IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Hate Eternal, Dying Fetus, Deeds of Flesh en Prejudice tour begin 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 03-02-2004 16:38 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Heeft de Vera je iets misdaan of zo? Heftige reactie.....

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-02-2004 16:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hans Teeuwen is in Martini Plaza in Groningen.

En nee, niet dood aan Vera, want anders moeten wij noordelingen straks weer elke keer naar het zuiden voor een leuk concertje....
Dat Drachten niet doorgaat is wel enorm kut ja!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-02-2004 16:39 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 3 februari 2004 16:34 schreef Orion het volgende:
DOOOOOOOD!!! AAN VERA!!!

wat nou dan fierljepper, mag je van mammie de grens nog niet over?

Een kleine snol zit zo vol.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-02-2004 16:52 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Als het goed is gaan wij ook heen..

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-02-2004 17:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

het zijn allemaal lijers daaro in drachten gaat het godverdomme niet door , omdat vera de enige concertzaal van het noorden wil zijn(en anders willen ze niks meer boeken van metallysee). Er wonen godverdomme in groningen zat mensen om die "k*tzaal" te vullen!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-02-2004 17:15 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik ga volgens mij naar Nijmegen met Nix...

Subtiel kamerolifantje

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 03-02-2004 17:15 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

misschien dat ik van het weekend in doornroosje of biebob het weer ga aanschouwen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2004 17:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 16:34 schreef Orion het volgende:
DOOOOOOOD!!! AAN VERA!!!
tsssss dat riep ik maanden geleden al

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 03-02-2004 17:45 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Kan op de andere date niet, dus dat wordt een tripje naar Belgie.....

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-02-2004 17:45 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-02-2004 19:04 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:15 schreef stigma het volgende:
Ik ga volgens mij naar Nijmegen met Nix...

En ik heb vervoer!! Mijn zeer geliefde broer!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 03-02-2004 19:25 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 3 februari 2004 17:04 schreef Orion het volgende:
het zijn allemaal lijers daaro in drachten gaat het godverdomme niet door , omdat vera de enige concertzaal van het noorden wil zijn(en anders willen ze niks meer boeken van metallysee). Er wonen godverdomme in groningen zat mensen om die "k*tzaal" te vullen!

Boycot die fucking metallysee dan gewoon. Er zijn genoeg goede alternatieven

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-02-2004 19:26 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 3 februari 2004 17:04 schreef Orion het volgende:

Maar willen wij naar Friesland als het niet nodig is??

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-02-2004 19:28 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

He Henke, zie joe daar dan ook wel...
Theunimator wou wel rijden en heeft zelfs al kaartjes besteld.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2004 19:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 19:26 schreef SkinPeeleR het volgende:
Maar willen wij naar Friesland als het niet nodig is??
Drachten vind van niet, zij hebben er niets op tegen als er in het noorden 2 optredens zijn van de zelfde band. Het is dus alleen andersom een probleem.

Willen de Friesen naar Groningen als het niet nodig is? is dus de vraag.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-02-2004 20:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 19:04 schreef Nix het volgende:

En ik heb vervoer!! Mijn zeer geliefde broer!

Jij wel... Mijn broer heeft niet eens een rijbewijs... (en ik wel een rijbewijs maar niet genoeg centjes om een auto te kunnen bekostigen...).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-02-2004 17:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

*effe vraagje tussendoor voor ZM medewerkers*

Is er een Ray Westland in 'dienst' bij jullie?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2004 17:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:12 schreef Spirit In Black het volgende:

Ja (verzoek is via mij gegaan, mocht je twijfels hebben, mag je mij mailen : jenje @ zwaremetalen . com )

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-02-2004 17:14 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:12 schreef Spirit In Black het volgende:

Mag dan geen medewerker zijn, maar dat is toch Borgia II van hier? Net nieuw aangenomen bij de redactie van zm..

..."Hate can only create more hate"...

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-02-2004 17:17 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:14 schreef Immortella het volgende:
Mag dan geen medewerker zijn, maar dat is toch Borgia II van hier? Net nieuw aangenomen bij de redactie van zm..

Yep dat ben ik..kan de andere die mij met naam en toenaam genoemd heeft, zich ook bij mij bekend maken?

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-02-2004 17:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:14 schreef Jenje het volgende:
Ja (verzoek is via mij gegaan, mocht je twijfels hebben, mag je mij mailen : jenje @ zwaremetalen . com )

oke, weet ik dat....ik wou alleen effe checke, goed idee van je

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-02-2004 17:24 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:18 schreef Spirit In Black het volgende:
oke, weet ik dat....ik wou alleen effe checke, goed idee van je

ehmm dude..kan je misschien de volgende keer wat subtieler naar m'n naam en toebehoren informeren? Alvast bedankt

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-02-2004 17:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:24 schreef Borgia II het volgende:
ehmm dude..kan je misschien de volgende keer wat subtieler naar m'n naam en toebehoren informeren? Alvast bedankt
Damn...heet jij Westland? Weet ik dat ook weer...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-02-2004 17:37 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 17:34 schreef Voice Of Doom het volgende:
Damn...heet jij Westland? Weet ik dat ook weer...

Wees er gelukkig mee

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-02-2004 17:38 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Maar heet je eigenlijk Ray? Ik ken je geloof ik als Raymond...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 04-02-2004 17:38]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com