|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Hans Teeuwen is in Martini Plaza in Groningen. En nee, niet dood aan Vera, want anders moeten wij noordelingen straks weer elke keer naar het zuiden voor een leuk concertje.... Dat Drachten niet doorgaat is wel enorm kut ja! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: wat nou dan fierljepper, mag je van mammie de grens nog niet over? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Als het goed is gaan wij ook heen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
het zijn allemaal lijers daaro in drachten gaat het godverdomme niet door , omdat vera de enige concertzaal van het noorden wil zijn(en anders willen ze niks meer boeken van metallysee). Er wonen godverdomme in groningen zat mensen om die "k*tzaal" te vullen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ga volgens mij naar Nijmegen met Nix... Subtiel kamerolifantje |
|
misschien dat ik van het weekend in doornroosje of biebob het weer ga aanschouwen |
|
quote:tsssss dat riep ik maanden geleden al |
|
Kan op de andere date niet, dus dat wordt een tripje naar Belgie..... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: En ik heb vervoer!! Mijn zeer geliefde broer! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Boycot die fucking metallysee dan gewoon. Er zijn genoeg goede alternatieven http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: Maar willen wij naar Friesland als het niet nodig is?? Een kleine snol zit zo vol. |
|
He Henke, zie joe daar dan ook wel... Theunimator wou wel rijden en heeft zelfs al kaartjes besteld. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Drachten vind van niet, zij hebben er niets op tegen als er in het noorden 2 optredens zijn van de zelfde band. Het is dus alleen andersom een probleem. Willen de Friesen naar Groningen als het niet nodig is? is dus de vraag. |
|
quote: Jij wel... Mijn broer heeft niet eens een rijbewijs... (en ik wel een rijbewijs maar niet genoeg centjes om een auto te kunnen bekostigen...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
*effe vraagje tussendoor voor ZM medewerkers* Is er een Ray Westland in 'dienst' bij jullie? |
|
quote:Ja (verzoek is via mij gegaan, mocht je twijfels hebben, mag je mij mailen : jenje @ zwaremetalen . com ) |
|
quote: Mag dan geen medewerker zijn, maar dat is toch Borgia II van hier? Net nieuw aangenomen bij de redactie van zm.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Yep dat ben ik..kan de andere die mij met naam en toenaam genoemd heeft, zich ook bij mij bekend maken? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: oke, weet ik dat....ik wou alleen effe checke, goed idee van je |
|
quote: ehmm dude..kan je misschien de volgende keer wat subtieler naar m'n naam en toebehoren informeren? Alvast bedankt Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Damn...heet jij Westland? Weet ik dat ook weer... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Wees er gelukkig mee Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Maar heet je eigenlijk Ray? Ik ken je geloof ik als Raymond... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 04-02-2004 17:38] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |