|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hmz, jawel. Alleen m,n rug wil niet meewerken |
|
quote:je had gister alle kans voor! Homo's genoeg! |
|
quote: Nee nee, bij dit optreden rijdt Raj, dus ken ik me onder de tap verscharen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Joh! ik had helemaal niet door dat jij vrienden had meegenomen. |
|
quote: Jawel, hij heeft ze ALLEMAAL nog een rondje gegeven Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: |
|
quote: netjes! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ai ai ai I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Echt goed geregeld Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:is dat het geluid als je van achteren genomen wordt? |
|
quote: Begrijp je hem wel? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: nee, dat is het geluid van iemand die iemand anders uitlacht. Alleen altijd weer jammer als de betreffende persoon het niet doorheeft als ie in de zeik gezet wordt |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 10-01-2004 17:21] |
|
Review Effenaar: http://www.zwaremetalen.com/recensie/2101.html |
|
quote:goeie Judge! Maar ga je stoppen? |
|
Het was wel weer tof in de Baroeg. Prejudice vond ik zelf heel goed (wat ik ervan gezien heb, want ik was "pas" om half 9 bij de Baroeg). Deeds of Flesh vond ik wel aardig, maar niet veel meer dan dat, en Dying Fetus vond ik weer erg goed. Hate Eternal is voor mij persoonlijk iets te veel van het goede, dus daar doe ik maar geen uitspraak over. Ik heb nog een zooi ZM'ers gezien (ff denken hoor): Kleine Micha Banaan, Rasputin, Grindcore, Dunne_Hein, Zillah-Morte, Robbemans en Snaack (ff in het voorbijgaan nog de hand kunnen schudden toen jullie bij Deeds of Flesh wegliepen). Verder nog wel wat ZM'ers gespot, maar altijd net te ver buiten mijn bereik om ff aan te spreken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik dacht aan je altxje toen ik gisteren iets te veel aan het zuipen was en een pijltje aan het gooien was. Zo te horen was het een leuk feetsje dusch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb gezien(excuses voor de mensen waarvan ik de naam ben vergeten) Snaack Jane Doe Zillah Morte AltX Robbemans(beetje aan m,n sik trekken) Rajacker Kleine Micha Banaan(krijg zelf de Dying Typhus ) Rasputin |
|
quote: Waarom associeer je een dartpijtje in 's hemelsnaam met mij??? Of moet je gewoon altijd aan me denken... Maar het was idd wel een leuk feestje. Het was alleen wel heel erg druk. Eigenlijk iets *te* druk voor comfort... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Altijd! quote: Ja dat vind ik ook altijd klote. Vroeger vond ik het wel leuk als het onwijs druk is bij het uitgaan, tegenwoordig vind ik het ook minder gaaf. Hou meer van loungend toekijken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou, ik heb toch echt liever dit dan de half lege baroeg van normaal I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik heb liever ietsjes ertussen in, als je het niet erg vindt, want ik vond dit weer een tikkeltje overdreven... Maar idd, een lege Baroeg zoals bij Sanguinary, Crustacean en zo, da's echt helemaal niks... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb het wel leger gezien hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:gisteren was echt bizar... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |