel derhalve zwaar tegen.. foto's volgen.. O ja.. En er was |
|
Goed binnengekomen, Judge? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Yup. Zonder probleem |
|
quote: Idem. En het geluid van Hate Eternal was echt vele malen beter dan vorig jaar in de 013! Hate Eternal heerschte Dying Fetus er een flink eind uit! |
|
NOu dan zullen we wel zien vanavond wat het wordt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hate eternal had een boutgeluid. Verder kwamen ze qua uitstraling nog niet eens in de buurt van Dying Fetus. Band van de avond was duidelijk Dying Fetus. Verder was een een leuke avond met veel . Ja, zo mogen meer concertjes zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 09-01-2004 13:19] |
|
Ik vond Dying Fetus ook vele malen beter. Goed geluid en superstrak. Hate Eternal was idd beter dan die keer dat ik ze had gezien, maar het kan nog beter. Kortom Dying Fetus was dé band van de avond. |
|
quote: Jij snapt het, Pim! Het stoorde mij gewoon nogal dat mensen zonder enige kennis van zaken dingen gaan lopen roepen. Uiteraard doen wij onze uiterste best om ondanks de slechte akoestiek toch een acceptabel geluid neer te zetten. De laatste tijd lukt dat zeer redelijk. Ik ben niet de enige die dat vindt, het gros van de bezoekers is dat met mij eens. Oh ja... nog 1 ding... als het geluid te hard is, ligt dat vaak aan de band zelf. Gitaristen willen zichzelf graag goed horen (op zich begrijpelijk) en zetten hun versterker op het podium dan harder. Daar kan een geluidsman weinig aan doen wanneer hij achter zijn tafel staat. Voor degenen die vanavond komen: have fun! |
|
quote:Helemaal waar. Echter snapt driekwart van die oerlewappers niet dat als ze hun speakercabinet zijwaards plaatsen ze niet zoveel decibellen de zaal in jagen en zichzelf vaak nog een stuk beter horen ook.. Is meteen voor de geluidsman van dienst een stuk makkelijker de zaak strak te krijgen.. |
|
quote: Dat was in de 013 ook al, hate eternal kwam maar moeizaam uit de verf. Zeer chaotisch in het geluid. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zou het dan toch aan de BC Ruis-planken van Rutan en Anderson liggen? Derek Roddy (edit: GVD, ik haal die lui altijd door elkaar..) zat overigens wel een partij fenomenaal te drummen.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 09-01-2004 15:31] |
|
quote: Geluid was niet perfect, granted, maar ook niet "bout" hoor. Prejudice, DIE hadden 'bout'geluid ja. En dat geluid was vergelijkbaar met het geluid wat Hate Eternal vorig jaar met X-Mass in de 013 had. Ik herkende de meeste nummers wel, en de "brand new song" kon ik ook moeiteloos volgen. Dying Fetus is voor mij ook zo'n band die hier en daar een leuk riffje heeft, maar waar het daar ook wel ver ophoudt eigenlijk. En Deeds of Flesh klinkt vooral enorm "vriendelijk" in mijn oren. Ze beuken totaal niet door! |
|
dying fetus heerst man, en deeds of flesh is verre van vriendelijk. Vooral het ouwe spul is rauw als wat. Zoals Unbreeding the Antropophagi en hun eerste, Trading pieces. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Anderson is toch aan het afkicken? Volgens mij was dit Randy Piro. [edit] Ik ben verder nauwelijks bekend met de oudere cd's van Deeds of Flesh, maar "Reduced to Ashes" en dit optreden overtuigen me niet. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 09-01-2004 16:33] |
|
deeds of flesh en dying fetus waren lekker strak was zeker gaaf |
|
quote: Ik zal er vanavond over oordelen (mits hij dan achter de tafel staat natuurlijk ) quote: Een aantal concerten is hierdoor toch wel aardig verpest voor mij.. quote: Dat ben ik helemaal met je eens; Zie ook mijn eerdere opmerkingen over de indeling van het pand e.d. quote: Ook hier heb je gelijk; de "huis"-geluidsman kent als het goed is als geen ander de akoustiek van de zaal en zijn apparatuur. De eigen geluidstechnici van bands zijn natuurlijk verre van heilig; er zijn vast veel lompe Harrie's die "hard met veel bas" willen ofzo & Een echte pro zou imho dan ook tijdens de soundcheck de huis-geluidstechnicus moeten assisteren, hij weet immers als geen ander hoe de band wil klinken; de huis technicus weet hoe hij dat dáár voor elkaar kan krijgen. De eigen geluidstechnicus doet vervolgens de podiummix voor de band. Maar ja.. Das in een ideale situatie natuurlijk.. quote: Ik word giftig als iemand (blijkbaar de programmeur) tegen mij zegt dat ik niet "zo dom moet zeiken" terwijl ik imho zeker niet ongefundeerd zit te zaniken.. Tuurlijk heb ik dankzij de Baroeg veel toffe metalbands IN DE BUURT kunnen zien MAAR een aanzienlijk aantal concerten was amper te volgens door het slechte geluid én de Baroeg is niet de enige metaltent in ZH.. [utopiemodus]Het zou leuk zijn als de Baroeg eens een verbouwing/ opknapbeurt krijgt[/utopiemodus] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-01-2004 17:02] |
|
Ik zeg OENGA BOENGA en het gaat heerschen vanavond |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |